WSK M06B1 1969 by Kristy

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Awatar użytkownika
mateo88k
Posty: 107
Rejestracja: 2010-08-14, 23:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06-Z2 z 1960 r.
YAMAHA XV1000 TR1 z 1983 r.
Lokalizacja: Siedlce
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: mateo88k » 2011-04-11, 22:37

Czy mi się wydaje, czy odbłyśnik lampy przedniej dałeś do chromowania?
M06-Z2 1960 r. stan 90%

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: Kristy » 2011-04-12, 01:02

mateo88k tak chromowałem a co źle zrobiłem??

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: wujcio » 2011-04-12, 09:49

odbłyśników się nie chromuje regeneracja odbłyśnika to 50 zł ;) jest tam jakaś specjalna powłoka

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: Kristy » 2011-04-12, 12:42

no to dałem ciała :( mam nadzieję że wielkiego "fo pa" nie popełniłem

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: wujcio » 2011-04-12, 12:46

myślę że w WSK 125 nie robi dużej różnicy ;p i tak żarówka słabo świeci :P

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: maykii » 2011-04-12, 13:06

wujcio pisze:myślę że w WSK 125 nie robi dużej różnicy ;p i tak żarówka słabo świeci :P

No chyba kpisz :D
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: wujcio » 2011-04-12, 13:42

jeśli jest dobrze wypolerowany to różnica będzie znikoma a przy żarówce 35W to szału nie ma,
ja mam 60W to światło już jest deczko inne;p

Awatar użytkownika
maykii
Posty: 792
Rejestracja: 2008-04-11, 20:02
GG: 6056769
Moje maszyny: M21W2 74r.
M21W2 83r
M06B3 79r.
Lokalizacja: Piaseczno / Siemiatycze
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: maykii » 2011-04-12, 14:04

Ja mam żarówkę 6V 25/25W. Owszem szału nie ma ale przy dobrej instalce światła w nocy dają rade ;)
(-; Jak to mówią, "Za motórem, panny sznurem". ;-)

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: Kristy » 2011-04-12, 14:24

Jeżeli chodzi o wypolerowanie chromów to nie widziałem jeszcze w życiu lepiej położonych i wypolerowanych więc powinno być ok :)

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: blondyn__ » 2011-04-12, 18:47

Ja swój odbłyśnik przeleciałem pastą polerską i się złoty zrobił :D
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: xradusx » 2011-04-12, 18:51

blondyn__ pisze:Ja swój odbłyśnik przeleciałem pastą polerską i się złoty zrobił :D
Bo żeś go zjechał do podkładu Odbłyśników się nie dotyka niczym bo jest to położony proszek bądz bardzo cięka warstwa

Awatar użytkownika
blondyn__
Posty: 88
Rejestracja: 2010-08-20, 00:25
GG: 229931
Moje maszyny: WSK M06B1 '68
WSK B3 '83
WSK M06B1 '70
Motorynka x3
Lokalizacja: Skierniewice
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: blondyn__ » 2011-04-12, 18:59

No to teraz to się już będzie wiedziało ;)
Mam sposób na laski-mieć WSK'e i dwa kaski.
WSK M06B1 składanie ||||||||| 90%

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: Kristy » 2011-04-12, 19:28

no nareszcie udało się znaleźć tłumik :) Nie jest może idealny ale lepszy taki niż ten od WFM-ki :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
adimen2007
Posty: 92
Rejestracja: 2008-05-17, 10:37
GG: 9967305
Moje maszyny: ________
WSK M06B3"KOS"1982 r.
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: adimen2007 » 2011-04-12, 20:34

Z wgnieceniem, będziesz działał?

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: Kristy » 2011-04-12, 20:59

adimen2007 albo wgniotka pójdzie na dół, albo uda mi się to jakoś wyciągnąć, ale to zobaczę jak to wygląda jak mi dojdzie. Będę go za pewne rzucał w czarny mat oczywiście proszkowo, i opaskę którą się mocuje wydech do ramy też dam na czarno. Dodatkowo może wtedy dorzucę cylinder :)

Awatar użytkownika
adimen2007
Posty: 92
Rejestracja: 2008-05-17, 10:37
GG: 9967305
Moje maszyny: ________
WSK M06B3"KOS"1982 r.
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: adimen2007 » 2011-04-12, 22:43

Czy proszek będzie odpowiednią powłoką na tłumik? Nie będzie żadnych defektów jak się rozgrzeje?

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: Kristy » 2011-04-12, 23:27

z tego co się dowiadywałem to nie powinno nic się dziać. ale w razie co to polecę żaroodporną :)

Awatar użytkownika
adimen2007
Posty: 92
Rejestracja: 2008-05-17, 10:37
GG: 9967305
Moje maszyny: ________
WSK M06B3"KOS"1982 r.
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: adimen2007 » 2011-04-13, 07:51

Kristy najlepiej to się upewnij co do proszku na tłumik. Proszek kosztuje, szkoda kasy w błoto wyrzucić i straconych nerwów. Jak ostatnio szukałem lakiernika do malowania proszkowego swojego kos-a i zapytałem go czy pomaluje mi tłumik i gar. Odpowiedział krótko "Nie bardzo", nawet nie pytałem się dlaczego ale mogłem się domyślić. Wiadomo cylinder po rozgrzaniu silnika będzie miał większą temperaturę niż tłumik i mogą się wiązać z tym jakieś przygody.

Z tego co widziałem na forum to ludziska malują żaroodpornym spray-em cylinder jak i tłumik.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: xradusx » 2011-04-13, 08:14

Ja malowałem żaroodporną możesz luknąć efekt http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/125 ... 7759%27%29

Awatar użytkownika
Kristy
Posty: 72
Rejestracja: 2010-08-29, 23:50
GG: 0
Moje maszyny: CBR F2/ WSK M06B1
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: WSK M06B1 1969 by Kristy

Post autor: Kristy » 2011-04-13, 12:44

Dzięki za podpowiedzi :) Chyba rzeczywiście dam do piaskowania i przejadę go samemu żaroodporną :) Jak rozumiem to opaskę mocującą tłumik do ramy też czarną żaroodporną?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości