Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Usługi oferowane przez użytkowników, np. chromowanie, malowanie proszkowe, szkiełkowanie.
Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 683
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
MZ TS 250 1974
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: BikerDS » 2015-08-09, 08:31

A czy przypadkiem minimum to nie jest 200 szt jakie należy zamówić od Primy? Coś mi świta jak ja próbowałem załatwić sobie jakieś tam szlify. W końcu kupiłem w jakimś sklepie, ale były to ostatnie sztuki, a sklep nie chciał domawiać, bo właśnie chodziło o powyższą ilość. Ja sam nie znam lepszych pierścieni, notabene to ta sama fabryka, która od lat produkowała jako oryginalne pierścienie do WSK.

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1958
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: Alien » 2015-08-09, 10:47

Żaden z dystrybutorów już nic nie ma na stanie, zaproponowałem im większe ilości i czekam na odpowiedź.
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1958
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: Alien » 2015-08-13, 23:53

Hej,

dostalem ostatnio troche maili i PW w sprawie tlokow i szlifow, ale z uwagi na Zlombol nie ogarniam totalnie zamowien ani wysylek. Prosze o wyrozumialosc i przypomnienie sie po 23 sierpnia.
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
BikerDS
Sponsor
Posty: 683
Rejestracja: 2013-07-17, 07:44
GG: 4533379
Moje maszyny: WSK M06B3 1977
MZ TS 250 1974
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: BikerDS » 2015-09-12, 18:37

Hej, potrzebuję R2 :) Jakbyś jeszcze miał pierścienie od Primy to już w ogóle bomba :) W razie czego zamawiam :)

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1958
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: Alien » 2015-12-17, 22:29

Jasne, tłoki i pierścienie są w stałej sprzedaży - już po prostu nikt się nie wpisuje na liste tylko ludzie kontaktują sie bezpośrednio :)
Pisz na anodowany.alien@gmail.com
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1958
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: Alien » 2016-02-06, 00:09

Heja,

tłoki w rozmiarze R2 są już przeszłością - dostaje dużo pytań kiedy bedzie nowa seria i nowe eRdwójki. Otóż mam na magazynie jeszcze setke tłoków w innych nadwymiarach i dopóki nie uda mi się tego sprzedać nie bedę inwestował w kolejną serie. Także przykro mi, ale biorąc pod uwagę warunki rynkowe R2 nie pojawi się na pewno w roku 2016.

Pozostałe nadwymiary są dostępne w obydwu wesjach: anodowane i bez powłoki. Pierścienie oraz sworznie również.

Zainteresowanych zakupem proszę o kontakt przez anodowany.alien@gmail.com lub PW.
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

franq87
Posty: 936
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: franq87 » 2016-02-06, 13:50

Alien ,szacując produkcję nie przewidziałeś dwukrotnie większego popytu na drugi nadwymiar, czy coś innego się stało?
I zdajesz sobie sprawę, że pierścienie które zamówiłeś i sprzedajesz są za twarde przy ściskaniu? Się kierownik nie obrażaj ,ale w tych pieniądzach powinny być już wykonane prawidłowo . Sworznie, które sprzedajesz to są te w folii?

marcinw88
Posty: 22
Rejestracja: 2015-11-13, 22:44
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
HondaVaradero 125
Lokalizacja: Oświęcim
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: marcinw88 » 2016-02-06, 16:19

franq87 pisze:Alien ,szacując produkcję nie przewidziałeś dwukrotnie większego popytu na drugi nadwymiar, czy coś innego się stało?
I zdajesz sobie sprawę, że pierścienie które zamówiłeś i sprzedajesz są za twarde przy ściskaniu? Się kierownik nie obrażaj ,ale w tych pieniądzach powinny być już wykonane prawidłowo . Sworznie, które sprzedajesz to są te w folii?

Franq - mam tłok od Aliena i pierścienie nie montowałem jeszcze wszystko pod-R2. Co może się stać z tym pierścieniem podczas eksploatacji jeżeli jest zbyt twardy tak jak stwierdzasz? Lepiej nie montować i odżałować 20 zł i kupić inne?

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1958
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: Alien » 2016-02-06, 18:08

franq87 pisze:Alien ,szacując produkcję nie przewidziałeś dwukrotnie większego popytu na drugi nadwymiar, czy coś innego się stało?
A co innego miało się stać? Nie ma tu żadnej afery technologicznej z udziałem R2, najzwyczajniej w świecie się skończyły. Nie wiem jak wyobrażasz sobie oszacowanie popytu/podaży dla takiego produktu? Zrobiłem już 4 serie i ani razu jeszcze się nie wstrzeliłem, pomimo wykorzystania informacji z poprzednich serii oraz robienia list na forum. Dwójek i jedynek i tak było najwięcej bo nie robie ich po równo na wszystkie nadwymiary. Albo to jest losowe zapotrzbowanie albo ze mnie jest strasznie kiepski ekonomista :)
franq87 pisze:I zdajesz sobie sprawę, że pierścienie które zamówiłeś i sprzedajesz są za twarde przy ściskaniu? Się kierownik nie obrażaj ,ale w tych pieniądzach powinny być już wykonane prawidłowo.
A co to wg. Ciebie znaczy prawidłowo? Franku, szanuje Cię posty którymi propagujesz kulture techniczną na forum, ale nigdy nie rozumiałem Twojego przekonania, że wszystko co było oryginalne jest wzorem doskonałości - dla mnie to tylko odnośnik. Pierścienie robi dla mnie firma która specjalizuje się w dorabianiu pierścieni tłokowych (i nie robi nic poza tym), materiał to Mahle Krotoszyn co nie wymaga chyba specjalnego komentarza. Ja w takim wypadku specyfikuje żeby któe mnie interesują, a reszte zostawiam to im bo nie będę uczył szewca jak robić buty. Z resztą nie wiem jak sobie wyobrażasz ustalenie przeze mnie stopnia sprężystości pierścienia? Musiłbym być naukowcem w laboratorium i mieć swojego metalurga/chemika do ustalenia składu chemicznego żeby po testach dojść do parametrów oryginały który.....dla mnie nie jest żadnym wzorem do którego dąże. Wróćmy na ziemie.

Tłoki z AK20 mają same w sobie większą twardość niż miękkie AK12, nie wspominając już o powłoce anodowej...no i co się dzieje tulei? Nic! Są na forum wariaty które pakowały do oryginalnej tulei tłoki AK24 z japończyka + ichniejsze pierścienie i co? Czy wydarzyło się coś katastroficznego? Czy CDI i korby na igłach są złe do wuesek dlatego że są inne i mają inne parametry niż oryginały? Sorry, ale ja nie mam zamiaru zatrzymać sie w PRLu.
franq87 pisze:Sworznie, które sprzedajesz to są te w folii?
Nie wiem za bardzo o czym mowa bo dopiero w zeszłym tygodniu zamówiłem sobie próbną serie sworzni do 125 z różnych źródeł żeby sprawdzić czy to się do czegoś nadaje bez robienia dorabianych i nie nawet nie zdążyłęm ich rozpakować, ani tym bardziej sprzedać. Także, za bardzo nie za bardzo wiem o jakie sworznie czy folie Ci chodzi.

Dopinam tu jeszcze wątek o zamkach z innego tematu bo jest powiązany:
franq87 pisze:Dlaczego zleciłeś wykonanie pierścieni na zamek kwadratowy, skoro są one dedykowane do twoich tłoków a te mają okrągły kołek jako blokadę przeciw obracaniu się pierścienia?
Ano dlatego, że w krótkim czasie zauważyłem że to jest dupiane rozwiązanie i odesłałem całą reszte któa mi została do przerobienia pod prostokątny. Pierścienie zawsze wymagają dopasowania pod wyszlifowaną tuleje, chodzi o luz na zamku. W przypadku zamka półokrągłego z uwagi na geometrie koła po szlifowaniu zamka geometria kołowa się zaburza i pomimo tego ze luz jest teoretycznie prawidłowy w niektóych przypadkach nie pasuje to do kołka. Dzieje się to u osób gdzie przy początkowej przymiarce luz jest zerowy i trzeba dużo podszlifować. Przy prostokątnym ustalanie luzu nie zaburzy głębokości rowka. Wszystkie moje pierścienie są teraz robione pod prostokąny wg. oryginalnych wymiarów i w ten sposób mam zamiar to kontynuować. Co do blokady przeciw obracaniu - nie ma to żadnego znaczenia że prostokątny zarys blokuje się o kołowy. To jest mechaniczny stop a nie złożenie kształtowe które miało by przenoscić jakieś obciązenia.

marcinw88,
Proszę Cię, nie siej paniki bo dopiero zaczynamy wątek i pozwól abym ja też miał okazję wypowiedzieć się na temat swoich produktów ;-)
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

franq87
Posty: 936
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: franq87 » 2016-02-07, 10:22

A więc po kolei. jeżeli chcesz być szanowanym sprzedawcą, nie możesz zachowywać się jak bazarowy handlarz i jak braknie czegoś to każesz brać co jest. Oszacowanie produkcji jest jednym z pierwszych etapów uruchomienia jej, i jest na to wiele sposobów, choćby wystarczy wykupić za 10zł trendy sprzedaży na allegro, lub przejść się do jakiegoś uznanego szlifierza i popytać na które rozmiary najczęściej robi się wueski, a na które rzadko.
Co do sprężystości pierścienia, zauważ że nie chodzi mi o identyczność z oryginałem a prawidłowość wykonania. Japońskie też są miękkie przy ściskaniu, z tym że bardziej nawet a to z powodu że zazwyczaj są niższe. Ucięliście z tulei Mahle -w porządku, ale to nie znaczy, że ktoś kto dorabia pierścienie wie jak je zrobić do tego silnika ,one są na prawdę zbyt twarde. Korba duells'a jako zamiennik jest dobra, bo tam technolog myślał co robi , twoje pierścienie są prawidłowe wymiarowo, kształtem, ale są za twarde . To gruby pierścień i ktoś chyba nie do końca wiedział jak to zahartować, lub nie zastanowił się nad tym.
Za twarde pierścienie powodują nieco szybsze zużycie cylindra i samych siebie.
Twardsze tłoki nie zużywają cylindra ,bo po pierwsze i tak są miększe od żeliwa a po drugie tłok nie pracuje całą powierzchnią.
Prawidłowo wykonany pierścień po przeszlifowaniu otworu na zero powinien mieć luz montażowy na zamku i być kołem. Twoje nie wymagają doszlifowania końców, przynajmniej te co do mnie trafiły, jako inżynier konstruktor wiesz na pewno, że liczy się również estetyka a kwadratowy zamek do malutkiego okrągłego kołka nie pasuje pod tym względem.
Wyraziłem zwyczajnie swoją opinię, że za 35zł pierścienie powinny być wykonane z większym szacunkiem do klienta.

marcinw88
Posty: 22
Rejestracja: 2015-11-13, 22:44
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
HondaVaradero 125
Lokalizacja: Oświęcim
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: marcinw88 » 2016-02-07, 17:18

Alien przepraszam za moje niestosowne pytanie. Czy juz mogę zapytać franq czy jednak będziesz jeszcze odpowiadał? Daj znać abym się nie wygłupił. Chociaż nie wiem kto bardziej?

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 519
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: 125 arek » 2016-02-07, 21:00

Co to za podchody co wy kobinujecie, dajcie spokuj skoro alien wystawia i sprzedaje tyle tych tłoków i pierścieni i nic się z tym złego niedzieje to wasza dyskusja jest bez sensu, niech klijenci sami oceniają jakość, taka dyskusja tylko szkodzi sprzedającemu a dość się chłop narobi przy tym.
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1958
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: Alien » 2016-02-07, 22:07

franq87 pisze:jeżeli chcesz być szanowanym sprzedawcą, nie możesz zachowywać się jak bazarowy handlarz i jak braknie czegoś to każesz brać co jest.

Bardzo, bardzo daleko jest mi do bazarowego handlarza w jakości oferowanego towaru, w sposobie w jaki prowadzę swoją działalność oraz w poziomie obsługi klienta. Także zachowaj proszę takie określenia dla siebie.
franq87 pisze:Oszacowanie produkcji jest jednym z pierwszych etapów uruchomienia jej, i jest na to wiele sposobów, choćby wystarczy wykupić za 10zł trendy sprzedaży na allegro, lub przejść się do jakiegoś uznanego szlifierza i popytać na które rozmiary najczęściej robi się wueski, a na które rzadko.

Kiedy będziesz już wypuszczał swoją serie tłoków możesz to uwzględnić, nie popełnić moich błędów i zrobić to dużo lepiej. Będę dopingował. Mi się nie wszystko udaje za pierwszym (czy też trzecim) razem, ale szczerze mówiąc niespecjalnie mnie to trapi. Błędów nie popełniają tylko Ci, którzy nic nie robią.

Każda z serii tłoków przechodziła modyfikacje, poprawki, zmieniałem parametry pomiedzy kolejnymi seriami, teraz zmieniłem zamki na pierścieniach. Zawsze staram się poprawiać swoje produkty i robię to konsekwentnie. Dodaję i poprawiam, ale cały czas oferuję w pełni funkcjonalny produkt. Jak zrobie czasem jakiegoś bubla to nie wciskam go nikomu jak gdyby nigdy nic tylko wyrzucam go z zamahem do śmietnika. I dzięki temu uważam, że robię dobre produkty i nie wstydzę się markować ich swoim imieniem.
franq87 pisze:Za twarde pierścienie powodują nieco szybsze zużycie cylindra i samych siebie.

Nie jestem obecnie w stanie wziać tych pierścieni na poważne pomiary twardości żeby sprawdzić realną różnice, ale bardzo zastanawia mnie co to znaczy dla Ciebie "nieco"? Jesteś bardzo dobry w szacowaniu zapotrzebowania oraz pomiarac na ścisk w palcach wiec może poproszę o wartość o jaką zmniejszy się czas pracy? Będzie to 2%? 12%? 22%?

Ja osobiście jakoś za bardzo nie lubię wchodzić na wyższe rozważania technologiczne jeśli chodzi o trwałość układu korbowo-tłokowego motocykla jakim jest WSK. Sorry, ale oryginalne przebiegi tych maszyn są mizerne. Były marne od początku z uwagi na kiepskie materiały i ówczesne możliwości technologiczne i prawa rządzące PRLem. Teraz są jeszcze gorsze z uwagi na nieumiejętne remonty oraz jeszcze słabsze zamienniki.
franq87 pisze:Twoje nie wymagają doszlifowania końców, przynajmniej te co do mnie trafiły, jako inżynier konstruktor wiesz na pewno, że liczy się również estetyka a kwadratowy zamek do malutkiego okrągłego kołka nie pasuje pod tym względem.

Jestem estetą tylko kiedy nie przeszkadza kwestiom technicznym. A tu wg. mnie niestety tak jest.
franq87 pisze:Wyraziłem zwyczajnie swoją opinię, że za 35zł pierścienie powinny być wykonane z większym szacunkiem do klienta.
Ok, każdy ma prawo do swojej opini. Moja jest taka, że charakter zakupów u mnie jest dobrowolny. Jeśli ktoś uważa że stosunek ceny do jakości moich produktów jest za słaby może dokonać zakupów gdziekolwiek indziej lub też dorobić sobie pierścienie na własną ręke. Rynek jest wolny.
marcinw88 pisze:Alien przepraszam za moje niestosowne pytanie. Czy juz mogę zapytać franq czy jednak będziesz jeszcze odpowiadał? Daj znać abym się nie wygłupił. Chociaż nie wiem kto bardziej?
Nie wiem za bardzo z kogo szydzisz i po co, to Twoja sprawa. Jeśli jesteś niezadowolony z towaru to go po prostu odeślij na mój adres, a ja zwróce Ci pieniądze. Temat jest bardzo prosty.
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

Mixol
Posty: 587
Rejestracja: 2014-08-19, 12:07
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06Z2 1963 r.
M06B3 1980 r.
Minsk Romet Typ 400A 1990 r.
Lokalizacja: Duchnów
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: Mixol » 2016-02-07, 22:22

Czytam te głupoty i nie wierze że forum schodzi do takiego poziomu admin pozwala na pisanie wszystkiego, w jaki sposób Alien ma przewidzieć zapotrzebowanie na R2, co wróżbita Maciej mu pomoże.Rozumiem że krytykanci kupili wyroby Aliena i są niezadowoleni :razz: nie piszą żeby pisać nie chcesz to nie kupuj, Franq szanuje Twoja wiedzę ale teraz to przegiąłeś na maxa :razz:

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6299
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: Savier » 2016-02-07, 22:33

Alien, robisz świetną robotę. Z boku łatwo powiedzieć, że to źle, tamto nie tak, ale kiedy trzeba coś zrobić dla ludzi to dopiero wtedy dowiadujemy się ile wysiłku i problemów to stwarza.
Nie mówię, że franeq źle robi "kontrolując" Ciebie jako sprzedającego, ale jesteś jedną z tych niewiele osób, które poświęcają swój czas i grube pieniądze, żeby inni mieli dostęp do produktów dobrej jakości - a tych tak naprawdę do wuesek niewiele...
A z takim podejściem jak będziemy Cie traktować to mam nadzieję, ze Ci się nie odechce ;-)

Awatar użytkownika
Alien
Moderator
Posty: 1958
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: Alien » 2016-02-07, 22:34

W takich temat nic nie powinno się usuwać bo zaraz powstaną głosy, że usuwam niepochlebne komentarze ;-)

Jest wolność słowa, dopóki trzyma to poziom dyskusji to powinno zostać tak aby było czytelne dla każdego. Franq87 ma opinie specjalisty od szlifów więc w kwestiach technicznych jak najbardziej jestem skłonny przyjmować krytyke, jeśli mam coś do powiedzenia to będę odpowiednio komentował. Niech każdy przeczyta i sam wysnuje wnioski.

Dzięki za komentarz Savier ;-)
Ekipa Południe®
Moja Garbi '72
http://polskajazda.pl/Motocykle/WSK/175/128490

franq87
Posty: 936
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: franq87 » 2016-02-07, 22:43

Nie mam zamiaru zlecać produkcji tłoków.
Mam prawo do wyrażania swojej opinii.
To nie są żadne podchody.
Uświadamiam jedynie, że przedwczesne zużycie cylindra w okolicach okien nie zawsze jest winą szlifierza.
Jeżeli komuś się nie podoba moje wyrażanie opinii proszę mnie usunąć z forum będziecie mieć spokój.

halcik
Posty: 1334
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: halcik » 2016-02-07, 23:25

Wszystkie konstruktywne rozmowy mają sens, a tu tego brakuje. Franq87 masz pierścienie i wiedzę, zmierz je i porównaj z jakimiś tabelami lub z jakimś wyznacznikiem jakości (pierścień oryginalnie stosowany do motocykli 2t o podobnej pojemności chwaląc się dużym czasookresem między remontowym). Wtedy wrócimy do rozmowy i będzie miała ona jakiś sens.
Jeśli coś jest złe bo mi się tak wydaje to nie jest to żaden argument. Wykształcenie wyższe a opieracie się na porównaniach (alien z racji wiary i porównania że inne wyroby danej firmy są ok to i te takie mają być). Przypomnę, nie znam się, ale panowie jak coś to konkrety.
Na pewno samo krytykowanie i to w taki sposób nie wnosi nic pozytywnego, a takiego producenta jak alien może skutecznie zniechęcić (nie wiem ile na tym zarabia i jaki wiąże się z tym nakład jego pracy)

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4045
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: AudioBas » 2016-02-08, 00:59

A ja zapytam z innej beczki... Franqu87 ile w życiu kilometrów przejechałeś na motocyklu WSK?
Nie wspominając o jechaniu na tłokach Aliena? Ile?
Zauważyłeś coś nie tak?
Jakieś bardzo zauważalne zużycia??

Tak wiem, że co bym tu nie napisał i tak weźmiecie mnie za kumpla Aliena i moja wypowiedź może nie być dla wszystkich dobrze odebrana...

Ja wiem jedno... Z mojej stajni wyjechały dwie WSKi z Tłokami Aliena, jedna jechała ze mną, druga z moim kumplem Cukrem. Do tego był jeszcze Matej, Alien oraz Szymon... Jechaliśmy naprawdę agresywnie (tak, tak Mateja szkoła ogień na tłok musi być)... Walneliśmy naprawdę mega trasę każdy średnio po 3400 km... Szymon prawie 4 000 km...
W zeszłym roku pojechałem SAM na ZŁOMBOL... Ta sama WSKa, ten sam tłok, to samo zapierdalanie... Nic... Centralnie nic...
Kolejne 3500 walnęło...
Nie wspominam tras w okół komina (+/- 200-1000km) bo w takie trasy to wsiadamy i jedziemy w ciemno :P
I już nie pamietam, ale w jednym silniku miałem tłoki z pierwszej próbnej serii Aliena, która jak sam Alien napisał była próbna :)

Nie wiem jak Wy, ale ja mając dać 30 zł na CX'a wolę dać nawet 100 zł na sprawdzony i przetestowany tłok i mieć spokój...!
Wiadomo są jeszcze inne kwestie, regulacja gaźnika, olej itp...




I popatrzcie na to jeszcze luźno, nikt nikogo nie namawia na zakupy. Tak samo jak u mnie z zapłonami... :)
Każdy kupuje od kogo chce i co chce... :)
Promocja na profesjonalne zapłony CDI WSK 125 - 350 zł z wysyłką ---> KLIKNIJ :super:

Awatar użytkownika
krzysiek200
Moderator
Posty: 885
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!

Post autor: krzysiek200 » 2016-02-08, 10:06

Franq87 jak mierzyles ta twardosc pierscieni Aliena? Bo sorry ale pomiarow na oko czy wyczucie to nawet nie bede komentowal.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość