WFM M06 1955 SHLmatisa- Przeobrażenie

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
shlmatis
Posty: 156
Rejestracja: 2007-12-12, 12:39
GG: 12412133
Lokalizacja: Świniarsko / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1955 SHLmatisa- Przeobrażenie

Post autor: shlmatis » 2011-01-25, 17:39

Gumshield pisze:Stary pisać pisać po to jest forum wy wymieniać się lub dzielić informacjami
Tak więc przed chwilą wróciłem ze szkoły ;)
puszka narzędziowa i lampa tylna są oryginalne i one wskazują na wczesny rok produkcji.
Poza tym niski numer ramy i co najważniejsze troszkę inne przednie zawieszenie.
Przyjrzyj się, że nie ma półki pod licznik, jest zupełnie inny kształt mocowań przedniej lampy (głownie różni się rozmiarem)
Poza tym bak zmocowany jak w shl m04, czarne wfm były tylko produkowane do 1957roku.
Przednia opona która była przy motocyklu też jest z 1955roku :)
Osprzęt kierownicy(manetka gazu i zaślepki)są oryginalne, co było stosowane tylko w pierwszych latach produkcji.
Generalnie to rok został określony na podstawie numeru ramy i zachowanych danych z fabryki ile zostało motocykli w danym roku wyprodukowanych.
Grono motorków rośnie jak na drożdżach :)

Ekipa Południe

termin21

Re: WFM M06 1955 SHLmatisa- Przeobrażenie

Post autor: termin21 » 2011-01-25, 21:11

...ładna WFM ,ale ja mam w oryginalne tez z 1955rok(silnik z żebrami,lmpka z tyłu metal...).Ciekawe jest logo na baku,bo ja w swojej mam takie W-F-M na złoto.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1955 SHLmatisa- Przeobrażenie

Post autor: Stary » 2011-01-26, 00:02

Logo tak jak napisał Matis jest zaczerpnięte z serii próbnej WFM z 1954.

Szałowo wyszło, co?

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1955 SHLmatisa- Przeobrażenie

Post autor: xradusx » 2011-01-26, 01:04

Gumshield pisze:Stary pisać pisać po to jest forum wy wymieniac sie lub dzielic inforamcjami
Ale sa do tego odpowiednie tematy :P


Stary numer ma powyżej 2tyś czy poniżej ?

Awatar użytkownika
korba222
Posty: 102
Rejestracja: 2007-10-14, 20:48
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik Duży
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1955 SHLmatisa- Przeobrażenie

Post autor: korba222 » 2011-01-26, 07:48

No nie zauważyłem żeberek. Ale siedzenie masz jakoś tak dziwnie z tyłu wycięte. Tak było w oryginale? Nie myśl że się czepiam ale nie widziałem takiego jeszcze.

Gumshield

Re: WFM M06 1955 SHLmatisa- Przeobrażenie

Post autor: Gumshield » 2011-01-26, 08:46

xradusx pisze:
Gumshield pisze:Stary pisać pisać po to jest forum wy wymieniac sie lub dzielic inforamcjami
Ale sa do tego odpowiednie tematy :P
Po co dublowac :P


Faktycznie ślepak ze mnie nie zwróciłem uwagi min. na górna półkę...i już jestem mądrzejszy :)

Awatar użytkownika
shlmatis
Posty: 156
Rejestracja: 2007-12-12, 12:39
GG: 12412133
Lokalizacja: Świniarsko / Nowy Sącz
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1955 SHLmatisa- Przeobrażenie

Post autor: shlmatis » 2013-01-02, 01:55

Odświeżam temat fumki, bo mowy rok przynosi mój powrót na forum.
Dosyć niedawno udało mi się odzyskać dowód rejestracyjny oraz kartę gwarancyjną od dokładnie tej sztuki.
Mam również umowę z poprzednią właścicielką oraz sprawy spadkowe jednoznacznie stwierdzające, że cały majątek jej ojca przechodzi na nią. Mam teraz poważny problem, ponieważ nie chcę stracić oryginalnego dowodu rejestracyjnego, a jednak chcę mieć białą blachę. Czy mogę zarejestrować motocykl z notarialnym odpisem dowodu ?? Czy istnieje jakaś ewentualność aby stwierdzić, że dokument jest historyczny i aby go nie niszczyć tylko na jego podstawie zarejestrować motocykl?? Dowód jest nie wyrejestrowany.
Grono motorków rośnie jak na drożdżach :)

Ekipa Południe

linkgrabber
Posty: 50
Rejestracja: 2012-12-21, 11:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-Z2
Garbate 175
Lokalizacja: wielkopolska
Kontaktowanie:

Re: WFM M06 1955 SHLmatisa- Przeobrażenie

Post autor: linkgrabber » 2013-03-06, 20:27

i co udalo sie zachować dowód?

Awatar użytkownika
gołąb83
Posty: 305
Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie

Re: WFM M06 1955 SHLmatisa- Przeobrażenie

Post autor: gołąb83 » 2016-01-02, 18:46

Gumshield pisze:
Junak pisze:....Nawet jeśli nie było tabliczki to można to stwierdzić np. po nr. ramy,mocowaniu baku i pewnie jeszcze paru innych częściach .
Junak - oczywiście numer ramy dużo mówi i wyjaśnia sprawę, ale byłbym wdzięczny na wskazanie tych pozostałych szczegółów, zawsze trochę wiedzy nie zaszkodzi :)
Do ktorego roku montowano gaszak?

do sierpnia 56r. czyli do numeru ramy ok 59000
Wszędzie Szybko Komfortowo:)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: darek123 i 1 gość