WSK 175 Sport Ex (Export)

Tylko przedmioty wyjątkowe, modele unikatowe, małoseryjne. Obowiązkowo dodawanie zdjęcia przedmiotu i szerszego opisu.
Regulamin forum
Obowiązkowo w przypadku nowego wątku należy dodać do postu załącznik w postaci zdjęcia przedmiotu bądź też zrzutu strony oraz opisać przedmiot.
Awatar użytkownika
morda
Posty: 44
Rejestracja: 2009-07-13, 10:29
GG: 7197521
Lokalizacja: Rzeszów
Kontaktowanie:

WSK 175 Sport Ex (Export)

Post autor: morda » 2011-03-24, 12:00


Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK (EX)SPORT

Post autor: Savier » 2011-03-24, 16:23

Motocykl bardzo podobny do mot. Fazeroy6 (nie wie czy dobrze napisałem).

"Pan z Częstochowy". Agresives, może już się tym interesowałeś? :D

Agresives
Posty: 90
Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
GG: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK (EX)SPORT

Post autor: Agresives » 2011-03-25, 18:08

Mała korekta. Nie jestem z Częstochowy tylko z okolic.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK (EX)SPORT

Post autor: Savier » 2011-03-25, 18:18

A to przepraszam, sugerowałem się opisem profilu :-). Więc to nie Ty.

Zaciekawiła mnie osłona silnika... Widzę już taką drugi raz, wcześniej w maszynie Fazera. Jest zbudowana tylko z tych rur.

Awatar użytkownika
JueS
Posty: 266
Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
GG: 0
Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
Lokalizacja: Puszczykowo
Kontaktowanie:

Re: WSK (EX)SPORT

Post autor: JueS » 2011-03-25, 20:14

oO wersja z 1972.. ciekawe ;)
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl

Agresives
Posty: 90
Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
GG: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK (EX)SPORT

Post autor: Agresives » 2011-03-25, 20:22

O ile dobrze pamiętam pan Kopras miał bardzo zbliżoną konfigurację tylko z górnym błotnikiem przednim. Ta sama osłona pod silnik, brak konsoli podnóżków pasażera które w tym modelu montowane były na stałe do wahacza. Być może nawet ten sam rok produkcji. Mógłby ktoś nawiązać kontakt z tym kolekcjonerem i dokładnie przybliżyć sylwetkę tego pojazdu.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: WSK (EX)SPORT

Post autor: Savier » 2011-03-25, 20:45

JueS pisze:oO wersja z 1972.. ciekawe ;)
Rozumiem, że jest więcej wersji - uchylisz rąbka tajemniczy?

Awatar użytkownika
JueS
Posty: 266
Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
GG: 0
Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
Lokalizacja: Puszczykowo
Kontaktowanie:

Re: WSK (EX)SPORT

Post autor: JueS » 2011-03-26, 09:52

żadnej tajemnicy tu nie ma :) wydaje mi się, że sporty ex zaczęły wychodzić na początku 74..
sprawdziłem zdjęcia tej niebieskiej sport1 ex i na tabliczce znamionowej ma wybite 1971, jednak ta tabliczka nie jest oryginalna
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl

Agresives
Posty: 90
Rejestracja: 2008-01-16, 23:14
GG: 0
Lokalizacja: Częstochowa
Kontaktowanie:

Re: WSK (EX)SPORT

Post autor: Agresives » 2011-03-26, 10:44

Jues jeśli twierdzisz że sporty ex zaczęły wychodzić od roku 74 to Twoja wiedza wueskowa bardzo kuleje. A to jest nie na miejscu w przypadku kolekcjonerem posiadającego w swoich zbiorach najważniejsze modele produkcyjne WSK takie jak S1 EX!!! , Perkoz, S2 i inne rzadkie okazy. Rok 74 to jest normalnym rokiem produkcji takich modeli jak Dudek, S2 i być może nawet większość ptaków które zaprezentowane były jako pełna rodzina nielotów. Głowy nie daje że S1 Ex szła w 71 roku bo nie miałem styczności z tym modelem ale roku 72 jestem pewny w niemal 100%. Fazera S1 EX o ile się nie mylę miała rok 73, a przed nią była jeszcze jedna jawna konfiguracja z podnóżkami pasażera montowanymi do wahacza i charakterystycznym łącznikiem puszczonym od podnóżka kierowcy do osi wahacza (zdjęcia są w Załęskim). Więc sprawa jest jasna że ta konfiguracja to jedna z najpierwszych skoro podnóżki były montowane w tak archaiczny sposób. Z ciekawostek dodam jeszcze że 'Katalog wyrobów przemysłu motoryzacyjnego' z roku 73 pokazuje nawet model S1 EX na okładce. Co do niebieskiej S1 pana Koprasa to można w bardzo szybki sposób zbadać jej rok produkcji po elementach fabrycznie datowanych. A jest ich sporo. Jeszcze dodam od siebie że posiadam dwa nowe liczniki eksportowe KPH i MPH i z tyłu na obudowie zarówno w jednym jak i drugim bity jest rok 72.

Awatar użytkownika
JueS
Posty: 266
Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
GG: 0
Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
Lokalizacja: Puszczykowo
Kontaktowanie:

Re: WSK (EX)SPORT

Post autor: JueS » 2011-03-26, 11:03

ojtam ojtam :) napisałem, że mi się wydawało. Świetnie, że przybliżyłeś orientacyjnie rok produkcji.
Dodam w temacie s1 ex zdjęcie tej niebieskiej.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl

Awatar użytkownika
xradusx
Posty: 460
Rejestracja: 2009-09-13, 19:25
Moje maszyny: TT600R
AWO425T
Lokalizacja: Münster
Kontaktowanie:

Export

Post autor: xradusx » 2011-06-22, 21:53


Awatar użytkownika
firemanek1972
Posty: 7
Rejestracja: 2009-05-09, 16:51
GG: 1234567
Lokalizacja: mazury Ełk
Kontaktowanie:

Re: Export

Post autor: firemanek1972 » 2011-06-23, 10:25

Oprócz przednie lampy ma wszystkie "najważniejsze" części exporta - ciekawe za ile pójdzie

Awatar użytkownika
JueS
Posty: 266
Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
GG: 0
Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
Lokalizacja: Puszczykowo
Kontaktowanie:

Re: Export

Post autor: JueS » 2011-06-23, 14:24

ciekawy motocykl... ale zastanawia mnie parę rzeczy..dlaczego błotniki nie są w chromie, zdjęcia są raczej kiepskiej jakości ale nakładki na bak wydają się być jakby bardziej kanciate vide 4 zdjęcie, u mnie są bardziej owalne, gaźnik wygląda na bardziej "świezy" od reszty. Szkoda, że tak mocno jest skorodowany :(

Znacie kogoś kto mógłby go przywieźć do Polski? oczywiście za odpowiednią opłatą ;)
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl

hartman

Re: Export

Post autor: hartman » 2011-06-23, 15:38

Według mnie oprócz zbiornika to nic w nim ciekawego nie ma.200 funtow a rdza w kazdym miejscu.szkoda zachodu.

Awatar użytkownika
Shoei
Posty: 195
Rejestracja: 2007-06-06, 03:19
GG: 1233445
Moje maszyny: www.wsk-perkoz.blogspot.com
Lokalizacja: Lubartów
Kontaktowanie:

Re: Export

Post autor: Shoei » 2011-06-23, 16:40

No i akurat za 200 funtów zbiornik można kupić.
http://wsk-perkoz.blogspot.com Kupie motocykl oraz części do WSK Perkoz

Awatar użytkownika
Marcin
Posty: 422
Rejestracja: 2007-01-02, 22:05
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2S1
BARRON 125
WFM M06
M-72
Lokalizacja: Adelnau
Kontaktowanie:

Re: Export

Post autor: Marcin » 2011-06-23, 18:42

JueS pisze:ciekawy motocykl... ale zastanawia mnie parę rzeczy..dlaczego błotniki nie są w chromie, zdjęcia są raczej kiepskiej jakości ale nakładki na bak wydają się być jakby bardziej kanciate vide 4 zdjęcie, u mnie są bardziej owalne
kanciate są te wypukłości - brzegi są owalne, wydaje się to tylko przez to, że kołnierz plastikowy jest jeszcze założony fabrycznie - ja miałem już ściągany nie raz i niestety nie wchodzi tak ładnie jak ma być tzn. na tym półksiężycu nie dochodzą do siebie ze starości

Ogólnie egzemplarz bardzo ciekawy - łamane podnóżki, osłona silnika ex, wahacz tylni ex ( bez konsoli podnóżków tzn. podnóżki pasażera przykręcane bezpośrednio do wahacza )
co do minusów to braki tj. siodło, lampa, nóżka zmiany biegów jakaś dorabiana, dekielek od stacyjki, korek itd.

no i troche daleko sam cypel północnej Anglii :/

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Export

Post autor: Sebastian440 » 2011-06-23, 19:10

hartman pisze:Według mnie oprócz zbiornika to nic w nim ciekawego nie ma.200 funtow a rdza w kazdym miejscu.szkoda zachodu.
Chyba mało wiesz o eksportowych modelach, lub nieobchodzi cię osprzęt zastosowany w tym motocyklu ? Motocykli w tej konfiguracji jest w Polsce bardzo mało. Prawdziwa exportowa s1 w czarnym malowaniu to jedna z najpiękniejszych modeli WSK jak dla mnie.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
JueS
Posty: 266
Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
GG: 0
Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
Lokalizacja: Puszczykowo
Kontaktowanie:

Re: Export

Post autor: JueS » 2011-06-23, 19:56

juz sprzedany
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Export

Post autor: Sebastian440 » 2011-06-23, 20:00

JueS pisze:juz sprzedany
Jesteś sprawca zaistniałej syuacji ;-) ?
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
JueS
Posty: 266
Rejestracja: 2009-07-14, 13:44
GG: 0
Moje maszyny: kolekcja 100+ motocykli =)
Lokalizacja: Puszczykowo
Kontaktowanie:

Re: Export

Post autor: JueS » 2011-06-23, 20:04

nie chociaż się przymierzałem ;)


Staraj się pisać wszzystko w jednym poście.
//Savier
Ostatnio zmieniony 2011-06-24, 13:03 przez JueS, łącznie zmieniany 1 raz.
Kupię do kolekcji: polskie motocykle sportowe, motocykle sprzed 1945 slaaneshad@o2.pl

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości