Produkty od G. Hartmanna

czyli rozmowy o wszystkim
Odpowiedz
redi0803
Posty: 21
Rejestracja: 2015-01-28, 22:20
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 Z
Lokalizacja: Polska, lubelskie
Kontaktowanie:

Produkty od G. Hartmanna

Post autor: redi0803 » 2015-05-07, 18:04

Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć coś o produktach od G. Hartmanna? Chodzi mi o jakość wykonania. Jak wygląda chrom na elementach? Wymiary czy się zgadzają z oryginałem. Czytałem gdzieś na forum negatywną opinię. Chodziło chyba o tłumik rybkę i ktoś odradzał. Czy warto kupić nową kierownicę z tej firmy za 220 zł czy może lepiej swoją pochromować na nowo za 200? Niech ktoś coś powie na ten temat.

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Re: Produkty od G. Hartmanna

Post autor: Mtx50 » 2015-05-11, 11:47

Kupiłem od niego kierownicę do S1. Ogólnie ścianka rurki jest grubsza, chrom bardzo ładny w razie wad odsyłasz. Nie narzekam choć jeszcze z nią nie jeździłem :-)
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

Awatar użytkownika
czankete
Posty: 1298
Rejestracja: 2013-09-26, 10:08
GG: 0
Moje maszyny: WSK, WFM, SHL i inne
Lokalizacja: Köpingebro - Sweden
Kontaktowanie:

Re: Produkty od G. Hartmanna

Post autor: czankete » 2015-05-11, 12:05

redi0803 pisze:Witam. Czy ktoś może mi powiedzieć coś o produktach od G. Hartmanna? Chodzi mi o jakość wykonania. Jak wygląda chrom na elementach? Wymiary czy się zgadzają z oryginałem. Czy warto kupić nową kierownicę z tej firmy za 220 zł czy może lepiej swoją pochromować na nowo za 200? Niech ktoś coś powie na ten temat.
...kupiłem już trochę rzeczy u Hartmanna i uczciwie przyznam, że jakościowo wszystko jest na jak najlepszym poziomie. Przesyłka zawsze bardzo starannie pakowana. Użytkuję zarówno tłumiki, kolanka, kierownicę od sporta jak i takie pierdoły jak linki. Wszystko starannie obrobione - przede wszystkim spawy duuużo estetyczniej niż w oryginale. Chrom położony równomiernie, na kolankach zero śladów przebarwień mimo intensywnej eksploatacji. Rura z jakiej robione są kolanka i kierownice (tj. sama ścianka) jest jakby wizualnie minimalnie - grubsza oczywiście przy zachowanych średnicach zewnętrznych - w niczym to absolutnie nie przeszkadza. Kolanka ładnie pasują i przy montażu niczego nie trzeba doginać czy też docinać. Jeżeli można mieć jakieś naprawdę drobne "ale" to do samych pancerzy linek, ponieważ już wizualnie nie mają one średnic jak w oryginale (są cieńsze) - tu jednak przyznam, że nie spotkałem się z oferowanymi w sprzedaży wyrobami współczesnymi, które miały by średnice zgodne z PRL-owskim ;-) .

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości