Strona 1 z 2

SHL M06T

: 2012-07-04, 20:59
autor: daszkes
Od wczoraj jestem szczęśliwym posiadaczem shl-ki m06 jednak brakuje w niej dosłownie kilku elementów i moje pytanie do Was, czy klosz lampy i ramka, korek wlewu, oś tylna, licznik, dźwignia ssania będzie taka sama jak w m11? SHL-ka jest z 61 roku czy filtr był okrągły czy taki jak w wfm-ce?

Re: SHL M06T

: 2012-07-05, 01:18
autor: termin21
powinna być guma i filtr między puszkami,klosz lampy taki sam,liczniki z białymi tarczami do 100km/h.Jak M06T , to o jakiej dźwigni ssania mowisz jak tam jest gaźnik G16??

Re: SHL M06T

: 2012-07-05, 08:31
autor: Szczepan
G20. Nie ma żadnej dźwigni ssania. Filtr powietrza inny jak w WFM-ce znajdował się pomiędzy boczkami.

Re: SHL M06T

: 2012-07-05, 09:56
autor: daszkes
wfm-ki miały filtr między puszkami, a co do gaźnika fakt będzie to G20

Re: SHL M06T

: 2012-07-06, 12:00
autor: daszkes
Ma ktoś może katalog części do tej shl-ki?

Re: SHL M06T

: 2012-11-21, 13:17
autor: janosikmz19822
daszkes pisze:Ma ktoś może katalog części do tej shl-ki?
Ja mam kompletną SHL m06 T napisz jak coś potrzeba porobię zdjęcia opisze wymiary :P

Re: SHL M06T

: 2012-11-21, 19:43
autor: daszkes
No to powiedz czy licznik jest z czarnymi czy białymi numeratorami oraz jak mozesz to fote przedniej lampy bym prosił, stacyjkę, rolgaz manetki, może całą kierownicę :)

Re: SHL M06T

: 2012-11-21, 20:00
autor: janosikmz19822
viewtopic.php?f=73&t=13522
Tu jest link do mojej shl w ten weekend będę może w Łowiczu bo tam mam shl to porobię fotki .
Pisz jak coś trzeba .

Re: SHL M06T

: 2012-11-21, 20:04
autor: janosikmz19822
Stacyjka jest chyba taka jak w wfm starego typu z kluczykiem łezkom przymierałem kluczyk od wski i było mu za luźno ;D rol gaz też jest jak w shl M 11 manetka ma blaszkę i jest gwint i blaszka wchodzi w gwint i porusza linką od rol gazu .

Re: SHL M06T

: 2012-11-21, 20:12
autor: daszkes
Stacyjki były dwie ta łezka jest do starszych, a co do kierownicy i rolgazu to widze ze masz nieoryginalny ;p

Re: SHL M06T

: 2012-11-21, 20:19
autor: janosikmz19822
Szczerze to nie wiem ale wydaje mi się ze ten motor cały to oryginał nie nosi śladów patentów ,raczej nie będę kombinował tak zostawię jak obecnie .

Re: SHL M06T

: 2012-11-21, 20:23
autor: daszkes
Być może reszta tak, ale kierownica na bank nieoryginalna różni się profilowaniem, jest węższa i nie ma tego wcięcia na rolgaz, ja się naszukałem pare miesięcy oryginalnej tutaj masz taką http://allegro.pl/kierownica-shl-m-06-t ... 66608.html i warto wziąć jak chcesz mieć pełen oryginał. aaa i korek paliwa musisz zmienić także.

Re: SHL M06T

: 2012-11-21, 20:36
autor: janosikmz19822
Czyli mam kiere od m 11 i powinny być manetki jak w starych wsk ?

Re: SHL M06T

: 2012-11-21, 20:39
autor: janosikmz19822
Masz może oryginalny gaźnik do 150 znasz wielkość dysz ?????

Re: SHL M06T

: 2012-11-21, 21:02
autor: daszkes
Manetki jak w starych wsk-ach były w wersji M06U, a czy masz oryginalne poznasz patrząc od dołu na klamki powinno być oznaczenie modelu. Co do gaźnika to może masz prawidłowy sprawdź co jest na nim napisane, gaźniki są akurat łatwo dostępne i niezbyt drogie.

Re: SHL M06T

: 2012-12-07, 16:10
autor: bartosz1907
janosikmz19822 pisze:Masz może oryginalny gaźnik do 150 znasz wielkość dysz ?????
ponizej tabela z danymi :-)

Re: SHL M06T

: 2012-12-10, 18:18
autor: janosikmz19822
bartosz1907 pisze:
janosikmz19822 pisze:Masz może oryginalny gaźnik do 150 znasz wielkość dysz ?????
ponizej tabela z danymi :-)
Dzięki bardzo pomocne :-P

Re: SHL M06T

: 2012-12-13, 10:05
autor: daszkes
Rozumiem, że to nie ma znacznia, że w shl m06 jest gaźnik G20?

Re: SHL M06T

: 2012-12-13, 12:07
autor: bartosz1907
tak zgadza się, w shl m06t był/jest gaźnik G20. Tabela która wkleiłem pochodzi z książki Cichockiego "Naprawa motocykli" z roku 1965 wyd II. Różne źródła podają różne wartości ( przepustowości) dyszy głównej paliwa w gaźniku dla tego motocykla - od 120 do 140 cm3. Ponieważ na shl m06 t nakręciłem już sporo kilometrów (Strona główna forum ‹ Różności ‹ Przedstaw siebie i swoje maszyny ‹ Profesjonalnie odrestaurowane motocykle- shlm06t) ze swojego doświadczenia wiem, że najodpowiedniejszą dyszą jest dysza 140 ( właściwa dynamika, silnik jest bardziej elastyczny i nie stuka a to przy w zasadzie niezmienionym zużyciu paliwa). Kolega janosikmz19822 pytał o dysze paliwa więc wkleiłem tą tabelę, można oczywiście jak ktoś chce eksperymentować również z innymi dyszami ale po co wyważać otwarte drzwi :-D

Re: SHL M06T

: 2012-12-14, 10:09
autor: janosikmz19822
bartosz1907 pisze:tak zgadza się, w shl m06t był/jest gaźnik G20. Tabela która wkleiłem pochodzi z książki Cichockiego "Naprawa motocykli" z roku 1965 wyd II. Różne źródła podają różne wartości ( przepustowości) dyszy głównej paliwa w gaźniku dla tego motocykla - od 120 do 140 cm3. Ponieważ na shl m06 t nakręciłem już sporo kilometrów (Strona główna forum ‹ Różności ‹ Przedstaw siebie i swoje maszyny ‹ Profesjonalnie odrestaurowane motocykle- shlm06t) ze swojego doświadczenia wiem, że najodpowiedniejszą dyszą jest dysza 140 ( właściwa dynamika, silnik jest bardziej elastyczny i nie stuka a to przy w zasadzie niezmienionym zużyciu paliwa). Kolega janosikmz19822 pytał o dysze paliwa więc wkleiłem tą tabelę, można oczywiście jak ktoś chce eksperymentować również z innymi dyszami ale po co wyważać otwarte drzwi :-D

A tak z ciekawości gdzie kupiłeś oryginalny tłok do 150 i pierścienie ???
I jak jest mięcej prędkość przelotowa tej shl ???