Co chromowane, szkielkowane, cynkowane

czyli rozmowy o wszystkim
Odpowiedz
Marcin91
Posty: 32
Rejestracja: 2017-04-01, 12:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK B1 1968
Kontaktowanie:

Co chromowane, szkielkowane, cynkowane

Post autor: Marcin91 » 2017-08-17, 21:20

Witajcie. Czytam i czytam i juz się pogubiłem. Czy jest ktoś w stanie zrobić / podać listę aby było czytelnie podane co dokładnie w WSK B1 1969 powinno być :
- szkielkowane
- chromowane
- cynkowane

Żeby było jak najbliższe oryginału.

Z góry dziękuję i pozdrawiam!
Marcin
Ostatnio zmieniony 2017-08-21, 20:24 przez Marcin91, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Skinder
Moderator
Posty: 2043
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Co chromowane, szkielkowane, cynkowane

Post autor: Skinder » 2017-08-17, 21:52

Chromowana kierownica z klamkami, cybanty kierownicy, stopka hamulca, kolanko wydechu i nakrętka, dolne lagi zawieszenia. Ocnk to właściwie wszystkie pozostałe elementy jak rozpieraki, dźwignie rozpieraków, sprężynki, cięgno hamulca itd. Szkiełkowane fabrycznie nie było nic.

Awatar użytkownika
kwadrat49
Posty: 288
Rejestracja: 2015-01-26, 20:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK175, YAMAHA VIRAGO 1100(byla)
R1-RN12(byla)
BMW RT1200
Lokalizacja: POLSKA ,BOCHNIA
Kontaktowanie:

Re: Co chromowane, szkielkowane, cynkowane

Post autor: kwadrat49 » 2017-08-17, 22:22

W chromie chyba jeszcze byla ramka reflektora , dolne szklanki amortyzatorow ,dzwignia zmiany biegow I starter.

chris.lkr
Posty: 121
Rejestracja: 2015-09-01, 15:14
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 Kobuz, WSK 125 M06 B1
Lokalizacja: Starachowice
Kontaktowanie:

Re: Co chromowane, szkielkowane, cynkowane

Post autor: chris.lkr » 2017-08-18, 06:15

Jeszcze osłona stacyjki tzw żółwik był w chromie oraz tylne mocowania błotnika.

Marcin91
Posty: 32
Rejestracja: 2017-04-01, 12:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK B1 1968
Kontaktowanie:

Re: Co chromowane, szkielkowane, cynkowane

Post autor: Marcin91 » 2017-08-18, 08:20

no i to mi się podoba, musze wiedzieć w jakie pudełka, co włożyć i jak podpisać firmie galwanizacyjnej !

Dzięki Panowie !


p.s a bębny kół ?

halcik
Posty: 1250
Rejestracja: 2015-11-30, 09:25
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOS 85 i inne
MZ ES 250/2 i inne
WFM OSA M52 i M50
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Co chromowane, szkielkowane, cynkowane

Post autor: halcik » 2017-08-18, 08:51

Wyczyścić

Texas Ranger
Posty: 1101
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Co chromowane, szkielkowane, cynkowane

Post autor: Texas Ranger » 2017-08-18, 23:05

Najlepiej szczotką drucianą przykręcaną do wiertarki, po takiej operacji bębny wyglądają jak nowe.

Marcin91
Posty: 32
Rejestracja: 2017-04-01, 12:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK B1 1968
Kontaktowanie:

Re: Co chromowane, szkielkowane, cynkowane

Post autor: Marcin91 » 2017-08-21, 20:24

Panowie, a jak to jest dokładnie w B1 1969. Czy obręcze kół mają być w kolorze RAL 9006 ( kolor obudowy filtra powietrza ) czy były też i mogą być chromowane ? Chodzi mi o to że chcę odnowić motocykl jak najbliżej oryginału i już się pogubiłem bo widuję różne obręcze.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość