WSK Sarenka

Tylko przedmioty wyjątkowe, modele unikatowe, małoseryjne. Obowiązkowo dodawanie zdjęcia przedmiotu i szerszego opisu.
Regulamin forum
Obowiązkowo w przypadku nowego wątku należy dodać do postu załącznik w postaci zdjęcia przedmiotu bądź też zrzutu strony oraz opisać przedmiot.

Awatar użytkownika
Sirian-S1
Posty: 64
Rejestracja: 2009-03-25, 17:44
GG: 41923036
Moje maszyny: -->
Wsk M21W2 Dudek '76
Lokalizacja: Wieluń
Kontaktowanie:

Re: http://www.allegro.pl/item992218207_wsk_mr_15_sarenka_raryta

Post autor: Sirian-S1 » 2010-04-09, 22:04

Dawno nie było takiego sprzętu na Allegro.

A czy sprzedający nie jest czasem użytkownikiem naszego forum...?

Awatar użytkownika
Chota
Posty: 185
Rejestracja: 2009-04-20, 20:41
Moje maszyny: Kilka
Lokalizacja: Biała Podlaska
Kontaktowanie:

Re: http://www.allegro.pl/item992218207_wsk_mr_15_sarenka_raryta

Post autor: Chota » 2010-04-09, 22:18

Jest :D Nawet miał temat o swoich motocyklach ale usuną...
Polish motorcycles never die !!!

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: Brat » 2010-04-10, 00:08

coś się zgubił tej sarnie czwarty bieg :hah:

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: fazerofz6y » 2010-04-10, 00:13

Wlasnie to strasznie dziwne ze tylko 3 biegi a nie 4 .Moze ma nie oryginalny silnik i ten tlumik to też jakis normalny najzwyklejszy ;) ale cusz tylko stary wie ile w tym oryginalnosci

starymotocykl
Posty: 29
Rejestracja: 2008-09-18, 15:35
GG: 0
Lokalizacja: śl

Re: Wsk Sarenka

Post autor: starymotocykl » 2010-04-10, 00:48

Poczytajcie chociażby u Zielińskiego - większość Sarenek miała seryjne silniki, ani nie mocniejsze, ani nie z 4 biegami. Skrzynie 4-biegowe mieli tylko nieliczni, stosowano je również w M06C i też nie we wszystkich. Tłumik też był seryjny - wystarczy spojrzeć na archiwalne fotki.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: xradusx » 2010-04-10, 02:28

starymotocykl pisze:Poczytajcie chociażby u Zielińskiego - większość Sarenek miała seryjne silniki, ani nie mocniejsze, ani nie z 4 biegami. Skrzynie 4-biegowe mieli tylko nieliczni, stosowano je również w M06C i też nie we wszystkich. Tłumik też był seryjny - wystarczy spojrzeć na archiwalne fotki.

Silnik zgodny z oryginałem :P jest śliczna i jak dla mnie pełen szacun za moto ale szkoda że go sprzedajesz :( jak mi ktoś dorzuci 3 tyś to go wezmę heh :P

Szkoda paru rzeczy typu mocowanie przedniego błotnika, pół kryte amory,lampa przód z numerem, niska kiera, i logo na zbiorniku od B3 trochę nie pasuje nie te lata ale i tak jest śliczna

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: Stary » 2010-04-10, 09:26

Robercie,

W jakim stopniu ta czerwona Sarenka jest oryginalna? Wybacz niewiedzę, ale ja rajdowymi motocyklami nie interesowałem się prawie nigdy. Wydaje mi się, że klika elementów jest dorabianych w tym półki przedniego zawieszenia. Czy amortyzatory przednie powinny być bez mocowań na dolny błotnik? W sarence z dolnym błotnikiem widziałem inne. Sam tylny błotnik powinien być chyba bez przetłoczenia na osłonę łańcucha, a piasta tylna chyba na półbębnie? Pedał hamulca i kilka innych elementów też jest innych. Podrzucam zdjęcia Twojej starej sarny.

Czy możesz przybliżyć jakie modyfikacje wprowadzano i jakie to dokładnie modele z jakich roczników?

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Shoei
Posty: 195
Rejestracja: 2007-06-06, 03:19
GG: 1233445
Moje maszyny: www.wsk-perkoz.blogspot.com
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: Shoei » 2010-04-10, 10:18

Motorek bardzo ładny. Tylko jedno rzuca się strasznie w oczy. Taśma izolacyjna użyta do przyklejenia czegoś pod spodem ramy ukryta pod zbiornikiem. Widać to na ostatnim zdjęciu.
http://wsk-perkoz.blogspot.com Kupie motocykl oraz części do WSK Perkoz

Phillip1944
Posty: 55
Rejestracja: 2010-04-04, 18:50
GG: 2326547
Moje maszyny: WSK M21W2 '73
Junak M10 przejściówka '61
Romet Chart 210 '91
Lokalizacja: Stargard Szczeciński
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: Phillip1944 » 2010-04-10, 10:22

Może przewody i linki podkleił żeby luzem nie wisiały.

Rarytasik ładny, ale cena chyba za duża według mnie... Chociaż jak zobaczyłem Bąka, który poszedł za 8600zł to widze że wszystko jest realne :)

Awatar użytkownika
Sirian-S1
Posty: 64
Rejestracja: 2009-03-25, 17:44
GG: 41923036
Moje maszyny: -->
Wsk M21W2 Dudek '76
Lokalizacja: Wieluń
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: Sirian-S1 » 2010-04-10, 10:32

Phillip1944 za 8600zł to poszedł bardzo ładny Dudek a nie Bąk. A motocykl wart jest tyle ile ktoś zechce za niego dać... ;) Jak dla mnie nie jest za wysoka. Ostatnio za 15000zł poszedł Perkoz a Sarenki chyba trafiają się jeszcze rzadziej.

Awatar użytkownika
fazerofz6y
Posty: 537
Rejestracja: 2007-11-17, 12:27
GG: 0
Moje maszyny: WSK BAK
S1EX GB
S1EX USA
S1 EX Canada
S2EX USA I inne
Lokalizacja: scotland
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: fazerofz6y » 2010-04-10, 14:01

"" Sarenek miała seryjne silniki, ani nie mocniejsze, ani nie z 4 biegami. Skrzynie 4-biegowe mieli tylko nieliczni, stosowano je również w M06C i też nie we wszystkich. Tłumik też był seryjny - wystarczy spojrzeć na archiwalne fotki. ""
DZIEKI za wyjasnienie teraz kumam czacze :)
Czlowiek uczy sie kazdego dnia cos nowego i Sarna wyglada swietnie a co do tych pytan co Stary zadal to i ja sie pod nimi podpisze bo jest to interesujace co tam dorabiales a co jest oryginalem ?

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: Sebastian440 » 2010-04-10, 14:36

Ja też rozmawiałem z paroma osobami które jeździły Sarnami i każda miała 4 biegową skrzynkę biegów, na którą strasznie narzekały ponieważ często się sypały. Ale nie chce wprowadzać nikogo w błąd z powodu swojej niskiej wiedzy na temat tego modelu.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

starymotocykl
Posty: 29
Rejestracja: 2008-09-18, 15:35
GG: 0
Lokalizacja: śl

Re: Wsk Sarenka

Post autor: starymotocykl » 2010-04-11, 14:42

Panowie, cieszę się, że Sarenka (nie "Sarna" jak ktoś słusznie zauważył), Wam się podoba. Przede wszystkim nie napisałem nigdzie, że motocykl jest odresteurowany, czy w pełni oryginalny. Dziś praktycznie nie da się kupić w 100% oryginalnej, nie modyfikowanej Sarenki, podobnie jak innych motocykli wyczynowych. Po prostu służyły w sporcie wielu zawodnikom, i dziś każdy egzemplarz jest nieco inny. Tu na pewno jest oryginalne podwozie, a pozostałe elementy pochodzą z różnych, wcześniejszych i późniejszych wersji, ale w zasadzie odpowiadają mniej więcej oryginałowi. Ogólnie stosunkowo niewielkim kosztem można z tego zrobić niepowtarzalny sprzęt. Sprzedaję, bo po pierwsze nie jest to moja jedyna Sarenka, po drugie trafiło mi się parę ciekawych motocykli i jakoś trzeba to sfinansować... Jeżeli ktoś jest poważnie zainteresowany zakupem piszcie na PW.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: Stary » 2010-04-11, 15:13

W żadnym wypadku nie chodzi tu o dociekanie czy napisałeś gdzieś czy jest oryginalna czy nie :) Oczywiste, że w takim motocyklu w trakcie eksploatacji części były uszkadzane i wymieniane. Pomimo replik niektórych elementów myślę, że cena jest na akceptowalnym poziomie.

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: xradusx » 2010-04-12, 20:46

No i Sarenka sprzedana

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: Sebastian440 » 2010-04-12, 21:54

Co do przerabianych modeli to fakt. Cięte ramy, modyfikowane pałąki, inne zawieszenia, inne koła to modyfikacje na porządku dziennym. Według mnie to normalna kolej rzeczy. Piasty w bębnach siadały, szprychy rwały się z piast. Zbiorniki są albo zmasakrowane lub zastąpione innymi z późniejszych modeli. Według mnie to nic złego jeśli modyfikacje były zrobione z głową. U mnie pałąk w BP odcięto palnikiem. Na szczęście jest już na swoim miejscu :)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Agresives
Posty: 90
Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
GG: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: Agresives » 2010-04-13, 20:26

Może mi ktoś powiedzieć czy półki zawieszenia przedniego przy Sarence z powyższej aukcji są oryginalne?

starymotocykl
Posty: 29
Rejestracja: 2008-09-18, 15:35
GG: 0
Lokalizacja: śl

Re: Wsk Sarenka

Post autor: starymotocykl » 2010-04-13, 21:40

Tak

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Re: Wsk Sarenka

Post autor: xradusx » 2010-04-13, 22:33

starymotocykl pisze:Tak
A czy M06-C miała takie same półki ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości