WSK M06-Z2 z 1960 r.

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: motobernat » 2011-07-24, 23:40

Skoro będziesz teraz robił instalację to może mi podpowiesz jak połączyć to co na zdjęciu i gdzie ma miejsce ten mały kondensator.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
mateo88k
Posty: 107
Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r.
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: mateo88k » 2011-07-25, 00:03

Ja niestety nie znam się na jednoramówkach, a z tego co widzę, to taką właśnie prezentujesz. W mojej instalacji nie było kondensatorów. Jedynym wyjściem jest popytać gdzieś na forum, w dziale elektrycznym albo szukać na schematach ;)
Szczerze mówiąc to będzie to moja pierwsza instalacja w jakimkolwiek motocyklu więc sam również mogę potrzebować pomocy ;-)
M06-Z2 1960 r. stan 90%

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: motobernat » 2011-07-25, 00:17

To jest dwuramówka M06 B1 :-)

Awatar użytkownika
mateo88k
Posty: 107
Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r.
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: mateo88k » 2011-07-25, 00:40

Może to Ci pomoże:
109.jpg
110_(1024_x_768).jpg
Szukam i szukam, ale nie widzę żadnego kondensatora w instalacji w M06 B1...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
M06-Z2 1960 r. stan 90%

Awatar użytkownika
korba222
Posty: 102
Rejestracja: 2007-10-14, 20:48
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik Duży
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: korba222 » 2011-07-25, 08:57

Nie powinno być żadnego kondensatora. Może komuś wcześniej padł ten od zapłonu i wpiął gdzieś drugi na szybko w instalację.

Awatar użytkownika
lucas2208
Posty: 46
Rejestracja: 2011-06-26, 14:58
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
WSK GIL
WSK 84R
Lokalizacja: tuszyma
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: lucas2208 » 2011-07-25, 12:16

kondensator przy akumulatorze???nie ma szans na takie cos

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: motobernat » 2011-07-25, 15:24

No dobra, to dwa czerwone do akumulatora plus bezpiecznik, teraz tylko które do plusa a które do minusa?
Jak by ktoś miał ochotę skomentować moją WSK to kilka tematów niżej.

Awatar użytkownika
mateo88k
Posty: 107
Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r.
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: mateo88k » 2011-07-28, 23:47

motobernat pisze:No dobra, to dwa czerwone do akumulatora plus bezpiecznik, teraz tylko które do plusa a które do minusa?
2 czerwone (widoczne na zdjęciu do plusa) a ten żółty do minusa. Ogólnie musisz mieć wedle oryginału bezpiecznik podłączony na drodze od minusa do ramy. Jeden czerwony powinien dojść do sygnału, drugi do prostownika selenowego.

CHYBA :mrgreen:
M06-Z2 1960 r. stan 90%

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: motobernat » 2011-07-29, 08:32

Z tego co wynika z tych kabli to jeden jest podłączony do stopu, drugi biegnie do lampy ale w lampie już nie wiem do czego jest podłączony, musiał bym lampę otwierać.
Teraz mam inny problem, iskra jest, paliwo jest a silnik nie chce palić, po mimo tego że 2 miesiące temu palił i to jeszcze nie był w ramę wsadzony.

Awatar użytkownika
mateo88k
Posty: 107
Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r.
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: mateo88k » 2011-10-09, 13:28

Witam ponownie :) Moja Z2 zmieniła się już na tyle, że w końcu mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że już tylko kilka rzeczy zostało do zrobienia. Mowa o światłach drogowych i mijania oraz niedomagającym gaźniku G20, wymianie licznika na sprawny oraz chromowaniu 2 nakrętek przedniego zawieszenia :)
Od ostatnich postów zostało dorobione na wzór oryginału nowe siedzenie. Podstawa oczywiście drewniana, własnoręcznie cięta. Na motocyklu wygląda tak:
PA098977_(1024_x_768).jpg
PA098978_(1024_x_768).jpg
W ramie już wyremontowany silnik Dęba:
PA098979_(1024_x_768).jpg
Oczywiście opaski instalacji będą oryginalne, tutaj tylko taśma papierowa :)
Ogólnie WSK prezentuje się tak:
PA098976_(1024_x_768).jpg
PA098980_(1024_x_768).jpg
Potrzeba poświęcić jej jeszcze trochę czasu, aby doprowadzić do stanu finalnego. Zapału nie ubywa, więc wkrótce dalsze sprawozdanie :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
M06-Z2 1960 r. stan 90%

Awatar użytkownika
Łukasz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
GG: 0
Moje maszyny: Simson SR50 1991
Lokalizacja: Odolanów
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: Łukasz » 2011-10-09, 14:00

Piękna :mrgreen:

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: pawel15 » 2011-10-09, 18:56

Rewelacja i pełen profesjonalizm :oops:

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 420
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: WSK » 2011-10-09, 19:24

Małe pytanko ;-) : Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)

Pzdr, Pięknie odrestaurowane moto :cool:
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Lukas
Posty: 79
Rejestracja: 2011-05-15, 21:24
GG: 28788170
Moje maszyny: WSK 125 80'
Lokalizacja: Cegielnia
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: Lukas » 2011-10-09, 19:51

Robi wrażenie! Super:)
Jeżdżę wueską po szosach i czuje ten wiatr we włosach ^ ^

Awatar użytkownika
mateo88k
Posty: 107
Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r.
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: mateo88k » 2011-10-09, 20:09

WSK pisze:Małe pytanko ;-) : Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)
Numer silnika nie zgadza się z tym, co na tabliczce znamionowej. Numer ramy jest ten sam. Poprzedni silnik został poważnie uszkodzony przez ubiegłego właściciela :) Na szczęście numer silnika podczas rejestracji nie ma znaczenia, ponieważ jednostka napędowa traktowana jest już wedle przepisów jako część wymienna. Wystarczy zgodność numerów na ramie i tabliczce.
M06-Z2 1960 r. stan 90%

Awatar użytkownika
WSK
Posty: 420
Rejestracja: 2009-02-21, 12:47
GG: 9912702
Moje maszyny: Kilka..
Lokalizacja: Łąki
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: WSK » 2011-10-09, 20:22

mateo88k pisze:
WSK pisze:Małe pytanko ;-) : Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)
Numer silnika nie zgadza się z tym, co na tabliczce znamionowej. Numer ramy jest ten sam. Poprzedni silnik został poważnie uszkodzony przez ubiegłego właściciela :) Na szczęście numer silnika podczas rejestracji nie ma znaczenia, ponieważ jednostka napędowa traktowana jest już wedle przepisów jako część wymienna. Wystarczy zgodność numerów na ramie i tabliczce.
Nie pasują mi właśnie te kartery, chciałem dowiedzieć się czy poprostu siedziały tu oryginalnie ;-)
MoTór nie umiera nigdy!- MoTór jest wieczny!
"make love, not war"

Awatar użytkownika
cichy
Posty: 46
Rejestracja: 2010-02-15, 11:52
GG: 0
Moje maszyny: M06B3 1973r.
Lokalizacja: Sandomierz / Kielce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: cichy » 2011-10-12, 11:01

Wygląda jakby z MOTOZBYTU przed chwilą wyjechała :).

hartman

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: hartman » 2011-10-12, 16:13

Myślę ,że z fabryki takie ładnie nie były. Z jednej strony wszytko pięknie ,wielkie głębokie maszyny i nagle mam niedosyt. Brakuje mocnego silnika lub głośnego 4t :D

Awatar użytkownika
Brat
Moderator
Posty: 822
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: Brat » 2011-10-12, 18:25

hartman pisze:Myślę ,że z fabryki takie ładnie nie były. Z jednej strony wszytko pięknie ,wielkie głębokie maszyny i nagle mam niedosyt. Brakuje mocnego silnika lub głośnego 4t :D
Chciało by się mieć wtedy wybór ale cóż ;)

K: Witam chciałbym zamówić wueskę.
S: Z jakim silnikiem ?
K: A macie może coś z diesli ? :D
S: Gama silników do wyboru jest ogromna, może Pan wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemnościach 125 a 175.
K: Trudny wybór ale wybieram 175 ;)

DEAL DEAL

Awatar użytkownika
tomasz87
Posty: 181
Rejestracja: 2008-06-22, 16:38
Moje maszyny: m06-1 1959
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.

Post autor: tomasz87 » 2011-12-16, 01:33

Bardzo ładna maszynka pogratulować. Ja bym wywalił filtr paliwa a jak się boisz brudków to na rurki/rurkę (te co są w baku) daj taki mały filtr nakładany jak chyba w simsonach. Pierwszy raz widzę taki tłumik i raczej nie powinien się takowy znajdować u Ciebie. Pręt od hamulca tylnego powinien być puszczony na bębnem nie pod jak u Ciebie. Zmiana korka od baku na metalowy też wyjdzie na +.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: DominikWSK, Endi1985, Hubert980 i 1 gość