WSK Perkoz 000022

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Savier » 2011-06-26, 19:18

Szacunek za robotę, motocykl wygląda wprost fenomenalnie!

Ale jedna uwaga - maźnij ptaszka w emblemacie na czarno :). Tak powinno wyglądać ładniej.

Awatar użytkownika
kapitan zbik
Posty: 63
Rejestracja: 2008-01-14, 14:13
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 Kobuz
Romet Ogar 200
Romet Pony 50-M-2
Jawa 638-0
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: kapitan zbik » 2011-06-26, 22:06

Wzorowa robota, gratulacje. Czy możesz napisać coś o wrażeniach z jazdy?

Awatar użytkownika
Sirian-S1
Posty: 64
Rejestracja: 2009-03-25, 17:44
GG: 41923036
Moje maszyny: -->
Wsk M21W2 Dudek '76
Lokalizacja: Wieluń
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Sirian-S1 » 2011-06-26, 23:57

No pięknie wyszedł. Szacun... :shock:

Riders

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Riders » 2011-06-27, 11:16

Wygląda bajecznie :)

Awatar użytkownika
KANTAR175
Posty: 52
Rejestracja: 2009-06-22, 16:28
GG: 2442743
Moje maszyny: WSK kobuz `81 oraz `83
WSK M21W2 `74
MZ etz 251
Lokalizacja: Radzyń Podlaski (okolice)
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: KANTAR175 » 2011-06-27, 12:58

Piękny marzy mi się taki :P ;)
Co tu dużo pisać.... WSK i tyle

Markiz111
Posty: 152
Rejestracja: 2009-10-25, 14:40
GG: 0
Lokalizacja: Leżajsk
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Markiz111 » 2011-06-29, 08:22

Witam! Dziekuję wszystkim za uznanie. sam jestem dosyc zadowolony z roboty, aczkolwiek jest jeszcze parę rzeczy do zrobienia lub poprawienia.
1. Założyc tablice, chlapacz, lusterka
2. Dopasować nakładke do baku tak by łatwo się ja zdejmowało/ byc może zrobię to do Perkoza o nr 000122
3. Dotrzeć silnik
Co do malowania ptaszków/ Sawier/ to nie będe tego robił bo nie zalezy mi na ładnym wyglądzie o na oryginalnosci. Ptaszki są jakie są.
Perkozem jeździ się jak WSK 125 z racji zębatki 47 zebów tył i 15 przód. tak było oryginalnie. Chcac dynamicznie pojexdzić nalezałoby zmienic zębatkę na 41/43 zeby. Dobre hamulce, rewelacyjne zawieszenie przednie. Przełaczniki gdyby były zespolone to fajniej bysie obsługiwało elektryke/ ale to nie przy tym nr ramy/
Wolę posmigac na moim Kobuzie zwłaszcza że mam brak stresu, że coś rozwlę czego szukałem 2 lata do Perkoza

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Mtx50 » 2011-06-29, 12:11

Nie no to porównanie do 125 to chyba nie trafne. Większa moc robi tu swoje i różnica jest odczuwalna. Najlepiej przejechać się na 125 i zaraz potem na 175, na obroty przecież się wkręca inaczej 175. Jeżeli nie masz możliwości przeprowadzić takich testów zapraszam do mnie, objeździmy to i owo :-)
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

Markiz111
Posty: 152
Rejestracja: 2009-10-25, 14:40
GG: 0
Lokalizacja: Leżajsk
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Markiz111 » 2011-06-30, 12:34

Oczywiscie moc wieksza niż w 125, ale prętkości na nim nie rozwiniesz, chyba że obrotami chcesz zarżnąc silnik. Przeswit miedzy ramą bardzo duży, szeroka kierownica. Gdyby dać mu wysoki tłumik to byłby niezły motocykl do krosa.

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Mtx50 » 2011-06-30, 16:23

Markiz111 pisze:Oczywiscie moc wieksza niż w 125, ale prętkości na nim nie rozwiniesz, chyba że obrotami chcesz zarżnąc silnik. Przeswit miedzy ramą bardzo duży, szeroka kierownica. Gdyby dać mu wysoki tłumik to byłby niezły motocykl do krosa.
Mówiąc o osiągach nie liczy się tylko prędkość, ale także przyspieszenie i moment obrotowy. Co by było gdyby wymienić zębatkę, przerobić skrzynie i po 4 min rozwijać prędkość maks 150 km wartość użytkowa takiego motocykla była by znikoma. Dlatego nie uważam aby prędkość maksymalna była pierwszym wyznacznikiem osiągów motocykla do codziennej jazdy.
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

savek
Posty: 1
Rejestracja: 2011-06-29, 18:33
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz
Lokalizacja: Leżajsk
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: savek » 2011-06-30, 23:05

Mtx50 pisze:Mówiąc o osiągach nie liczy się tylko prędkość, ale także przyspieszenie i moment obrotowy. Co by było gdyby wymienić zębatkę, przerobić skrzynie i po 4 min rozwijać prędkość maks 150 km wartość użytkowa takiego motocykla była by znikoma. Dlatego nie uważam aby prędkość maksymalna była pierwszym wyznacznikiem osiągów motocykla do codziennej jazdy.
sorry kolego, ale trochę nadinterpretujesz poprzedniego posta, nikt nie pisze, że prędkość maksymalna jest pierwszym wyznacznikiem osiągów motocykla do codziennej jazdy ;) ale faktem jest, że prędkość maksymalna jest mniejsza, za to moc jest większa z racji innych przełożeń. Myślę, że motocykl świetnie dawałby sobie radę w górzystym terenie, Kobuz niestety w Bieszczadach nie wszędzie chce wjeżdżać na czwartym, a nawet trzecim biegu :)

pozdrawiam

Markiz111
Posty: 152
Rejestracja: 2009-10-25, 14:40
GG: 0
Lokalizacja: Leżajsk
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Markiz111 » 2011-07-01, 07:52

Spokojna jazda na Perkozie na 4 biegu przy obrotach nominalnych to około 60 km/h

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Wojtek » 2011-07-02, 15:36

Jakie to są obroty nominalne?
ale faktem jest, że prędkość maksymalna jest mniejsza, za to moc jest większa z racji innych przełożeń
Zmiana przełożenia przekładni łańcuchowej nie zmienia mocy osiąganej przez silnik. Zmienia zaś moment obrotowy na kole. Im większy jest moment obrotowy na kole tym większa wartość przyspieszenia.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: pawel15 » 2011-07-02, 21:03

Rewelacja jednym słowem pisząc :shock: . Pięknie wygląda. Nie myślałeś o pomalowaniu żeberek cylindra na czarno(opis na stronach Fenixa)? Wiem, że to nie oryginalne, ale IMO poprawiło by to wygląd.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Alien » 2011-07-02, 21:40

pawel15 pisze:Nie myślałeś o pomalowaniu żeberek cylindra na czarno(opis na stronach Fenixa)? Wiem, że to nie oryginalne, ale IMO poprawiło by to wygląd.
W Perkozie??? :o
Nie po to wydaje się grube tysiące złotych na najdrobniejsze detale, żeby później smarkać cylinder na czarno.

Awatar użytkownika
Ksiądz
Posty: 72
Rejestracja: 2011-05-30, 15:51
GG: 2067946
Moje maszyny: WSK 175 M21W2S1 Sport '75

WSK M06B3 '75
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Ksiądz » 2011-07-02, 21:59

Tak ładnie wygląda, oryginał to oryginał. Piekny!
Nie płacz kiedy odjadę, żółtą WueSKą na autostradę.

Awatar użytkownika
Shoei
Posty: 195
Rejestracja: 2007-06-06, 03:19
GG: 1233445
Moje maszyny: www.wsk-perkoz.blogspot.com
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Shoei » 2011-09-01, 20:53

Pierdoły opowiadacie. Ja jak jeździłem Perkozem to nie zauważyłem żadnego zamulania się czy coś podobnego. To nie superbike, sama jazda takim wynalazkiem przynosi mnóstwo frajdy. A przyspieszenie jak mój Guru Szymon pisze ma ładne, Vmax nawet nie patrzyłem bo to z mojego i tylko mojego punktu widzenia nie ma sensu. Zawieszenie przednie jak pisze Markiz bardzo dobrze się sprawuje i każdy myślący o jeździe rekreacyjnej/turystycznej/pielgrzymkowej powinien się poważnie zastanowić nad wymianą w swojej maszynie. Co do samego efektu pracy to po prostu olejny piękny motocykl uratowany. Co do 122. Wyślij mi foto tabliczki na emaila. shoei24h(małpa)o2(kropka)pl
http://wsk-perkoz.blogspot.com Kupie motocykl oraz części do WSK Perkoz

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Mariusz1980 » 2013-09-15, 15:25

Piękny.
Mój ma nr 283
Nie ma ktoś konsoli do sprzedania?

Włodziu

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Włodziu » 2013-09-19, 14:55

Bardzo fajny motorek. ;) A z Twoją konsolą co się stało? :)

Mariusz1980
Posty: 297
Rejestracja: 2013-08-31, 20:56
GG: 0
Moje maszyny: Komar 232
Komar 2350
Romet Pegaz Kobuz i Perkoz
Syrena
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Mariusz1980 » 2013-09-20, 07:17

Stał pod drzewem. Przyszła burza i piorun trafił w drzewo. Opaliło go topiąc wszystko co z plastiku, instalacje i gaźnik.

Sylwek 1.8
Posty: 6
Rejestracja: 2024-01-31, 22:53
GG: 0
Moje maszyny: Wsk bąk wsk lelek wsk gil wsk m06b3 84
Kontaktowanie:

Re: WSK Perkoz 000022

Post autor: Sylwek 1.8 » 2024-02-14, 23:11

Ma może ktoś rame od wsk perkoz ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości