Strona 3 z 4
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-24, 23:40
autor: motobernat
Skoro będziesz teraz robił instalację to może mi podpowiesz jak połączyć to co na zdjęciu i gdzie ma miejsce ten mały kondensator.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 00:03
autor: mateo88k
Ja niestety nie znam się na jednoramówkach, a z tego co widzę, to taką właśnie prezentujesz. W mojej instalacji nie było kondensatorów. Jedynym wyjściem jest popytać gdzieś na forum, w dziale elektrycznym albo szukać na schematach
Szczerze mówiąc to będzie to moja pierwsza instalacja w jakimkolwiek motocyklu więc sam również mogę potrzebować pomocy
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 00:17
autor: motobernat
To jest dwuramówka M06 B1
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 00:40
autor: mateo88k
Może to Ci pomoże:
109.jpg
110_(1024_x_768).jpg
Szukam i szukam, ale nie widzę żadnego kondensatora w instalacji w M06 B1...
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 08:57
autor: korba222
Nie powinno być żadnego kondensatora. Może komuś wcześniej padł ten od zapłonu i wpiął gdzieś drugi na szybko w instalację.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 12:16
autor: lucas2208
kondensator przy akumulatorze???nie ma szans na takie cos
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-25, 15:24
autor: motobernat
No dobra, to dwa czerwone do akumulatora plus bezpiecznik, teraz tylko które do plusa a które do minusa?
Jak by ktoś miał ochotę skomentować moją WSK to kilka tematów niżej.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-28, 23:47
autor: mateo88k
motobernat pisze:No dobra, to dwa czerwone do akumulatora plus bezpiecznik, teraz tylko które do plusa a które do minusa?
2 czerwone (widoczne na zdjęciu do plusa) a ten żółty do minusa. Ogólnie musisz mieć wedle oryginału bezpiecznik podłączony na drodze od minusa do ramy. Jeden czerwony powinien dojść do sygnału, drugi do prostownika selenowego.
CHYBA
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-07-29, 08:32
autor: motobernat
Z tego co wynika z tych kabli to jeden jest podłączony do stopu, drugi biegnie do lampy ale w lampie już nie wiem do czego jest podłączony, musiał bym lampę otwierać.
Teraz mam inny problem, iskra jest, paliwo jest a silnik nie chce palić, po mimo tego że 2 miesiące temu palił i to jeszcze nie był w ramę wsadzony.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 13:28
autor: mateo88k
Witam ponownie
Moja Z2 zmieniła się już na tyle, że w końcu mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że już tylko kilka rzeczy zostało do zrobienia. Mowa o światłach drogowych i mijania oraz niedomagającym gaźniku G20, wymianie licznika na sprawny oraz chromowaniu 2 nakrętek przedniego zawieszenia
Od ostatnich postów zostało dorobione na wzór oryginału nowe siedzenie. Podstawa oczywiście drewniana, własnoręcznie cięta. Na motocyklu wygląda tak:
PA098977_(1024_x_768).jpg
PA098978_(1024_x_768).jpg
W ramie już wyremontowany silnik Dęba:
PA098979_(1024_x_768).jpg
Oczywiście opaski instalacji będą oryginalne, tutaj tylko taśma papierowa
Ogólnie WSK prezentuje się tak:
PA098976_(1024_x_768).jpg
PA098980_(1024_x_768).jpg
Potrzeba poświęcić jej jeszcze trochę czasu, aby doprowadzić do stanu finalnego. Zapału nie ubywa, więc wkrótce dalsze sprawozdanie
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 14:00
autor: Łukasz
Piękna
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 18:56
autor: pawel15
Rewelacja i pełen profesjonalizm
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 19:24
autor: WSK
Małe pytanko
: Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)
Pzdr, Pięknie odrestaurowane moto
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 19:51
autor: Lukas
Robi wrażenie! Super:)
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 20:09
autor: mateo88k
WSK pisze:Małe pytanko
: Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)
Numer silnika nie zgadza się z tym, co na tabliczce znamionowej. Numer ramy jest ten sam. Poprzedni silnik został poważnie uszkodzony przez ubiegłego właściciela
Na szczęście numer silnika podczas rejestracji nie ma znaczenia, ponieważ jednostka napędowa traktowana jest już wedle przepisów jako część wymienna. Wystarczy zgodność numerów na ramie i tabliczce.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-09, 20:22
autor: WSK
mateo88k pisze:WSK pisze:Małe pytanko
: Czy numery silnika zgadzają się z tymi na tabliczce? (Poprawcie mnie jeśli nie doczytałem)
Numer silnika nie zgadza się z tym, co na tabliczce znamionowej. Numer ramy jest ten sam. Poprzedni silnik został poważnie uszkodzony przez ubiegłego właściciela
Na szczęście numer silnika podczas rejestracji nie ma znaczenia, ponieważ jednostka napędowa traktowana jest już wedle przepisów jako część wymienna. Wystarczy zgodność numerów na ramie i tabliczce.
Nie pasują mi właśnie te kartery, chciałem dowiedzieć się czy poprostu siedziały tu oryginalnie
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-12, 11:01
autor: cichy
Wygląda jakby z MOTOZBYTU przed chwilą wyjechała
.
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-12, 16:13
autor: hartman
Myślę ,że z fabryki takie ładnie nie były. Z jednej strony wszytko pięknie ,wielkie głębokie maszyny i nagle mam niedosyt. Brakuje mocnego silnika lub głośnego 4t
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-10-12, 18:25
autor: Brat
hartman pisze:Myślę ,że z fabryki takie ładnie nie były. Z jednej strony wszytko pięknie ,wielkie głębokie maszyny i nagle mam niedosyt. Brakuje mocnego silnika lub głośnego 4t
Chciało by się mieć wtedy wybór ale cóż
K: Witam chciałbym zamówić wueskę.
S: Z jakim silnikiem ?
K: A macie może coś z diesli ?
S: Gama silników do wyboru jest ogromna, może Pan wybierać pomiędzy silnikami benzynowymi o pojemnościach 125 a 175.
K: Trudny wybór ale wybieram 175
DEAL DEAL
Re: WSK M06-Z2 z 1960 r.
: 2011-12-16, 01:33
autor: tomasz87
Bardzo ładna maszynka pogratulować. Ja bym wywalił filtr paliwa a jak się boisz brudków to na rurki/rurkę (te co są w baku) daj taki mały filtr nakładany jak chyba w simsonach. Pierwszy raz widzę taki tłumik i raczej nie powinien się takowy znajdować u Ciebie. Pręt od hamulca tylnego powinien być puszczony na bębnem nie pod jak u Ciebie. Zmiana korka od baku na metalowy też wyjdzie na +.