Strona 2 z 2

Re: M12 shl 250

: 2017-07-10, 08:38
autor: Texas Ranger
A czy Pannonie nie mają podobnych przełączników?

Re: M12 shl 250

: 2017-07-13, 11:02
autor: picek
Wydaje mi sie, ze w tym przypadku to guma kierownicy mowi wiele. Napewno nie zuzyla sie od użytkowania tylko zostala wymieniona bo stara sie zniszczyla(pewnie od upadku) i przelacznik tez. Ja takie przelaczniki mam na kilku motocyklach w wiekszosci na wskch ale jedna shlka tez miala. Podobno byly dostepne w sprzedazy dlatego je zakladali. W shlce nie chromowano duzych elementow seryjnie do 61 roku.

Re: M12 shl 250

: 2017-07-13, 16:39
autor: kowal460
to jak wygląda fabryczny przełącznik kierunkowskazów? nie ukrywajmy że taki powinien być, choćby junak b20 powinien go posiadać i jedna wersja shl lux również , w książce Szczerbickiego jest taka pokazana i posiada kierunki oczywiście wraz z przełącznikiem zamontowanym w tym samym miejscu. Picek gumy to są rzeczy które najszybciej się zużywają , nie tylko na kierownicy, podnóżki również nie opierałbym na nich swoich założeń , te chromowane elementy ciekawe jaki był ich los ,po wychodzącej rdzy można stwierdzić że to było zrobione już dawno, pomijając czas takie połacie chromu musiały sporo kosztować

Re: M12 shl 250

: 2017-07-13, 16:43
autor: kowal460
na forum shl jest osoba która opisuje podobną shl może warto byłoby do niej dotrzeć i ożywić temat, albo kolega mówi o tej samej , albo były przynajmniej dwie, przypadek? Można wtedy coś więcej ustalić

Re: M12 shl 250

: 2017-07-23, 02:57
autor: kowal460
m19 (3).jpg
kos M19 ma podobny przełącznik