SHL M06T

daszkes
Posty: 61
Rejestracja: 2012-05-06, 10:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
WFM M06, SHL M06, MZ ES 250/2, Honda CB400F
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

SHL M06T

Post autor: daszkes » 2012-07-04, 20:59

Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem shl-ki m06 jednak brakuje w niej dosłownie kilku elementów i moje pytanie do Was, czy klosz lampy i ramka, korek wlewu, oś tylna, licznik, dźwignia ssania będzie taka sama jak w m11? SHL-ka jest z 61 roku czy filtr był okrągły czy taki jak w wfm-ce?

termin21

Re: SHL M06T

Post autor: termin21 » 2012-07-05, 01:18

powinna być guma i filtr między puszkami,klosz lampy taki sam,liczniki z białymi tarczami do 100km/h.Jak M06T , to o jakiej dźwigni ssania mowisz jak tam jest gaźnik G16??

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: Szczepan » 2012-07-05, 08:31

G20. Nie ma żadnej dźwigni ssania. Filtr powietrza inny jak w WFM-ce znajdował się pomiędzy boczkami.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

daszkes
Posty: 61
Rejestracja: 2012-05-06, 10:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
WFM M06, SHL M06, MZ ES 250/2, Honda CB400F
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: daszkes » 2012-07-05, 09:56

wfm-ki miały filtr między puszkami, a co do gaźnika fakt będzie to G20

daszkes
Posty: 61
Rejestracja: 2012-05-06, 10:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
WFM M06, SHL M06, MZ ES 250/2, Honda CB400F
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: daszkes » 2012-07-06, 12:00

Ma ktoś może katalog części do tej shl-ki?

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: janosikmz19822 » 2012-11-21, 13:17

daszkes pisze:Ma ktoś może katalog części do tej shl-ki?
Ja mam kompletną SHL m06 T napisz jak coś potrzeba porobię zdjęcia opisze wymiary :P
Ostatnio zmieniony 2012-11-21, 20:21 przez janosikmz19822, łącznie zmieniany 1 raz.

daszkes
Posty: 61
Rejestracja: 2012-05-06, 10:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
WFM M06, SHL M06, MZ ES 250/2, Honda CB400F
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: daszkes » 2012-11-21, 19:43

No to powiedz czy licznik jest z czarnymi czy białymi numeratorami oraz jak mozesz to fote przedniej lampy bym prosił, stacyjkę, rolgaz manetki, może całą kierownicę :)

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: janosikmz19822 » 2012-11-21, 20:00

viewtopic.php?f=73&t=13522
Tu jest link do mojej shl w ten weekend będę może w Łowiczu bo tam mam shl to porobię fotki .
Pisz jak coś trzeba .
Ostatnio zmieniony 2012-11-21, 20:20 przez janosikmz19822, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: janosikmz19822 » 2012-11-21, 20:04

Stacyjka jest chyba taka jak w wfm starego typu z kluczykiem łezkom przymierałem kluczyk od wski i było mu za luźno ;D rol gaz też jest jak w shl M 11 manetka ma blaszkę i jest gwint i blaszka wchodzi w gwint i porusza linką od rol gazu .
Ostatnio zmieniony 2012-11-21, 20:20 przez janosikmz19822, łącznie zmieniany 1 raz.

daszkes
Posty: 61
Rejestracja: 2012-05-06, 10:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
WFM M06, SHL M06, MZ ES 250/2, Honda CB400F
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: daszkes » 2012-11-21, 20:12

Stacyjki były dwie ta łezka jest do starszych, a co do kierownicy i rolgazu to widze ze masz nieoryginalny ;p

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: janosikmz19822 » 2012-11-21, 20:19

Szczerze to nie wiem ale wydaje mi się ze ten motor cały to oryginał nie nosi śladów patentów ,raczej nie będę kombinował tak zostawię jak obecnie .

daszkes
Posty: 61
Rejestracja: 2012-05-06, 10:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
WFM M06, SHL M06, MZ ES 250/2, Honda CB400F
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: daszkes » 2012-11-21, 20:23

Być może reszta tak, ale kierownica na bank nieoryginalna różni się profilowaniem, jest węższa i nie ma tego wcięcia na rolgaz, ja się naszukałem pare miesięcy oryginalnej tutaj masz taką http://allegro.pl/kierownica-shl-m-06-t ... 66608.html i warto wziąć jak chcesz mieć pełen oryginał. aaa i korek paliwa musisz zmienić także.

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: janosikmz19822 » 2012-11-21, 20:36

Czyli mam kiere od m 11 i powinny być manetki jak w starych wsk ?
Ostatnio zmieniony 2012-11-21, 20:43 przez janosikmz19822, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: janosikmz19822 » 2012-11-21, 20:39

Masz może oryginalny gaźnik do 150 znasz wielkość dysz ?????

daszkes
Posty: 61
Rejestracja: 2012-05-06, 10:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
WFM M06, SHL M06, MZ ES 250/2, Honda CB400F
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: daszkes » 2012-11-21, 21:02

Manetki jak w starych wsk-ach były w wersji M06U, a czy masz oryginalne poznasz patrząc od dołu na klamki powinno być oznaczenie modelu. Co do gaźnika to może masz prawidłowy sprawdź co jest na nim napisane, gaźniki są akurat łatwo dostępne i niezbyt drogie.

bartosz1907
Posty: 167
Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06-150
Lokalizacja: Swoszowice
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: bartosz1907 » 2012-12-07, 16:10

janosikmz19822 pisze:Masz może oryginalny gaźnik do 150 znasz wielkość dysz ?????
ponizej tabela z danymi :-)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: janosikmz19822 » 2012-12-10, 18:18

bartosz1907 pisze:
janosikmz19822 pisze:Masz może oryginalny gaźnik do 150 znasz wielkość dysz ?????
ponizej tabela z danymi :-)
Dzięki bardzo pomocne :-P

daszkes
Posty: 61
Rejestracja: 2012-05-06, 10:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1
WFM M06, SHL M06, MZ ES 250/2, Honda CB400F
Lokalizacja: Żyrardów
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: daszkes » 2012-12-13, 10:05

Rozumiem, że to nie ma znacznia, że w shl m06 jest gaźnik G20?

bartosz1907
Posty: 167
Rejestracja: 2011-10-18, 20:46
GG: 0
Moje maszyny: wsk m06-150
Lokalizacja: Swoszowice
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: bartosz1907 » 2012-12-13, 12:07

tak zgadza się, w shl m06t był/jest gaźnik G20. Tabela która wkleiłem pochodzi z książki Cichockiego "Naprawa motocykli" z roku 1965 wyd II. Różne źródła podają różne wartości ( przepustowości) dyszy głównej paliwa w gaźniku dla tego motocykla - od 120 do 140 cm3. Ponieważ na shl m06 t nakręciłem już sporo kilometrów (Strona główna forum ‹ Różności ‹ Przedstaw siebie i swoje maszyny ‹ Profesjonalnie odrestaurowane motocykle- shlm06t) ze swojego doświadczenia wiem, że najodpowiedniejszą dyszą jest dysza 140 ( właściwa dynamika, silnik jest bardziej elastyczny i nie stuka a to przy w zasadzie niezmienionym zużyciu paliwa). Kolega janosikmz19822 pytał o dysze paliwa więc wkleiłem tą tabelę, można oczywiście jak ktoś chce eksperymentować również z innymi dyszami ale po co wyważać otwarte drzwi :-D

Awatar użytkownika
janosikmz19822
Posty: 353
Rejestracja: 2012-11-18, 20:02
GG: 0
Moje maszyny: shlm06t rys mr 1
Lokalizacja: Pruszków /Łowicz
Kontaktowanie:

Re: SHL M06T

Post autor: janosikmz19822 » 2012-12-14, 10:09

bartosz1907 pisze:tak zgadza się, w shl m06t był/jest gaźnik G20. Tabela która wkleiłem pochodzi z książki Cichockiego "Naprawa motocykli" z roku 1965 wyd II. Różne źródła podają różne wartości ( przepustowości) dyszy głównej paliwa w gaźniku dla tego motocykla - od 120 do 140 cm3. Ponieważ na shl m06 t nakręciłem już sporo kilometrów (Strona główna forum ‹ Różności ‹ Przedstaw siebie i swoje maszyny ‹ Profesjonalnie odrestaurowane motocykle- shlm06t) ze swojego doświadczenia wiem, że najodpowiedniejszą dyszą jest dysza 140 ( właściwa dynamika, silnik jest bardziej elastyczny i nie stuka a to przy w zasadzie niezmienionym zużyciu paliwa). Kolega janosikmz19822 pytał o dysze paliwa więc wkleiłem tą tabelę, można oczywiście jak ktoś chce eksperymentować również z innymi dyszami ale po co wyważać otwarte drzwi :-D

A tak z ciekawości gdzie kupiłeś oryginalny tłok do 150 i pierścienie ???
I jak jest mięcej prędkość przelotowa tej shl ???

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości