FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

czyli rozmowy o wszystkim
Odpowiedz
termin21

FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

Post autor: termin21 » 2010-03-07, 14:17

Witam!Wpadłem w poniedziałek na pomysł wstawienia do Borewicza silnika z Rovera(przeb 50tys.km)Przeróbki dokonywaliśmyw Bytomiu(Śląskie).Było nas 5 wpadliśmy w polonezy o 6 rano jak w karton ptysi.Robota szła szybko i sprawnie.Polonez właśnei dzisiaj juz latał bokami po Wrocławskich ilucach siejąc postrach dla Golfiarzy.Oto dokumentacja fotograficza;)

http://picasaweb.google.pl/Barnii321/Sw ... w_6z8aDdVQ#

Żurek

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

Post autor: Żurek » 2010-03-07, 14:36

no borek w zaje***fajnym stanie, ciężko o takiego teraz... a swap był konieczny? oryginalny 1.5 był zmęczony ?? teraz można na KJS polatać :) albo jakieś rajdy amatorskie :)

termin21

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

Post autor: termin21 » 2010-03-07, 14:39

Borek to igła.Zacząłem remontować OHV-ke ,ale stwierdziłem ,że 5 podpór wału to nie 3 plus wygrało 25lat przepaści technicznej.Borek nie jest mocno przemodyfikowany został wąski zawias.Silnik został wpięty w oryignalną sintalacje.Nic w środku nei ciete żadne dodatkwoe dziury nei zsotały zrobione ,więc jeśli chodzi o jakiś powrót do oryignału to nei ma problemu.

Awatar użytkownika
ADRIANO1992LBN
Posty: 88
Rejestracja: 2008-04-17, 14:18
GG: 9516828
Lokalizacja: LUBLIN
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

Post autor: ADRIANO1992LBN » 2010-03-07, 14:44

Ho ho pięknie mruczy:) Aż miło popatrzeć:D Ten carol tez jeszcze był niczego sobie... Już widzę te miny ścigantów w calibrach xD.
Koleżka takich objeżdża zwykłym fiatem 125p 1500, ale ten roverpolo to dopiero coś;)
Kupię jedną lagę nieruchomą do: Bąka, Dudka, Lelka etc.!

Awatar użytkownika
qwerty
Posty: 88
Rejestracja: 2009-08-26, 20:42
GG: 0
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

Post autor: qwerty » 2010-03-07, 16:18

fajny borek

mój kolega wstawil dziewczynie silnik od corsy 1.8 do malucha to dopiero fajnie lata :D , a teraz planują do 125p wstawić od bmw e36(Bolid Młodzieży Wiejskiej) tylko ta fiacina w strasznie kiepskim stanie stoi..
Silnik, 2 koła i mina wesoła :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Kamil
Posty: 197
Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
GG: 8246388
Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

Post autor: Kamil » 2010-03-07, 16:55

no ładnie ładnie.. taki niepozorny polonezik.. niby 101 km ale napradę daje rade. ;)

termin21

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

Post autor: termin21 » 2010-03-07, 16:58

Kamil pisze:. niby 101 km. ;)

...103

Awatar użytkownika
BAŻANT
Posty: 61
Rejestracja: 2008-03-01, 10:47
GG: 12682277
Lokalizacja: Dominowo
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

Post autor: BAŻANT » 2010-03-07, 17:23

termin21 pisze:
Kamil pisze:. niby 101 km. ;)

...103
dokladnie 103 km :D sam chcialem taki silnik wraz z zawieszeniem przednim wsadzic do 125p, ale niestety spuznilem sie i poldek z tym silnikem juz poszedl :-(

Awatar użytkownika
Kamil
Posty: 197
Rejestracja: 2009-05-23, 12:10
GG: 8246388
Moje maszyny: Kilka WSK
Komar
Pony 301
Lokalizacja: Mazowsze
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

Post autor: Kamil » 2010-03-07, 17:26

W przyszłości planuje zrobić swapa 1.4 rovera do 125p. ;)

Żurek

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

Post autor: Żurek » 2010-03-07, 19:39

tylko tu teraz widzisz... tylny most nie jest bardzo wytrzymałą konstrukcją, podejrzewam ze niema tu dużej trudności w jego "skończeniu" ... o to bym się bał ;)

termin21

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTURY

Post autor: termin21 » 2010-03-07, 20:13

Żurek pisze:tylko tu teraz widzisz... tylny most nie jest bardzo wytrzymałą konstrukcją, podejrzewam ze niema tu dużej trudności w jego "skończeniu" ... o to bym się bał ;)

Nie bój się samochodem tym ja mam zamiar jeździć na co dzień.To ,że jest 1,4 Rover nei znaczy ,że na każdym skrzyżowaniu strzał ze sprzęgła i palenie gumy.Wszystko jak sie użytkuje z głową to będzie działało.A jak katujesz to i w BMW posypie sie most

Awatar użytkownika
ADRIANO1992LBN
Posty: 88
Rejestracja: 2008-04-17, 14:18
GG: 9516828
Lokalizacja: LUBLIN
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTU

Post autor: ADRIANO1992LBN » 2010-07-21, 22:31

Kolegowie widzieliście wariata?
O naszym Terminie21 był reportaż, a w zasadzie o Jego Borku...
http://www.youtube.com/watch?v=rvoUwNBari8
miłego oglądania ;)
Kupię jedną lagę nieruchomą do: Bąka, Dudka, Lelka etc.!

termin21

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTU

Post autor: termin21 » 2010-07-21, 22:53

Noi ktoś znalazł w końcu,spoko to już uprzedze z góry ,że szykuje sie kolejny film ,ale to będzie film pokazujący co poldek potrafi wyczyniać na głównych ulicach W-wia...;p
http://www.youtube.com/watch?v=YEKb2OXlqM4

Awatar użytkownika
sopi220
Posty: 272
Rejestracja: 2010-02-16, 23:43
GG: 0
Moje maszyny: wsk...i jescze troszkę
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTU

Post autor: sopi220 » 2010-07-22, 20:53

mój ojciec miał takiego ale w kolorze" ciemnej pomarańczy",póżniej matka kupiła czerwonego poldka ze spoilerem na klapie w wersji belgijskiej.fajne były ale korozja strasznie dawała się we znaki i silnik trochę za słaby do tej bryły.ogólnie w trasę to się można bujać poldkiem,wygodny był jak "limuzyna".

Awatar użytkownika
PrzeMOC
Posty: 92
Rejestracja: 2010-02-04, 03:33
GG: 3661413
Moje maszyny: MZ ETZ 250 / KOBUZ - znów w częściach
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka / Łódź
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTU

Post autor: PrzeMOC » 2010-07-22, 23:16

termin21, a nie było Cie przypadkiem na zlocie FSO w Podkonicach/Czerniewicach? :D
akurat byłem i powiem, że było znacznie ciekawiej niż rok temu :D
Sporo fajnych borków i kantów, a i na hamowni całkiem niezłe emocje były :D
Hej, co zrobiłaś?
Jaka głupia byłaś!
KOBUZA spotkałaś,
pojechałaś...

Awatar użytkownika
bing17
Posty: 362
Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTU

Post autor: bing17 » 2010-07-28, 17:49

Żurek pisze:tylko tu teraz widzisz... tylny most nie jest bardzo wytrzymałą konstrukcją, podejrzewam ze niema tu dużej trudności w jego "skończeniu" ... o to bym się bał ;)
Jakoś 240KM z silnika Hondy S2000 wytrzymuje w warunkach sportowych, więc chyba nie jest taki słaby, skrzynia jest dużo gorsza.

Awatar użytkownika
wafelson
Posty: 186
Rejestracja: 2007-10-10, 21:10
GG: 7571750
Moje maszyny: m06b3
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTU

Post autor: wafelson » 2010-07-28, 21:38

No to jeszcze swap mostu na most od volvo i będzie spokój.

BlacK
Posty: 161
Rejestracja: 2010-07-27, 00:37
Moje maszyny: Komar
TY250
GT-Super Six
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTU

Post autor: BlacK » 2011-07-18, 00:35

No to teraz kolej na Mnie...
Pod koniec sierpnia będzie swapowany MÓJ Borewicz (również w Bytomiu i również na 1.4) :D
(na zdjęciu tak mniej-więcej wyglądały przejazdy Porucznika)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Auto Moto Klub Wrocławski
http://amkwroclawski.pl

Awatar użytkownika
piotrek7533
Posty: 286
Rejestracja: 2008-02-14, 17:25
GG: 8916094
Moje maszyny: WSK M06B3 125 1981r
MZ ETZ 250 1983r
Polonez Caro 1.4GLI
Lokalizacja: Jarosław\Mielec
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTU

Post autor: piotrek7533 » 2011-07-18, 08:46

Tak się składa że mam poloneza 1.4 ale z fabryki taki wyjechał:) Silniczek fajnie śmiga, prawdziwa moc ujawnia się po przekroczeniu 4000obr/min i tak aż do osiągnięcia pełnych 103KM czyli 6000obr/min.W porównaniu do zwykłego 1.5-1.6 to jest przepaść, no a most tak szybko się nie ukręci gorzej z jego wyciem jest ;/ Skrzynia jest bardziej wytrzymała w tym moim polonezie jest najechane 180tys km i skrzynia trzyma się super, Ojciec miał z silnikiem 1.5 i po 370tys km bez remontu skrzynia nadal działała bez zarzutów:)

Abaddon
Posty: 54
Rejestracja: 2011-06-22, 17:43
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1 '70
Lokalizacja: Sędziszów
Kontaktowanie:

Re: FSO Borewicz 1400 16V(czyi SWAP w 17h)ZAPRASZAM DO LEKTU

Post autor: Abaddon » 2011-07-19, 12:29

PrzeMOC pisze:termin21, a nie było Cie przypadkiem na zlocie FSO w Podkonicach/Czerniewicach? :D
akurat byłem i powiem, że było znacznie ciekawiej niż rok temu :D
Sporo fajnych borków i kantów, a i na hamowni całkiem niezłe emocje były :D

ja byłem :-) może kojarzysz zielone caro z przodem od borka i roverkiem pod maską(auto kumpla).

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości