Stara, czarna i garbata

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
wskmaniak
Posty: 143
Rejestracja: 2008-04-11, 20:36
GG: 12695501
Moje maszyny: WSK M06 B3 KOS i WSK M21W2
CZ350
Lokalizacja: Brzesko
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata.

Post autor: wskmaniak » 2011-07-28, 13:57

Jestem pod ogromnym wrażeniem. Motocykl pięknie wygląda i zapewne jeszcze lepiej jezdzi. Ciekawi mnie czym wypełniałeś otwory wyważające w wale korbowym
UNIA TARNÓW

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata.

Post autor: Alien » 2011-07-28, 19:39

W otworach jest korek z wina (pełny, nie sklejka) na wcisk i z klejem. Całość zalana epoksydem i wyszlifowane do równa.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata.

Post autor: Stary » 2011-07-28, 23:07

wskmaniak pisze:Jestem pod ogromnym wrażeniem. Motocykl pięknie wygląda i zapewne jeszcze lepiej jezdzi. Ciekawi mnie czym wypełniałeś otwory wyważające w wale korbowym
Cóż, trzeba częściej przychodzić na spotkania Południowców, można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o których nie mówi się na forach internetowych :)

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata.

Post autor: Sebastian440 » 2011-07-28, 23:40

Stary pisze:
wskmaniak pisze:Jestem pod ogromnym wrażeniem. Motocykl pięknie wygląda i zapewne jeszcze lepiej jezdzi. Ciekawi mnie czym wypełniałeś otwory wyważające w wale korbowym
Cóż, trzeba częściej przychodzić na spotkania Południowców, można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy o których nie mówi się na forach internetowych :)
Zapraszam do Torunia. Tu dzieją się rzeczy, które nie śniły się Załęskiemu w Świdniku xD
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata.

Post autor: Alien » 2011-07-29, 04:51

Południe żyje swoim życiem :)

Awatar użytkownika
wskmaniak
Posty: 143
Rejestracja: 2008-04-11, 20:36
GG: 12695501
Moje maszyny: WSK M06 B3 KOS i WSK M21W2
CZ350
Lokalizacja: Brzesko
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata.

Post autor: wskmaniak » 2011-07-29, 09:57

Może kiedys. Panowie zapraszam na zawody motocrossowe 14 sierpnia
UNIA TARNÓW

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata.

Post autor: Marcin » 2011-08-08, 23:16

Alien powiedz mi jaki kupiłes tłok jakąś zwyklizne czy coś lepszego :?: ten co masz na fotkach przed i po nałożeniu MoS2

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata.

Post autor: Alien » 2011-08-09, 00:00

Tłok jest gorzycki, bez szaleństw bo i nie ma po co w tym konkretnym silniku - nie jest on zbytnio wysilony. Luz w cylindrze na 0.06mm.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata.

Post autor: Sebastian440 » 2011-08-09, 09:41

Alien byłbym wdzięczny, gdybyś kiedyś podrzucił foto w/w tłoka po przejechaniu np. 2000 km.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata.

Post autor: Alien » 2011-08-09, 13:21

Jesli chodzi o stan powloki preciwtarciowej to w newralgicznych miejscach wizualnie jej nie bedzie - sprawdzone po niewielkich przebiegach na tloku Karola i moim. Idea dwusiarczku jest wypelnienie mikroporowatosci na powierzchni tloka wiec pomimo kiepskiego wygladu powloka nadal pracuje. Oczywiscie pod warunkiem ze plaszcz sie nie przytrze bo wtedy razem z drobinkami alu tracimy MoS2.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Sebastian440 » 2011-09-12, 23:23

Grzebałeś coś przy kanałach ? Gaźnik jaka średnica ?
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Alien » 2011-09-13, 00:36

Płuki trochę zryłem ale bez szaleństw, wydech solidnie bo trochę było tam garbów/kantów - okno podniesione troszke mniej niż 1mm. Na dolocie się najbardziej narobiłem bo orginalnie jest strasznie wąski , stanowczo za mały jak do takiego jebitnego okna. Teraz w połączeniu z pospawanym króćcem mam prostoliniową, jednostajną (delikatnie zwężającą się) średnice dolotu. Jako że wydechowe poszło do góry i króciec jak widać krótszy obroty rezonansowe też poszybowały w górę. Mi nie było dane potwierdzić tego w testach bo ciągle silnik stoi niedotarty, ale wujcio poszalał i ponoć jest 'ciekawie' :) gaźnik fi30, na niedotartym dysza główna ~130, na dotartym sporo większa.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Alien » 2012-04-26, 02:47

Mały update..
Z wizualnych rzeczy to moto dostał długo oczekiwaną stopke boczną i w końcu wygląda jak motocykl, a nie jak rower na grubych kołach :) doszyły gumy wyciszające w głowicy i cylindrze i parę innych drobiazgów.

Aktualnie jeździ na pegazie + filtr z malucha ale już niedługo wróci keihin w nowej odsłonie z filtrem stożkowym :D Royal Enfield się spalił więc póki co czekam na CDI z Wrocławia i będę kombinował dalej jak przewinę stator z Enfielda.

Zawieszenie przednie już chyba w wersji finalnej, do odpowietrzników hamulcowych dołożyłem kalamitke M10 i druciane prowadnice do rurek odpowietrzających + 10mm dystane do sprężyn. Olej wiadomo 3xtyle co w serwisówce i finalnie chodzi to zacnie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Patyk
Posty: 180
Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Patyk » 2012-04-29, 13:35

Ja u siebie wlałem po 150ml na lagę i jakoś wydaje mi się że jest za twardo jak na mój gust. Widzę że ze stopki centralnej całkiem zrezygnowałeś, tak? U mnie podstawka centralna po złożeniu opiera się o osłonę łańcucha, chyba mam złe podnużki tak jak savier twierdził. Twój sprzęt to już dopracowany w każdym calu, nieźle ;-)

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: wujcio » 2012-04-29, 13:43

akurat ilość oleju nie ma tu znaczenia tylko jego gęstość.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Alien » 2012-04-29, 15:58

Dopracowany, tylko czasem są jaja z prądami albo zapomnę sobie wlać paliwa do baku :D

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: wujcio » 2012-04-29, 17:32

Alien pisze:Dopracowany, tylko czasem są jaja z prądami albo zapomnę sobie wlać paliwa do baku :D
Spoko Krzychu dopracujesz wszystko i będziemy śmigać :)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Savier » 2012-04-29, 17:59

SZPARUNKU KRZYCHU :evil:

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Alien » 2012-04-29, 18:46

Szczerze mówiąc to już mi się nie chce...wole śmigać póki mogę niż tracić czas na nieistotne pierdoły.

Patyk
Posty: 180
Rejestracja: 2011-07-28, 20:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06 b3
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Patyk » 2012-04-29, 18:50

I ja przy pierwszym odpalaniu miałem już dość tej mojej Wuechy ( były myśli o tym żeby ją polać benzyną i podpalić z nerwów ;D ) ale odstawiłem moto do garażu i na spokojnie już następnego dnia dopracowałem zapłon itd i zapaliła ładnie :-D

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości