Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu
- Oktan175
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-11-23, 18:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B3 , M21 W2
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu
Witam . Szukam kogos z woj lubelskiego lub podkarpackiego kto ma pojęcie iby mi pomogł .Sam juz nie dam rady bo elektryka to moja słaba strona . Termin lipiec lub sierpien . Oferty pomocy na pw .
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu
Z jakiego rejonu Lubelskiego jesteś ?
Masz oryginalny zapłon czy CDI ?
Masz oryginalny zapłon czy CDI ?
- Oktan175
- Posty: 399
- Rejestracja: 2012-11-23, 18:14
- GG: 0
- Moje maszyny: WSK B3 , M21 W2
- Lokalizacja: Lubelskie
- Kontaktowanie:
Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu
Jestem z okolic Tomaszowa blisko mam na Podkarpacie . Zapłon oryginał .
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4114
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu
Jak zamierzasz jeździć pomyśl o CDI, najlepiej na Royalu zapomnisz o ładowaniu i zapłonie raz na zawsze.
-
- Posty: 1096
- Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
- GG: 0
- Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
- Kontaktowanie:
Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu
Dobra autoreklama. Przy okazji zapytam: Czy ten zapłon na chińskich częściach jest zupełnie bezawaryjny?
Nie bierzcie mnie tu za wroga, ale dla mnie jazda bez okresowej regulacji to jazda japońcem , a WSKi urok taki by co kilka tysięcy doregulować zapłon, przerwę, sprawdzić stan przerywacza, ew. wymienić kondensator i nadal się sezon jeździ. Ale wiadomo co kto woli.
Nie bierzcie mnie tu za wroga, ale dla mnie jazda bez okresowej regulacji to jazda japońcem , a WSKi urok taki by co kilka tysięcy doregulować zapłon, przerwę, sprawdzić stan przerywacza, ew. wymienić kondensator i nadal się sezon jeździ. Ale wiadomo co kto woli.
- Skinder
- Posty: 2220
- Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
- Moje maszyny: Perkoz 0001
- Lokalizacja: Lubicz
- Kontaktowanie:
Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu
Toć zawsze możesz sobie samemu zrobić impulsator z polskiego przekaźnika, moduł z części ze sklepu, ori cewke butelkową, znacznik wyciąć z polskiej blaszki, rzucić polski transformator albo nawinąć cewke rodzimym drutem odwiniętym z unitry jakiejś + do tego oryginalny wirnik i masz patriotyczny zestaw Prześmigałem cały sezon na takim czymś i było ok, a jeżeli lubisz grzebać to możesz odkręcić pokrywę co jakiś czas i sobie delikatnie przestawić wedle uznania i poeksperymentować.
- Mateusz WSK
- Posty: 1730
- Rejestracja: 2008-02-11, 21:47
- GG: 514342
- Moje maszyny: 175 Kobuz 82r, B3 78r, Pannonia TLF 250 61r.
- Lokalizacja: Wiązownica (Podkarpackie) RJA
- Kontaktowanie:
Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu
Ja mam Royala i polecam. Chociaż jestem wyznawcą oryginału to skusiłem się i nie żałuję. Godzina roboty i powracam do oryginału. Nie muszę się martwić, że mi braknie prądu na mieście i zgaśnie co niestety zdarzało się na ori zapłonie. Zrobiłem kilkaset km bo udało się to ogarnąć dopiero w sierpniu. Na mieście używając kierunków i cały czas stop nic się nie dzieje.
Z przeróbek mam:
-Przewinięty stojan/uzwojenie/prądnica ( jak kto woli ) przez Audiego
-wirnik z Royala
-regulator napięcia
-zmienione podpięcie kilku kabelków
-odpowiednia podkładka pod wirnik no i żarówki 12V i reszta piedółek co jest do tego potrzebna
Reszta została ori, czyli cewka butelkowa ( przełożona z 6V na 12V oczywiście Made in Poland ), przerywacz z całą płytką, kondensator itp itd.
Chciałem full opcje CDI ale nie miałem dostępu do lampy żeby to ustawić jak się patrzy a po drugie moduł zapłonowy mnie zraził na starcie.
A z Oktanem jak się spotkamy w lipcu to zaglądniemy do jego ładowania
Z przeróbek mam:
-Przewinięty stojan/uzwojenie/prądnica ( jak kto woli ) przez Audiego
-wirnik z Royala
-regulator napięcia
-zmienione podpięcie kilku kabelków
-odpowiednia podkładka pod wirnik no i żarówki 12V i reszta piedółek co jest do tego potrzebna
Reszta została ori, czyli cewka butelkowa ( przełożona z 6V na 12V oczywiście Made in Poland ), przerywacz z całą płytką, kondensator itp itd.
Chciałem full opcje CDI ale nie miałem dostępu do lampy żeby to ustawić jak się patrzy a po drugie moduł zapłonowy mnie zraził na starcie.
A z Oktanem jak się spotkamy w lipcu to zaglądniemy do jego ładowania
-
- Posty: 417
- Rejestracja: 2013-03-01, 12:07
- GG: 0
- Moje maszyny: wsk dudek bak kobuz exsport
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontaktowanie:
Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu
zrób na oryginał i też będzie jeździć ja tak mam i wszyscy tutaj w okolicy nikt nie narzeka
- AudioBas
- Administrator
- Posty: 4114
- Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
- GG: 3615115
- Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontaktowanie:
Re: Ładowanie wsk 175 pomoc przy zrobieniu
Nie chodziło mi o reklamęfranq87 pisze:Dobra autoreklama.
Zupełnie bezawaryjny?Czy ten zapłon na chińskich częściach jest zupełnie bezawaryjny?
Hmmm... ciężko mi odpowiedzieć na to pytanie, bo na popsucie jest milion sposobów.
Jednym z poważniejszych testów był wyjazd na BałkanTrip. 4 motocykle miały zapłon CDI i nikt nawet tam nie zaglądał.
A z kolei pod domem mi się krzywka odkręciła i jeszcze dekiel rozwaliła mi
Ogólnie mamy na forum duże grono osób jeżdżących na zapłonie CDI i raczej nikt nie wróciłby do platynek...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości