WSK Trial malowanie.

czyli rozmowy o wszystkim
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Kapiii
Założyciel
Posty: 601
Rejestracja: 2007-01-01, 23:11
GG: 2256655
Moje maszyny: .
WSK MR16T
WSK 2.66
Promot NC125
MTX 3-03
SKM 250
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

WSK Trial malowanie.

Post autor: Kapiii » 2010-05-12, 20:58

Zastanawiam się jak wykończyć pewne elementy w Trialu. Dokładniej chodzi mi o bębny, lagi, półki i jarzma kierownicy. Czy wrzucić to do pieca na czarno, jak było w oryginale, czy wypolerować. Nie wiem, z jednej strony na oryginał, ale nie chciałbym jeździć później obdartusem.
Szprychy chrmować całe, czy tylko nyple a sama szrpycha do ocynku?
Co do samego lakieru mamy do wyboru żółty, czerwony i seledynowy. Żółty najpopularniejszy, czerwony piękny, a seledynowy rzadki ale za to dosyć jaskrawy.
Jakie są Wasze propozycje? Liczę na wypowiedź następcy tronu Buddy znad Bagien.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: kapiii@o2.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Brat
Posty: 874
Rejestracja: 2008-03-13, 23:50
Moje maszyny: Wsk m21w2 "Kobuz"
Lokalizacja: Jaworzno (Śląsk)
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial malowanie.

Post autor: Brat » 2010-05-12, 21:02

Daj jak najwięcej polerki i chromu, co do koloru to czerwony.

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial malowanie.

Post autor: Maciek » 2010-05-12, 21:36

Według mnie taki motocykl powinien byc zrobiony surowo czyli właśnie czarne elementy i mało chromu co do czyszczenia mysle lepiej czyscic brudne piasty malowane wypłukasz myjka i z bani a na chromie zostana smugi i bedziesz musiał polerowac szmatka kolor moto jak najbardziej czerwony

SuLeK

Re: WSK Trial malowanie.

Post autor: SuLeK » 2010-05-12, 21:41

no taki motocykl to musi być pełen oryginał nie ma co.. to nie kosztuje tyle co zwykła b trójka, aby robić na tym eksperymenty.
pozdr

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial malowanie.

Post autor: 1angel » 2010-05-12, 21:45

Nawet zwykła B3 z przesadną liczbą chromów czy polerowanych elementów moim zdaniem wygląda fatalnie , tylko oryginał , tym bardziej w Trialu !
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

SuLeK

Re: WSK Trial malowanie.

Post autor: SuLeK » 2010-05-12, 21:47

no tak jak gada 1angel.. oryginał i jeszcze raz to samo :P

jarek_moto
Posty: 111
Rejestracja: 2009-05-06, 22:52
GG: 0
Moje maszyny: .....
Lokalizacja: .......
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial malowanie.

Post autor: jarek_moto » 2010-05-12, 22:22

Podzielam opinię kolegów wyżej, tak rzadki motocykl tylko w oryginał.

Awatar użytkownika
qwerty
Posty: 88
Rejestracja: 2009-08-26, 20:42
GG: 0
Lokalizacja: Płock
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial malowanie.

Post autor: qwerty » 2010-05-12, 22:46

wg mnie kolor zdecydowanie czerwony, będzie najładniej
szprychy chromik, bębny lekka polerka, a zawiecha czarna...

w końcu czerwony to najszybszy kolor ;p
Silnik, 2 koła i mina wesoła :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial malowanie.

Post autor: Alien » 2010-05-12, 22:53

A może dać alu do anodowania? Będzie odporne, a przy tym zachowa w miarę naturalny kolor. Poza tym szprych to bym nie chromował, skoro machina ma jeździć..

Awatar użytkownika
pawel15
Posty: 1247
Rejestracja: 2007-01-31, 19:41
GG: 2782862
Moje maszyny: WSK B3 i "Kos" 1980, WSK B3 1977, WSK B1 1969
Lokalizacja: Dąbie
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial malowanie.

Post autor: pawel15 » 2010-05-13, 16:36

1angel pisze:Nawet zwykła B3 z przesadną liczbą chromów czy polerowanych elementów moim zdaniem wygląda fatalnie , tylko oryginał , tym bardziej w Trialu !
Dobrze gada :). Ja bym odnowił wszystko jak w oryginale, gdyż jest to naprawdę bardzo żadki motocykl. A kolor wybrał bym też czerwony.

Awatar użytkownika
sylwestro150
Posty: 18
Rejestracja: 2009-08-09, 18:07
GG: 0
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: WSK Trial malowanie.

Post autor: sylwestro150 » 2010-05-13, 22:00

Jeśli chodzi o szprychy to czy chrom nie jest za twardą powłoką galwaniczną? Podobno chrom po naciagnieciu potrafi peknąć i lipa.
Ocynk za to jest miękki i na szprychy będzie git, ale znowu gadałem z kolesiem co ma galwanizerie i mówił, że warstwa cynku jest sporo cieńsza od chromu i po spotkaniu z warunkami atmosferycznymi typu kwaśny deszcz... starci na wartości .

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości