Re: Tłoki AK20 do 125 - PREMIERA!
: 2016-02-08, 16:02
Audiobas jechaliście z tego co wiem Wiatrem, a nie 125tką tak? Porównywanie CX-a to naprawdę marny chwyt. Zauważ, że przerabiane chińskie pierścienie i dystrybuowane przez tą firmę dużo mocniej skrytykowałem.
WSK-ami przejechałem ok 40-45 tys km.
Twardość pierścienia mierzy się kładąc pewien ciężar i sprawdza się wychylenie. Przy rozprężaniu powinna być potrzebna blisko dwukrotnie większa siła niż przy ściskaniu. Mając wiedzę i wprawę ręcznie można te wartości oszacować, tak że krzysiek200 jesteś w błędzie.
Przykład dobrych i kiepskich pierścieni . Proszę kupić oryginalne pierścienie do suzuki katana ,lub jakiejś aprilii pięćdziestątki 2t, oraz ich chiński zamiennik i sprawdzić ich twardość w obydwie strony nawet ręcznie. Róznica jest wyczuwalna nawet dla nieobeznanego w temacie. Oryginalne zestawy pracują pow. 30 000km ,na chińskich po 5000km cylinder jest zużyty, a to dlatego że te chińskie są twarde.
Powtarzam -zasugerowałem i wyraziłem swoją opinię, że pierścienie są za twarde. Kiedy wyrażałem opinię nt. zbyt głębokich rowków pod zabezpieczenia też było duzo huku.
Na koniec dodam, że zawsze pisałem jak jest. Dobre rzeczy chwalę, błędy opisuję. Nie obawiam się konsekwencji, nie znoszę włazidupstwa i układów. Pisałem ,że pierścienie są pod jednym względem niewłaściwe , reszta jest dobra. I zwisa mi to bardzo niskim kalafiorem czy się to komuś podoba ,czy nie.
WSK-ami przejechałem ok 40-45 tys km.
Twardość pierścienia mierzy się kładąc pewien ciężar i sprawdza się wychylenie. Przy rozprężaniu powinna być potrzebna blisko dwukrotnie większa siła niż przy ściskaniu. Mając wiedzę i wprawę ręcznie można te wartości oszacować, tak że krzysiek200 jesteś w błędzie.
Przykład dobrych i kiepskich pierścieni . Proszę kupić oryginalne pierścienie do suzuki katana ,lub jakiejś aprilii pięćdziestątki 2t, oraz ich chiński zamiennik i sprawdzić ich twardość w obydwie strony nawet ręcznie. Róznica jest wyczuwalna nawet dla nieobeznanego w temacie. Oryginalne zestawy pracują pow. 30 000km ,na chińskich po 5000km cylinder jest zużyty, a to dlatego że te chińskie są twarde.
Powtarzam -zasugerowałem i wyraziłem swoją opinię, że pierścienie są za twarde. Kiedy wyrażałem opinię nt. zbyt głębokich rowków pod zabezpieczenia też było duzo huku.
Na koniec dodam, że zawsze pisałem jak jest. Dobre rzeczy chwalę, błędy opisuję. Nie obawiam się konsekwencji, nie znoszę włazidupstwa i układów. Pisałem ,że pierścienie są pod jednym względem niewłaściwe , reszta jest dobra. I zwisa mi to bardzo niskim kalafiorem czy się to komuś podoba ,czy nie.