blokada kierownicy wsk

czyli rozmowy o wszystkim
Awatar użytkownika
wskyellow
Posty: 72
Rejestracja: 2007-05-24, 23:16
GG: 0
Lokalizacja: Sędziejowice
Kontaktowanie:

blokada kierownicy wsk

Post autor: wskyellow » 2007-06-30, 12:13

http://www.allegro.pl/search.php?string=wsk&p=11
co myślicie o takiej blokadzie?
bo planuję jej kupno. może nie w najbliższym czasie, ale chciałbym już dziś znać wasze zdanie na ten temat.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 2007-07-01, 20:42 przez wskyellow, łącznie zmieniany 1 raz.
MoTóR nie umiera nigdy ;)

Awatar użytkownika
art
Posty: 72
Rejestracja: 2007-06-18, 19:40
GG: 0
Lokalizacja: Biała
Kontaktowanie:

Post autor: art » 2007-06-30, 15:18

Ja tam żadnej blokady nie widzę, popraw link ;-)

Awatar użytkownika
wskyellow
Posty: 72
Rejestracja: 2007-05-24, 23:16
GG: 0
Lokalizacja: Sędziejowice
Kontaktowanie:

Post autor: wskyellow » 2007-06-30, 23:31

MoTóR nie umiera nigdy ;)

Awatar użytkownika
Markiz
Posty: 148
Rejestracja: 2007-01-02, 23:18
GG: 1155265
Moje maszyny: Romet 50 T-1
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki
Kontaktowanie:

Post autor: Markiz » 2007-06-30, 23:37

Ja mam taką ale coś nie bardzo pasuje.
To znaczy - np. kierownicę blokuje dobrze ale potem trzeba ją wyjać całkiem - o ile pamiętam to w Jawce mozna było ja wysunac i zamocować tak, że nie przeszkadzała w jeździe.
A jeśli chodzi o zamykanie kanapy to wpada zbyt głęboko i potem nie można jej wyjać.
Ale może to tylko u mnie - moze mam zbyt duze luzy pomiędzy kanapą a ramą.
Poza tym osobiście uważam, że to trochę drogo - ja trafiłem na Allegro w zeszłym roku komplet dwóch blokad za bodajze 20 zł.
Moja była Wiesia :( http://markiz.fotosik.pl/albumy/130934.html
Obecnie Romet 50 T-1

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2007-07-01, 14:40

Markiz pisze:A jeśli chodzi o zamykanie kanapy to wpada zbyt głęboko i potem nie można jej wyjać.
Ale może to tylko u mnie
Markizie jest tak u wszystkich, poradziłem sobie z tym wspawując dodatkową tulejkę prowadzącą do ramy , a z tym zamkiem do kierownicy jest to samo trzeba go wyciągać .
Całkowita porażka konstruktorów, moja WSK dlatego jeszcze jest nie polakierowana porządnym lakierem, że ciągle jeszcze poprawiam fabryczne błędy .
Na szczęście już niewiele rzeczy mnie w niej razi , więc może po sezonie wreszcie ją odnowie lakierniczo .

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: Maciek » 2008-04-12, 20:12

Ostatnio przywiozłem zawieche ze złomu i co mnie zaciekawilo to tulejka w której można wozić blokadę wygląda jak fabryczna robota. Czyżby ?
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
ŻbiKu
Posty: 1624
Rejestracja: 2007-01-02, 22:10
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 KOBUZ CUSTOM 82`,
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: ŻbiKu » 2008-04-12, 20:46

Wszystkie WSKi przecież miały miejsce na zamek, to samo pod siedzeniem. Jednoramówki i inne nowsze. Co do starych dwuramówek to pewien nie jestem.

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: Maciek » 2008-04-12, 21:19

No tak tylko że jest zamocowane na główce ramy i jak odblokujesz zamek to musisz go zbrać ze sobą nie jeździ sobie tam a w miejscu tego co wyżej nic nie ma tylko dziura

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: Wojtek » 2008-04-13, 01:00

W mojej oryginalnej półce też jest taka tulejka. Ostatnio kupiłem dwa inne zawieszenia i w ani jednym ani drugim takiego elementu nie znalazłem.
Bynajmniej i przynajmniej to dwa słowa o kompletnie różnym znaczeniu. Nie używa się ich zamiennie!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
wueskajarka
Posty: 314
Rejestracja: 2007-08-01, 22:37
GG: 5298596
Lokalizacja: G O R Z Ó W
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: wueskajarka » 2008-04-13, 09:13

Moje wueski B3, KOS, GIL z lat 1977-1985 mają tą tulejkę przy ramie. Natomiast PAK i B3 z 1974 i 1974 roku mają przy ramie tylko otwór więc zamek montuje sie od dołu w półce (sporty, Bąk, Lelek itp. też tak mają bo w półkach alu jest miejsce na zamek). Wychodzi na to że nowsze mają zamek przy ramie a starsze i sporty w półce. Nie wiem jak w 175.
Nie chcę kotka, nie chcę pieska - radość sprawi mi ... WUESKA !!

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: Wężu » 2008-04-13, 09:38

U mnie w B3 z 1974 i M21W2 z 1975 zamek wkłada się od dołu (tak jak na fotach) a w B3 z 1981 zamek wkłada się od góry.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: 125 arek » 2008-04-13, 14:49

b1 i podobne też mają
Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Maciek
Posty: 561
Rejestracja: 2007-01-15, 21:00
GG: 8665055
Moje maszyny: Dudek Sport
Kobuz
Kos
M06B3
WFM, SHL, Komarki ,itd
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: Maciek » 2008-04-13, 14:55

No tak to by się zgadzało że były takie mocowania w wcześniejszych modelach w moich motocyklach nie ma bo Kobuz 82 a w B3 to nawet nie wiem bo to składak ale też nie ma. Tak więc wynika z tego że w późniejszych latach produkcji zrezygnowano z tego sposobu co jest troche dziwne bo zastąpioną go gorszym w użytkowaniu uchwytem przy główce.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: wujcio » 2009-03-23, 21:56

czy ktoś rozbierał taką blokadę?? bo ja już dawno temu zacząłem się nią bawić i w końcu rozłożyłem i wszystko z niej wyleciało :P i teraz chciał bym to poskładać :P

Albo może jest jakaś alternatywa na dobre zabezpieczenie motocykla przed kradzieżą tzn inny zamek do siedzenia i kierownicy??
Pozdrawiam

z-tomek
Posty: 695
Rejestracja: 2008-07-29, 19:16
Moje maszyny: WSK M06 64
WSK M21W2
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: z-tomek » 2009-03-23, 22:49

Ja w M06 64 jako zamek kierownicy używam kłódkę a jako zamek siedzenia mam zamek coś jak od skrzynki na listy tylko ma średnice 14mm

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: wujcio » 2009-03-23, 23:22

dobry patent tylko trzeba przemyśleć jak dorobić uchwyty do siodła żeby się zgrywało z zamkiem, w kobuzie ciężko będzie chyba ;/

Awatar użytkownika
ari4
Posty: 12
Rejestracja: 2009-05-24, 18:26
GG: 8763854
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: ari4 » 2009-07-24, 21:47

Chciałbym odnowić temat, bo mam mały problem. Mam wskę 125 M06B3 z 1977 i mam obcięty ząb (tak się domyślam, że to ząb) blokady kierownicy (w główce ramy). Mógłby ktoś z Was umieścić zdjęcie tego zęba? Chciałbym zobaczyć jak on oryginalnie wygląda, bo chciałbym go przyspawać. Czy służy on też jako zderzak, żeby golenie nie obijały baku przy skręcaniu (bo u mnie tego nie ma i se bak obijam :-/ )?
Z góry dzięki
"Długie proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: Wężu » 2009-07-25, 10:47

Tak, służy jako ogranicznik skrętu.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
ari4
Posty: 12
Rejestracja: 2009-05-24, 18:26
GG: 8763854
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: ari4 » 2009-07-25, 14:33

aha, a mógłby ktoś wcisnąć fotki, bo nie wiem jak to wygląda nawet :|
"Długie proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców" - Colin McRae

Awatar użytkownika
Anzel
Posty: 615
Rejestracja: 2008-05-15, 11:06
GG: 0
Moje maszyny: Kilkanaście
Lokalizacja: Okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: blokada kierownicy wsk

Post autor: Anzel » 2009-07-25, 20:08

krótki płaskownik przyspawany w wzdłuż osi motocykla w dolnej części główki ramy.Opiera się na dwóch nadlewach w dolnej półce które zapobiegają nadmiernemu wychyleniu kierownicy i uszkadzaniu zbiornika paliwa.
""Yes Rico...Kaboom""


Ekipa Południe® ;)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości