Stara, czarna i garbata

Wzorowo odremontowane motocykle, mogące posłużyć jako wzór przy renowacji.
Regulamin forum
Zakaz tworzenia nowych wątków.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1953
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Alien » 2012-12-15, 23:24

WSK 175 - cudo czy parch? Temat rzeka.. :D aczkolwiek delikatnie przypominam że temat dotyczy mojego motocykla, a nie takich rozważań dlatego proszę już tego nie rozwijać. Przynajmniej nie tutaj :)
Jakis czas temu to chyba twój motor licytowałem na allegro z tego co widze na zdjęciach.
Owszem była na allegro - z minimalną na 15 000zł. Nie dobiliśmy (ku mojemu zaskoczeniu) do tej kwoty więc potraktowałem aukcje jako wycenę mojego egzemplarza :)

z-tomek, najbardziej lubię jak właściciele szlifierek pytają się mnie czy w przyszłym sezonie "zmieniam na coś mocniejszego" :shock: :lol:
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
Jawer
Posty: 148
Rejestracja: 2011-11-22, 18:25
GG: 6650935
Moje maszyny: WSK m06-z2
JAWA 250/04
Lokalizacja: Zduńska Wola / Łódź
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Jawer » 2012-12-16, 02:21

z-tomek, najbardziej lubię jak właściciele szlifierek pytają się mnie czy w przyszłym sezonie "zmieniam na coś mocniejszego"
Odpowiedz im że na przyszły sezon będziesz jeździł 3, ciekawe co powiedzą :lol:
Zapraszam na forum starych Jaw - http://www.jawa250.fora.pl

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4038
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: AudioBas » 2012-12-16, 02:38

Alien pisze:Owszem była na allegro - z minimalną na 15 000zł.
A osiągnął ile? 2 000?

Dlatego lepiej trzymać maszynę dla siebie i się cieszyć na maxa jadać w niedziele...

Ja mojej B3 nawet za 5 000 bym nie oddał, tyle kasy/pracy/wyrzeczeń/czasu mnie kosztowała, ,że wole, aby zgniła za domem niż oddać za grosze mam....

Ale wiecie co jest w tym ***zajeb***?
Raz na jakiś czas siadam, palę od kopa i jadę 500 km i mam w dupie wszystko bo wiem, że wrócę...
I to jest ***zajeb*** w tym wszystkim!
Promocja na profesjonalne zapłony CDI WSK 125 - 350 zł z wysyłką ---> KLIKNIJ :super:

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1953
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Alien » 2012-12-16, 03:25

Owszem była na allegro - z minimalną na 15 000zł.
A osiągnął ile? 2 000?
Przecież cena minimalna była po to żeby nikt tego nie kupił :lol:
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
andy2004f
Posty: 201
Rejestracja: 2011-09-25, 22:33
Moje maszyny: WSK 175 "Kobuz" '78
Lokalizacja: Zgierz
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: andy2004f » 2012-12-16, 11:48

Z tego co zauważyłem, jak jest ustawiona cena minimalna, to ludzie jakoś niechętnie licytują (pewnie przeczuwają, że to i tak nie jest na sprzedaż). Możliwe, że bez minimalnej cena byłaby trochę wyższa. Trochę, no bo na różnicę rzędu tysiąca czy dwóch bym nie liczył. Najwyżej kilka stówek.

Awatar użytkownika
Grzesiek_Bieszczady
Posty: 122
Rejestracja: 2011-02-20, 19:05
GG: 0
Moje maszyny: Kobuz
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Grzesiek_Bieszczady » 2012-12-16, 11:58

Takie podejście do tematu jak Audiobas : "Ja mojej B3 nawet za 5 000 bym nie oddał, tyle kasy/pracy/wyrzeczeń/czasu mnie kosztowała, ,że wole, aby zgniła za domem niż oddać za grosze mam...." mają starsi panowie którzy nie chcą sprzedać swych WSK, pomimo ze nimi nie jeżdżą i rdzewieją w garażu/stodole/ganku (bo już widziałem że B3 stała obok zamrażarki w spiżarce :P:P

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1953
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Alien » 2012-12-16, 14:21

Grzesiek, co Ty porównujesz. Z reszta moja nie zgnije, zapewniam :D

DOBRA, KOŃCZYNY DYSKUSJE NIE NA TEMAT!
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: SEBA » 2012-12-16, 15:25

Alien podczas malowania tylnej lampy wyjmowałeś szkiełko podświetlenia tablicy ? Jak byś napisał w jaki sposób to zrobiłeś jeżeli jest to w ogóle możliwe, bo z tego co ja patrzyłem u siebie to wygląda na to że szkiełko jest na stałe. A chciałem wypiaskować lampę i na nowo pomalować.

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1953
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Alien » 2012-12-16, 15:32

W lampie która jest zamontowana w motocyklu nie wyjmowałem szkiełka, zostało tylko zabezpieczone. Ale nie piaskowałem jej tylko ręcznie przygotowałem pod natrysk.

Aczkolwiek da się to zrobić - przetestowałem to w lampie którą chromowałem. Niestety nie jest to bezinwazyjne - trzeba od wewnętrznej strony delikatnie wyłamać krawędzie w odpowiednich miejscach. Później montaż dobrze zrobić z klejem. Ogólnie przy umiejętnym odłamaniu tych kantów od zewnątrz nie widać żeby cokolwiek było majstrowane.
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: SEBA » 2012-12-16, 15:37

Kurcze to też nie będę piaskował. Serce by mi nie wytrzymało podczas wyłamywania tych rantów, wytrzymało 40 lat to i niech drugie tyle wytrzyma.

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1953
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Alien » 2013-01-20, 01:28

Pora na garbaty update z małą porcja zdjęć z różnego okresu. No to lecimy od początku:

1. Garbuska dostanie w końcu szparunki bo jakoś tak łyso bez nich. I może jeszcze trochę się przepoczwarzy wizualnie, ale to czas pokaże :)

2. Na początek raport z dawnego projektu pt: "Spawany króciec + Keihin" ...projekt udał się w 50%. Ogólnie testowałem keihina w dwóch konfiguracjach: na tym spawanym prostoliniowym króćcu i na oryginalnym z przetoczoną końcówką pod gume mocującą (oczywiście obydwa dopasowane do powiększonego dolotu). Powiem krótko: na standardowym bez szału, na spawanym pier***niecie od dołu na każdym biegu! Dlaczego nie jeździłem na nim później? Ano...keihn okazał się bardzo wrażliwy na poziom paliwa i nie poleca sie zmieniać w nim poziomu, ale to kwestia tego konkretnego modelu gaźnika bo dało się go bez problemu ustawić żeby sie nie przelewał. Także może kiedyś ten sam króciec, ale + jakiś bing. Druga sprawa - przyrost mocy i standardowe wueskowe płukanie sprawiało że cylinder i głowica grzały się kosmicznie w porównaniu do jazdy na pegazie. Aktualnie pegaz wysłany do regeneracji :)

3. Ale to nie koniec z Keihinem :D nie jest to tajemnicą że Garbuska spodziewa sie nowego serduszka. Tym razem na membranie i z paroma innymi udziwnieniami. Także Keihin wróci albo i nawet ciut większy niż fi30. Wrzucam parę fotek z detali które sam projektowałem i zostały wykonane na CNC. Jest to kostka pod membrane oraz strumienica powietrza. Jej wymiary zostały dobrane tak aby uzyskać najlepszy przepływ dla wylotu mojego keihina.

4. Na koniec dwie fotki z ostatniego sezonu :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: SEBA » 2013-01-20, 13:58

Uuu zapowiada się zacnie :-) czekam na dalsze relacje. Nie przeszkadza Ci że przedni błotnik masz taki jakby ściśnięty, że krawędź błotnika nie jest równoległa do obręczy?

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1953
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Alien » 2013-01-20, 14:20

Ano przeszkadza i jak tylko dorwę prosty błotnik to ten poleci na złom :) tylko teraz zmieniłem taktyke w przerabianiu motocykla: to co jest teraz jest w pełni jeżdżące i tego nie tykam. Z boku kompletuje części/podzespoły na podmiane i dopiero jak wszystko jest w 100% gotowe to robię przekładkę. Dzięki temu moto jest cały czas na chodzie, a nie stoi rozbebeszone w garażu :)
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4038
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: AudioBas » 2013-01-20, 16:24

Kurde bez szparunków wygląda chyba lepiej!
Ale to moja opinia, która powinna Ci latać koło du.... :)


Projektów z alu nie będę komentował, bo, aż mnie ściska, że tak PROFI zrobione!
Promocja na profesjonalne zapłony CDI WSK 125 - 350 zł z wysyłką ---> KLIKNIJ :super:

Awatar użytkownika
SEBA
Posty: 283
Rejestracja: 2008-05-27, 22:37
Moje maszyny: WSK M21W2 x2
Čezet 350 472.6
Lokalizacja: Hajnówka
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: SEBA » 2013-01-20, 17:17

Szparunki nadają charakteru, dają to coś ;-) czego Kobuzy nie mają :-P

PS. Masz może dokładniejsze fotki króćca który dorobiłeś i czy zmieniałeś kształt okna w cylindrze?

Awatar użytkownika
chomik
Posty: 343
Rejestracja: 2011-12-13, 18:16
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06B3 '82r.
Romet 750
Lokalizacja: Solniki Wielkie
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: chomik » 2013-01-21, 10:35

Mi też się wydaje, że bez szparunków wygląda lepiej, ale to taka moja subiektywna opinia, tak jak Audio powiedział-nieistotna dla właściciela. Ja bym nie malował szparunków, albo tylko na błotnikach. Ale to tak In my opinion.

Ogólnie podoba mi się, że Garbata cały czas jest sprawna, a mimo to ciągle chcesz coś ulepszyć, poprawić! Brawo!

Grzaniec

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Grzaniec » 2013-01-21, 12:34

Też uważam, że akurat w tym egzemplarzu szparunki są zbędne :)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6287
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: Savier » 2013-01-21, 12:37

A ja nie. Zobaczcie sobie jak wygląda garbi z porządnymi szparunkami i porównajcie, która ładniejsza :)

PS. Jeden z nielicznych tematów, które naprawdę zasługują na miejsce w tym dziale.

auriol77
Posty: 451
Rejestracja: 2012-04-17, 19:45
GG: 0
Moje maszyny: swidnik
Lokalizacja: Wieluń
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: auriol77 » 2013-01-21, 15:12

Garbuska bez szparunków to jak chłop bez kuta**

Awatar użytkownika
andy2004f
Posty: 201
Rejestracja: 2011-09-25, 22:33
Moje maszyny: WSK 175 "Kobuz" '78
Lokalizacja: Zgierz
Kontaktowanie:

Re: Stara, czarna i garbata

Post autor: andy2004f » 2013-01-21, 15:25

Szparunki jak najbardziej, ale z tego napisu i chorągiewek na boczku bym zrezygnował ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Endi1985, Hubert980 i 1 gość