WSK M06 64

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2010-05-10, 23:00

W 64 org nie ma otworów żeby tak kierunki przykręcić a nie chcę robić otworów w org osłonach. Jak an razie to trza nad ładowaniem popracować, bak pomalować,zrobić stelaże. Kierunki zdąży się przesunąć w inne miejsce
Ostatnio zmieniony 2011-03-31, 20:30 przez z-tomek, łącznie zmieniany 1 raz.

SuLeK

Re: WSk M06 64

Post autor: SuLeK » 2010-05-10, 23:09

kierunki nie wyglądają tak strasznie hmm.. dla mnie mogłyby zostać na swoim miejscu. To przecież lepsze niż wiercenie otworów na kierunki.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: wujcio » 2010-05-10, 23:15

najlepiej ten pręt od kierunków pomaluj na czarno tam gdzie pokrywa się z czarnymi osłonami a zostaw srebrny kolor (nierdzewny/ alu) tylko tam gdzie pręty wystają poza osłony i dochodzą do baniek kierunków.
Polepszy to walory estetyczne :)

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2010-06-24, 19:05

Dawno nic nie dodawałem.. Mam takie oto stelaże już pospawane
stelae.jpg
Pomaluje je na czarno z racji tego że nie mam kasy na chrom a po drugie to zlot w Świdniku się zbliża i stelaże się przydadzą w trasie ;-)

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: Brat » 2010-06-24, 19:58

Boczne bagażniki z simsona, sam mam takie, przespawałem uchwyty mocujące, i będę zakładać do wuechy, na pewno ci się przydadzą i ułatwią życie ;)

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2011-03-31, 16:22

Modyfikacje zapłonu opisane tutaj --> viewtopic.php?f=82&t=8503
a po niżej aktualne zdjęcia
Pozostało przeprowadzić badania drogowe ;-)
W planach jeszcze drobne poprawki

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: Szczepan » 2011-03-31, 17:03

Możesz podać jakiś link do tych sakw ?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: maykii » 2011-03-31, 17:27

Fajny motocykl tylko moim zdaniem te sakwy są za bardzo wysunięte do tyłu, co przy szybszych i ciasnych zakrętach może nie być za dobre.
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2011-03-31, 20:32

Sakwy są celowo odsunięte bardziej do tył co by pasażerowi się siedziało wygodniej (chodzi o miejsce na nogi).
Sakwy są takie ja kw tej aukcji z tą różnicą że moje są gładkie a te mają na rantach jakieś t am zdobienia
http://allegro.pl/sakwy-boczne-buffalo- ... 57567.html

Radek_SDZ

Re: WSk M06 64

Post autor: Radek_SDZ » 2011-03-31, 23:13

Potwierdzam :) Jak jezdzilem z tomkiem jako pasazer to musial zdejmowac sakwy bo nie mialem co z nogami zrobic... Teraz jest o wiele wygodniej :) I chyba jak narazie nie sprawialy problemow w jezdzie?

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2011-03-31, 23:15

Kamieni w sakwach nie wożę więc nic mnie na boki nie ściąga ;-)

Radek_SDZ

Re: WSk M06 64

Post autor: Radek_SDZ » 2011-03-31, 23:44

Na kolanko tez sie nie wykladasz na zakretach :) no... raz ci sie zdazylo... ;)

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: maykii » 2011-04-01, 16:13

Radek_SDZ pisze:Na kolanko tez sie nie wykladasz na zakretach :) no... raz ci sie zdazylo... ;)
Ja razem z Kamilem mamy już troszkę przytarte sakwy :D Wueską się najlepiej kładzie w zakrętach ;)
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Rafal82r70r
Posty: 74
Rejestracja: 2010-11-01, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK mo6 B3 82r. WSK mo6 B1 70r.
Jawa Ts 350 89r
Lokalizacja: Gostyń w wlkp.
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: Rafal82r70r » 2011-04-03, 11:40

Witam no no ależ ta wsk jest piękna ;) Wiele elementów na wyskoki połysk naprawdę dodaje jej uroku ;)

szymcio125
Posty: 20
Rejestracja: 2010-12-07, 21:49
GG: 0
Moje maszyny: wsk wskx6
komar x3
romet x3
Lokalizacja: Bobrowa
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: szymcio125 » 2011-04-17, 19:43

witam.
Jak tam Tomek czuje się WSK po wyprawie do Częstochowy?? ;-)

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: z-tomek » 2011-04-17, 21:03

Nie obyło się bez przygód na początek na odcinku 20km 3 razy tłok przyłapało później było OK. Oring pod kopnikiem prawdopodobnie się rozsypał bo olej leci. A WSK hmm dała rade dojechałem i wróciłem. W dniu dzisiejszym Na WSK 260km zrobiłem wyszło trochę duże spalanie 4L / 100km

szymcio125
Posty: 20
Rejestracja: 2010-12-07, 21:49
GG: 0
Moje maszyny: wsk wskx6
komar x3
romet x3
Lokalizacja: Bobrowa
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: szymcio125 » 2011-04-18, 20:31

Ja (odpukać w pochromowane) nigdy jeszcze nie miałem problemów z puchnącym tłokiem.
jak jechałem do Kłobucka to widziałem Was na parkingu koło zajazdu, miałem nadzieje ze jak bd wracał jeszcze będziecie i pogadamy, ale nie wyszło...
Dodam jeszcze ze na żywo te kierunki wyglądają trochę śmiesznie, ale stylowo... ;-)

Awatar użytkownika
Tukan
Posty: 386
Rejestracja: 2008-04-01, 12:24
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: pl
Kontaktowanie:

Re: WSk M06 64

Post autor: Tukan » 2011-04-29, 20:43

Piękna sprawa. Tulejka na wcisk? Klej? Jak z jej późniejszym demontażem?

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 64

Post autor: z-tomek » 2011-04-29, 20:47

Tulejka na wcisk (taki lekki w sumie). Demontaż hmm po prostu trzeba będzie ją wybić i gdy się ją wybije to simering będzie do wymiany bo zostanie uszkodzony ale to raczej wiadome. Dzisiaj to poskładałem (w sumie jakąś godzinę temu) czekam aż wyschnie silikon i będę mógł nalać olej i przeprowadzić test drogowy :-D

EDIT 1.5.2011

pierwsze testy drogowe zakończone powodzeniem z pod kopnika nie kapie olej :-)

Awatar użytkownika
Jakub
Posty: 854
Rejestracja: 2010-06-23, 15:40
GG: 4657132
Moje maszyny: Jubilat
Lokalizacja: Okolice Sieradza
Kontaktowanie:

Re: WSK M06 64

Post autor: Jakub » 2011-06-28, 10:20

I jak wyszły testy :?:
Mów mi Kuba. Zielony w 175
Raz sierpem , raz młotem w czerwoną hołotę
Magister Kebeb

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości