Strona 1 z 11

® WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK ®

: 2009-09-03, 23:47
autor: Sebastian440
Wszystkie prace są opisywane na blogu:
http://mr16bp.blogspot.com/
Każdy ma możliwość komentowania.
Pozdrawiam i zapraszam.

Witam! Stoję przed dylematem. Jak pomalować MR-ke. Jako, że w tej kwestii jest parę możliwości nie chce ograniczać się tu tylko do koloru żółtego. Model BP malowano w 5 kolorach, a raczej w 4, ponieważ kolor z palet nr 1 zarezerwowany był dla modelu 70. Tabele macie poniżej. Osobiście skłaniał bym się do koloru „jasny czerwony”, ale tą kwestie chce rozstrzygnąć przez ankietę na forum http://www.wueska.pl. Każdy po zarejestrowaniu się będzie mógł oddać głos. Wasza decyzja będzie jak najbardziej szanowana i na taki kolor zostanie pomalowany motocykl :) Kolory wybieracie spośród:
- Błękitny
- Jasno żółty
- Seledynowy
- Jasno czerwony

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2009-09-04, 13:48
autor: Gaceczkos
Moim zdaniem MR-ka zasługuje na więcej niż współczesna lampa, uniwersalna zębatka, klakson itp. Nawet motocykl do jazdy w terenie, zwłaszcza tak unikatowy powinien trzymać fason. Do swoich motocykli, zdecydowanie bardziej popularnych zbieram części latami. Nie śpiesz sie z remontem, bo nie wyjdzie tak jak powinien.

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2009-09-04, 14:18
autor: Sebastian440
Zębatki niestety od mr nie zdobęde. Oryginalna ma 59 zębów. Ta ma 55. Jutro pokaże fotki owej zębatki w frezowanymi 14 otworami podobnie jak w MR. Niechce jej remontować latami, jednocześnie staram się kupować rzeczy nowe, aby mieć pewność, że są sprawne. Remont napewno będzie trwał ok roku więc spokojnie starczy czasu na dopracowanie detali.

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2009-09-04, 16:27
autor: Brat
nie zabardzo się orientuje w tych rajdowych wsk, ale ten model to jakiś taki szczególny rarytas ??, wiem że poruszaliście tematy na inne rajdowe wueski, a ta to jakiś taki naprawdę typowy rodzynek ?

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2009-09-04, 21:20
autor: Sebastian440
Tu masz opisane modele brat : viewtopic.php?f=9&t=99 moja to wersja 71.
Co do zębatki to dziś wróciła od tokarza, efekt jest lepiej niż zadowalający. Zostało wyfrezowane 14 otworów, podobnie jak w oryginalnej której foto jest niżej. Jako, że nie mogłem się skontaktować z posiadaczami tego modelu musiałem działać sam. Zębatka ma 55 zębów oryginalna 59. Na zdawczą założę 15. To da mi przełożenie 3,7 co jest wystarczające w terenie. Takie elementy jak zębatki i inne pierdoły pójdą do niklowania. Reszta tak jak w oryginale chrom.

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2009-12-12, 22:45
autor: Sebastian440
Na blogu opisałem swój silnik w BP. orientuje się ktoś od czego może być korba ?

Chcesz warna za pisanie posta pod postem Sebek? :hihi:

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2009-12-12, 22:55
autor: sismon
mnie interesuje twoje przednie zawieszenie, czy lagi nie ruchome są dłuższe niż w modelach S2. lelek czy takie same? bo gdzieś mi sie obiło o uszy ze powinny byc dłuższe ale nie wiem czy to prawda...

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2009-12-12, 23:00
autor: Anzel
To typowe zawieszenie typu sport,Sebastian jedynie wydłuzał sprężyny z powodu ich zużycia.

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2009-12-12, 23:01
autor: sismon
czy jest gdzieś na forum opisany proces wydłużania zużytych sprezyn?

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2009-12-12, 23:25
autor: Sebastian440

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-01-18, 02:15
autor: Sebastian440
Parę nowych rzeczy na blogu i ciekawych mam nadzieję rzeczy :) http://mr16bp.blogspot.com/2010/01/tani ... ulies.html

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-01-18, 15:55
autor: 1angel
Koszty mogą wystraszyć , mam nadzieję że efekt końcowy powali :)

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-01-18, 18:58
autor: Sebastian440
Hehheheh też mam taką nadzieję. A gdzie tu jeszcze chromy i malowanie... Tak jak pisałem chce zrobić raz i mieć parę lat spokoju.

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-01-18, 19:23
autor: xradusx
Seba i tak mam wielki szacunek dla ciebie za te moto i za serce jakie wkładasz. A co do efektu powalającego i tak będzie bo to MR-ka co do koloru to jasna czerwień :P

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-02-03, 22:44
autor: sismon
no to ja skomentuje -masz zawieszenie od dudka , mimo ze błotnik przykręcony do półki

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-02-03, 23:25
autor: Sebastian440
Możliwe, że zawieszenie zostało później zmienione. Motocykle te uczestniczyły przeważnie w trialu lub enduro co było ciężkim testem dla zawieszeń i reszty osprzętu motocykla. Bardzo lubię ten film ponieważ świetnie obrazuje rzeczy jakie musiał przejść motocykl podczas rajdu : http://www.youtube.com/watch?v=6Jf0Yx3A ... re=related . Stąd często w trialach i innych rajdówkach pomieszanie elementów nadwozia z innych modeli lub roczników. Półka dolna jak dobre zauważyłeś jest z lelka być może reszta z dudka. Ktoś z pewnością przystosowywał motocykl pod enduro lub coś w tym stylu podobnie Bp 70 na zdjęciu poniżej.

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-02-09, 21:16
autor: 1angel
Świetnie to opisujesz na blogu , każdy kolejny artykuł ma jakieś szczegółowe dane . Aż żałuje że nie mam mrki ;]

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-02-09, 21:24
autor: Maciek
Świetny ten filmik chyba sobie złoże jakiś motorek do jeżdżenia w terenie al'a MR oczywiście bez WT :)

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-02-09, 21:33
autor: qwerty
to kupuj tą rame od bp co na allegro jest za 2,5tys. :)
ahh mr 16bp... moje marzenie
dzieki temu blogu wiem więcej o bp niż o zwykłych wsk

Re: WSK MR16 BP 71 - Przywracanie życia rajdowej WSK

: 2010-02-09, 21:56
autor: Maciek
Jakbym miał tyle kasy ze sobie kupić samą ramę do MR to wolałbym kupić jakiegoś japońca nie sądzisz:) typu Honda XL