Wsk Lelek oryginał?

czyli rozmowy o wszystkim
Odpowiedz
Awatar użytkownika
kryniu1973
Posty: 22
Rejestracja: 2012-01-10, 16:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK gil
WSK kos
m06b3 x7
WSK m21w2 KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Wsk Lelek oryginał?

Post autor: kryniu1973 » 2015-06-26, 00:03

Witam, mam zamiar kupić tego lelka http://olx.pl/oferta/wsk-125-lelek-CID5 ... 2792548eec ale nie jestem przekonany co do oryginalności i ceny. Opłaca się go kupić? Pozdrawiam

StalSoviecka
Posty: 55
Rejestracja: 2015-01-21, 16:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS
WSK GIL
SIMSON S51
MZ 251
MW-750
YAMAHA XTZ 750 ST
Lokalizacja: Rymanów
Kontaktowanie:

Re: Wsk Lelek oryginał?

Post autor: StalSoviecka » 2015-06-26, 09:51

Przednie zawieszenie, bak, konsola z licznikiem i stacyjką, błotniki, boczek to raczej orginał. Siedzenie powinno być z listwą. Amortyzatory tylne, kierownica i set od strony tłumnika(dolne mocowanie na tłumnik) od innej WSK-i. Dźwignia hamulca nożnego jakoś dziwnie powyginana, więc raczej też do wymiany będzie. Brak klosza lampy, klamki hamulca przód i bębna, tłumnika, osłony i kolanka, boczka lewego, przełącznika długie/krótkie, lampy tylnej. Nie wiadomo czy rama jest orginalna (wzmocnienie+uchwyt na regulator pod zbiornikiem). Lagi w opłakanym stanie , golenie do uratowania. Brak łańcucha, więc jak ją odpalisz to nie będziesz mógł jej przetestować w jeździe (koła czy nie biją, rama czy jest prosta jak sie prowadzi) Brak dokumentów to też problem (rejestracja na żółte blach albo kupno innych) Stan ogólny to do pełnej renowacji (z 1500zł trzeba dołożyć). Jak masz zaplecze mechaniczne i wiedze może jakoś na tym wyjdziesz.

Już lepiej kupić tą: http://olx.pl/oferta/wsk-lelek-kompletn ... a481cbc598

Chaos85
Posty: 18
Rejestracja: 2013-05-26, 19:31
GG: 0
Moje maszyny: wsk dudek
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: Wsk Lelek oryginał?

Post autor: Chaos85 » 2015-06-26, 12:40

Braki:
- kolanko do górnego - od 60 do 150 zł za orginał, 120 zł u hartmana replika
- górny wydech z osłonami plus śruba - wydatek od 200 do nawet 500 zł zależy jak trafisz
- siedzenie z listwą i odpowiednim pokrowcem też musisz kupić - tu nie orientuję się w cenach
- lewy boczek metalowy mały - dość ciężki do zdobycia a jeśli już t o od 50 do nawet 180 od biedy możesz założyć plastikowy na tą stronę, od strony wydechu koniecznie metalowy.
- dźwignia hamulca nożnego - koło 40-60 dyszek chyba że sobie wygniesz jak savier np.
- zmierz kierownicę bo jakaś zbyt wąska mi się wydaje
- tylne amory musisz zakupić lub chociaż chromowane szklanki z Krosna.
- komplet linek lelkowskich - chyba 45 u hartmana lub taniej sobie dorobisz u jakiegoś speca nawet w rowerowym
Wady:
- lagi nieruchome koniecznie w chrom techniczny - koszt od 250 jak masz znajomego a jeśli nie to nawet do 600 za komplet.
- brak mocowania na tablice rej z tyłu - jakiś przeszep z innego moto musisz poszukać.

Ogólnie fajna baza jeśli to naprawdę rama od lelka ze wzmocnieniami i uchwytem na selen. jeśli jakiś papier na to jest to koło 1700 można dać plus 1500 - 2000 w remont zależy co umiesz i co możesz zrobić sam, ewentualnie taniej u znajomego pana Miecia.

Awatar użytkownika
kryniu1973
Posty: 22
Rejestracja: 2012-01-10, 16:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK gil
WSK kos
m06b3 x7
WSK m21w2 KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Re: Wsk Lelek oryginał?

Post autor: kryniu1973 » 2015-06-26, 14:57

Zrobić bym dał rade sam i wydech też mam ale dzwoniłem do gościa i z 2tysi nie zejdzie a braki ma ogromne, wole poszukać innego lelka bo ten nawet żadnego dokumentu nie ma. Dzięki za pomoc :) Pozdrawiam

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Wsk Lelek oryginał?

Post autor: daroohd » 2015-06-27, 11:02

Moim zdaniem nie jest to lelek tylko ulep z części aby więcej zarobić, jak nie ma wzmocnień na ramie to na 1000% nie lelek,
pasuje napisać aby podał nr ramy i określić rocznik czy jest lelkowy. Dekiel sprzęgła który wisi do tego silnika ukazuje co to za ulep. Czesci podmienia chyba co chwila na jednej cylinder ładny na następnych poubijane żeberka i pewno taki sprzedaje
Co do ceny remontu to ja boje sie stwierdzić ze 4000 tys to może się zmieścisz .
Cena wydechu od 200-500 dam 400 za kompletny wydech z nie poniszczonymi blachami + kolanko...

licznik ok 100
stopka hamulca od 100 w chromie
chromowanie elementów pare stówek
regeneracja przedniego zawieszenie
kanapa nie od lelka od lelka znów pare setek.
przedni bęben z mocowaniem moze za 100 kupisz
tylna lampa pare dyszek,
silnik zrobić na Gorzycach od 500 zł, nie wiadomo jak skrzynia i inne rzeczy.
tylne amorki od 100 ladne.
gumy rączek kierownicy poniszczone, uchwyt pasażera, gumy baku,
korek baku każda cześć po parę dyszek
osłona łańcucha
brak filtra powietrza
mocowanie tylnej lampy,
nie wiadomo czy sa nakrętki boczków jak nie ma znów inwestycja
jeden boczek, klamka ,przelacznik, opony robota + malowanie, i tak by można wyliczać bez końca.

Za dwa koła tego nie popchnie, dla mnie max 1200 i worek kasy na remont+ papier.
Ja ponad rok szukałem swojego lelka każdy mówi ile za wsk e a ja sie ciesze sie trafiła taka okazja za pare tysi..
Były ostatnio dwie fajne ale po ok 6500, i znikły..
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Feldgrau
Posty: 150
Rejestracja: 2012-10-31, 19:16
GG: 0
Moje maszyny: M06 B3 '73
M21 W2 '78
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Re: Wsk Lelek oryginał?

Post autor: Feldgrau » 2015-11-14, 19:24

Z tego co pamiętam w 77 rama już wzmocnień nie miała, był jednak montaż selenu pod bakiem. Sam miałem taką ramę.

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Wsk Lelek oryginał?

Post autor: daroohd » 2015-11-14, 19:35

Ja mam lelka z 77 i wzmocnienia posiada.

Awatar użytkownika
Feldgrau
Posty: 150
Rejestracja: 2012-10-31, 19:16
GG: 0
Moje maszyny: M06 B3 '73
M21 W2 '78
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontaktowanie:

Re: Wsk Lelek oryginał?

Post autor: Feldgrau » 2015-11-17, 19:15

Hmmm, moja nie miała, mocowanie na prostownik był. Na tym forum, bodaj w temacie o Lelku bodaj wyczytałem że w '77 były ramy bez wzmocnień. Być może nie wszystkie. Mam ramę do Dudka z '77 lub '76 nie pamiętam, też bez wzmocnień, ale w nich nie wiem jak było...



Tak na pewno, przeleciałem temat właśnie, strona 8 w temacie o Lelku.

Awatar użytkownika
kadet12
Posty: 93
Rejestracja: 2015-03-10, 09:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175,Pegaz 710,Komar,Simson S51,WFM M06,SHL m11
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontaktowanie:

Re: Wsk Lelek oryginał?

Post autor: kadet12 » 2015-11-18, 23:46

Mi się wydaję że ładowali jaką ramę chcieli i ktorych byly zapasy na magazynie :P

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Wsk Lelek oryginał?

Post autor: daroohd » 2015-11-19, 08:12

Moja ma datę Rejestracji 30-5-1977 wiec wyprodukowana była pewno na początku 77.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Wsk Lelek oryginał?

Post autor: Savier » 2015-11-19, 08:30

Lelków nikt nie chciał, mój czekał bodaj rok na właściciela :D

Awatar użytkownika
daroohd
Posty: 2305
Rejestracja: 2013-06-03, 18:58
GG: 0
Moje maszyny: Wsk Lelek.
Lokalizacja: Skała

Re: Wsk Lelek oryginał?

Post autor: daroohd » 2015-11-19, 13:03

A teraz to szybko znikają jak sie trafi na sprzedaż.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości