Strona 3 z 6

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-15, 15:12
autor: Mateusz WSK
ja bym nie zakładał żadnego chlapaka.jakoś sie prezentuje wtedy jakby długo błotnik.w modelach z wysoko mocowanym błotnikiem według mnie to nie pasuje.
jak juz to mozna z tyłu, ale org. z logiem WSK :) jak dla mnie to chlapaki jakoś pasują tylko w czarnych B3 :P
mam pytanie ? czy chlapacze z napisem UNIVERSAL i takim znaczkiem jak ma Citroen są org. WSKowe? dość często to spotykam, u siebie miałem je założone.
pozdr.

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-15, 16:50
autor: Jarek_kam
Ja widziałem te ze znaczkiem citroena w B1, M21W2 i w lelkach, wszystkie tak samo mocowane mniej więcej.

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-15, 19:29
autor: sismon
ma ktoś zdjecie takiego chlpacza bo nie bardzo wiem jak on wyglada

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-15, 20:34
autor: pawel15

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-15, 23:15
autor: misiek125
Sismon zaje*bisty Lelun ciekawe ile cię to kosztowało :evil: moje marzenie 8-)

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-16, 00:19
autor: wujcio
pawel15 pisze:http://allegro.pl/item545449750_chlapac ... _inne.html
Czy o taki chlapacz wam chodzi?
nom ale w ladniejszym wyaniu jakimś ;p
faktycznie te chlapaki to wyglądają beznadziejnie ;/ może fajniej by było wyciąć z gumy taki cieniutki paseczek na ok 5 cm wysokości i ładnie go wykończyć, co o tym sądzicie? bo przecież z tyłu i z przodu nie potrzeba aż takich długaśnych chlapaków...

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-16, 11:19
autor: Mateusz WSK
wcale nie są takie długie.długość jest przybliżona do tych org. z logiem WSK.może na zdjęciu tak tylko wygląda.ten akurat jest chyba przedni.postaram się zrobić fotki moich i wrzucę.
to one były fabrycznie montowane ? czy może ludzie kupowali później je i montowali ?

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-16, 13:14
autor: wujcio
Mateusz WSK pisze:wcale nie są takie długie.długość jest przybliżona do tych org. z logiem WSK.może na zdjęciu tak tylko wygląda.ten akurat jest chyba przedni.postaram się zrobić fotki moich i wrzucę.
to one były fabrycznie montowane ? czy może ludzie kupowali później je i montowali ?
Nie mówię że te co wysłałeś są złe tylko w ogóle te chlapaki beznadziejnie wyglądają ;)
Wydaje mi się że to jest standardowa wielkość jak do np samochodów jakiś starszych jak żuk, lublin

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-16, 16:06
autor: Jarek_kam
Mateusz WSK pisze:ten akurat jest chyba przedni.
Ja widziałem ten chlapacz w czterech wueskach i w każdej był on z tyłu.

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-16, 19:16
autor: Anzel
Długaśny tylny chlapacz to moim zdaniem kwintesencja PRL-owego stylu :) Do niedawna chlapacze były wymagane w samochodach,więc moze tyczyło się to motocykli? :)

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-16, 19:22
autor: wujcio
tzn taki długi chlapacz to pasuje ładnie do takiej całej czarnej b3 ale jak ma się kobuza z chromowanymi błotnikami i w kolorze nie czarnym to trochę jest to nie na miejscu ;p a jeszcze pewnie gorzej wygląda przy dudku ;)

Ten chlapacz co pokazałeś to napewno jest do tyłu pod rejestrację ;)

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-16, 20:44
autor: sismon
No to ja mam włsśnie teraz taki z przodu w lelku tylko ze zciete boki mam bo był za szeroki i mam jescz ejeden taki też z taka blacha jak na tym zdjęciu był założony z tyłu w B3 tylko tyle ze ma odblask tak jak ja mam to w przednim w lelku

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-16, 22:32
autor: fazerofz6y
Sismon czy posiadasz dokumenty na tego lelka ?

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-17, 15:25
autor: sismon
tak oczywiście ze posiadam, chyba by nie było sensu remontować czegoś bez dokumentów...

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-17, 20:12
autor: fazerofz6y
chyba by nie było sensu remontować czegoś bez dokumentów...

Z tym bym sie klucil ;) zawsze warto

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-17, 21:30
autor: Anzel
Moim zdaniem wyznacznikami opłacalności renowacji są głównie: cena zakupu oraz stopień degradacji bazy :) W przypadku wuesek nie ma co marudzic na temat drogich części.Ceny do unikatów kształtują się pod kątem ceny kompletnych egzemplarzy,co na nasze realia i tak jest kwotą sporą.Tak czy siak polskie motocykle są tego warte,więc remontujmy :)

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-17, 23:34
autor: sismon
No w sumie jak się nie ma dokumentów to zawsze można na zabytek rejstrować.

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-18, 10:13
autor: Anzel
Poczytaj dokładnie nasz dział prawny,gdzie redaktorem jest Stary :-D Wątpie czy komukolwiek opłacałoby się rejestrowac dośc pospolite modele w ten sposób..No chyba ze jest to jakiś Export czy Pak :)

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-18, 11:44
autor: sismon
No czytałem od samego początku ale wiesz jeżeli masz naprawdę super wyremontowane moto to chyba warto go zarejstrować nawet na zabytek jezeli się nie da inaczej, takie jest przynajmniej moje zdanie

Re: WSK Lelek 76

: 2009-03-18, 12:46
autor: Anzel
Fakt :) Miałem kiedyś fabrycznie nową '81 B3 z przebiegiem 50km,niestety nie miałem do niej dowodu zakupu.Wtedy napewno warto by było się natrudzic żeby miec oryginalny i zarejestrowany motor.