M06-L 1963r.

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Sajmon28
Posty: 26
Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

M06-L 1963r.

Post autor: Sajmon28 » 2011-07-20, 13:46

Przedstawiam Wszystkim mój pierwszy motocykl. Jest to model zgodne z tabliczką znamionową z 1963r. Numery silnika i ramy zgodne z dowodem rejestracyjnym. Zaczynam przy nieocenionej pomocy kolegi z doświadczeniem w tej branży jej renowację. Postaram się przedstawiać cyklicznie efekty prac.

Pozdrawiam Wszystkich
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

hartman

Re: M06-L 1963r.

Post autor: hartman » 2011-07-20, 14:39

Co mogę napisać.Kupa pracy przed tobą

Sajmon28
Posty: 26
Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Sajmon28 » 2011-07-20, 15:25

Na to wygląda:)
Aktualnie maszyna jest rozebrana i czeka na piaskowanie. Chromy być może w piątek pójdą do odnowienia.
Ostatnio zmieniony 2011-07-21, 13:22 przez Sajmon28, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Brat » 2011-07-20, 19:05

piaskować chromy ? to nie będziesz nakładał nowych ?

Sajmon28
Posty: 26
Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Sajmon28 » 2011-07-21, 13:24

WSK po piaskowaniu czeka na lakier :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Sajmon28
Posty: 26
Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Sajmon28 » 2011-07-26, 08:36

Przyszedł czas na lakierowanie. Póki co narazie maszyna pomalowana farbą podkładową.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Łukasz
Posty: 182
Rejestracja: 2011-07-04, 23:45
GG: 0
Moje maszyny: Simson SR50 1991
Lokalizacja: Odolanów
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Łukasz » 2011-07-26, 14:21

Super :-P

Sajmon28
Posty: 26
Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Sajmon28 » 2011-07-29, 08:32

Część elementów juz pochromowana. Niedługo pójdzie reszta do chromu. Zastanawiam się tylko nad obręczami. Malować czy chromować. Są po piaskowaniu i boję się, że po szlifowaniu przed chromowaniem stracą swoją wytrzymałość. Chyba jednak pójdą pod lakier :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: motobernat » 2011-07-29, 08:44

Z tego co wiem oryginalnie były zawsze malowane. Ja tak zrobiłem w swojej.
Ile dałeś za chromowanie?
Po co pomalowałeś piasty aluminiowe?
Te kolory to ma tak od nowości czy już ktoś ją malował kiedyś tak dziwnie?

Sajmon28
Posty: 26
Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Sajmon28 » 2011-07-29, 10:00

Odpuściłem sobie chromowanie obręczy z 2 powodów. Po pierwsze już o piaskowaniu są cieńsze i po polerce pod chrom znowu straciłyby na grubości a po drugie podobno chrom nie pokrył by idealnie już takiej polerowanej (po kosztach) obręczy. Będę malował tzw lakierem srebrzanką bo na szaro jakoś mi się nie widzi.
Chromowanie załatwiałem również po kosztach u znajomego za przysłowiową flaszkę także wyszło nie drogo :)
Co do piast to są podobo metalowe nie aluminiowe a kolor oryginalny był i będzie bordo. Te odcienie brudnej żółci to zabezpiecznie przed ewentualną korozją położone przez poprzedniego właściciela.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Szczepan » 2011-07-29, 10:22

Oryginalnie obręcze nie były chromowane to po co wydziwiać ?
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Sajmon28
Posty: 26
Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Sajmon28 » 2011-07-29, 10:59

Święta prawda :)

motobernat
Posty: 79
Rejestracja: 2011-01-20, 14:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: motobernat » 2011-07-29, 10:59

Weź magnes i przyłóż do piasty to zobaczysz czy jest metalowa czy aluminiowa.
Jakoś nie kojarzę żeby ktoś malował piasty.
Borewicz jak możesz to rzuć okiem na mój motór viewtopic.php?f=70&t=8554&start=60, może będziesz miał tam jakieś spostrzeżenia.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Szczepan » 2011-07-29, 11:12

Piasta jest stalowa.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: z-tomek » 2011-07-29, 14:43

Chromowane obręcze wyglądają o niebo lepiej. Decyzja należy do ciebie życzę powodzenia i do zobaczenia na trasie :-D

Sajmon28
Posty: 26
Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Sajmon28 » 2011-08-18, 20:32

Chromy cz.2
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Sajmon28
Posty: 26
Rejestracja: 2011-07-15, 08:02
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06-L 1963r.
Lokalizacja: łódzkie
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: Sajmon28 » 2011-09-28, 15:28

Oto silnik po szkiełkowaniu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

hartman

Re: M06-L 1963r.

Post autor: hartman » 2011-09-28, 18:27

Nie wiem mi jakoś efekt szkiełkowania nie podchodzi.

Awatar użytkownika
marian6666
Posty: 120
Rejestracja: 2010-02-17, 14:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06 b1 '69
WSK m06 b3 '74
Dżawa mustang
Lokalizacja: okolice Łukowa/Warszawa
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: marian6666 » 2011-09-28, 19:06

bo pewnie nie widziales nigdy ja to wygląda na żywo. Powiem ci tylko tyle, że to jest najlepsze co może spotkać kartery przy renowacji.:)
Tam skąd jestem najpiekniejszy las,dziewczyny w sukienkach najładniejsze! .

Awatar użytkownika
jarek
Posty: 305
Rejestracja: 2007-01-07, 20:05
GG: 7482920
Moje maszyny: WSK M06-64
Lokalizacja: Oława/Wrocław
Kontaktowanie:

Re: M06-L 1963r.

Post autor: jarek » 2011-09-28, 22:38

Mi też jakoś to nie pasuje, raz wyglądają na niedoczyszczone jakieś czarne plamki widać, dwa wyglądają jak by były stalowe :P porównaj sobie zdjęcie baku wypiaskowanego i karterów, być może za słabe oświetlenie. Jak się bawiliśmy kołami Audiobasa które miały szkiełkowane bębny to nawet nie rzuciło mi się tak to w oczy, po prostu miały kolor świeżego aluminium. Więc w pełnym słońcu pewnie inaczej wyglądają, czym miałeś szkiełkowane, mikrokulką szklaną czy mielonym szkłem ??

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości