WFM 150 - pytania

Odpowiedz
Xabingo

WFM 150 - pytania

Post autor: Xabingo » 2007-02-07, 23:21

Witam!
Jak się nazywały silniki z WFM 150.
Proszę o zdjęcia wałka głównego (sprzęgłowego) z WFM 150 i gdzie można go kupić?

Awatar użytkownika
marwsk
Posty: 169
Rejestracja: 2007-01-02, 23:22
GG: 7969515
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: marwsk » 2007-02-08, 00:57

Chyba raczej masz na mysli WSK z zlilnikiem 150ccm, czyli model M150. Montowano tam te same silniki co w SHL M06 U lub T, wiec lepiej poszukaj informacji na forum poswieconym tym wlasnie motocyklom.

Swoja droga bardzo przyjemny motocykl, o bardzo fajnej charakterystyce silnika, szkoda,ze tak ciezko jest dzisiaj spotkac ten wlasnie model...
''Wielki Motórze. Swoja Przenajświetszą Benzynę zamień w wino ... aby pragnienie nasze ugasić''

PrzemekB

Post autor: PrzemekB » 2007-02-08, 09:08

Ten silnik to S06

Awatar użytkownika
pawe86
Posty: 84
Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
GG: 0
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: pawe86 » 2007-02-08, 12:07

a wiecie ze to nie byl silnik s06 tylko s34 ktory byl produkowany z roznymi cylindramu o roznej pojemnoesci byly to silniki 125; 150 a w przszlosci mial powstac 250 a walek glowny jest taki sam jak w SHL M11 czy M06 czyli silnik s32 lub s06 jesli przerobisz walek zdawczy to nawet walek glowny bedzie pasowal od wsk 125

Pozdrawiam

PrzemekB

Post autor: PrzemekB » 2007-02-08, 12:22

Ale oznaczenie przed numerem silnika było jakie? Czy słyszałeś aby było S34, Interesuje mnie to ponieważ w mojej SHL M06T jest zamontowany silnik S34 i z góry założyłem że jest nieoryginalny. Marcin wiemże przy swojej M06T ma S06 .

Awatar użytkownika
Pietrusek
Posty: 112
Rejestracja: 2007-01-11, 17:20
GG: 0
Lokalizacja: Łowicz
Kontaktowanie:

Post autor: Pietrusek » 2007-02-08, 15:19

Ja przy swojej Shl M06 T mam oznaczenie na silniku S-06 przed numerem seryjnym silnika.
a wiecie ze to nie byl silnik s06 tylko s34 ktory byl produkowany z roznymi cylindramu o roznej pojemnoesci byly to silniki 125; 150 a w przszlosci mial powstac 250 a walek glowny jest taki sam jak w SHL M11 czy M06 czyli silnik s32 lub s06 jesli przerobisz walek zdawczy to nawet walek glowny bedzie pasowal od wsk 125
Silnik S06 był a jego wersja rozwojowa był silnik do Shl M11 czyli S-32 miał zmienione sprzegło oczywiscie cylinder tłok i moze jeszcze kilka rzeczy nigdy sie nie zagłąbiałem w to wiec dokładnie nie wiem, a dopiero silnik s-34 był zbudowany na bazie s-32. I do tego silnik s-34 był mątowany w wfm ale tylko jako 125 nigdy nie było s-34 jako 150 ani 175, choc jesli zdejmie sie cylinder od s-34 i spojzy sie na grubosc scianek to bezproblemowo mozna roztoczyc go na 150 i 175. Znajomy ma taka wfm i ma roztoczony cylinder na 175.
Ostatnio zmieniony 2007-02-08, 18:38 przez Pietrusek, łącznie zmieniany 2 razy.

PrzemekB

Post autor: PrzemekB » 2007-02-08, 15:55

Nawet nie chodzi o roztoczenie. Wystarczy zamontować cylinder i tłok od 175. Ja mam tak zrobione. Mam do ciebie prośbę czy mógłbyś wysłać mi zdjęcia twojej M06T łącznie ze zdjęciem tabliczki znamionowej?

Awatar użytkownika
pawe86
Posty: 84
Rejestracja: 2007-02-03, 14:58
GG: 0
Lokalizacja: wrocław
Kontaktowanie:

Post autor: pawe86 » 2007-02-09, 19:33

ja mam shl m06-t i mam silnik s06 SP4 ciekawy silnik prototypowy a co do silnika s34 to na forum shl jest to dokladniej opisane ja np mialem taki o pojemnosci 150 i widzialem kiedys o poj 125

Awatar użytkownika
Mtx50
Posty: 247
Rejestracja: 2007-10-15, 16:45
GG: 2188809
Moje maszyny: WSK i inne
Kontaktowanie:

Re: WFM 150 - pytania

Post autor: Mtx50 » 2007-10-16, 16:54

Xabingo pisze:Witam!
Jak się nazywały silniki z WFM 150.
Proszę o zdjęcia wałka głównego (sprzęgłowego) z WFM 150 i gdzie można go kupić?
Jeżeli chodzi o wfm z silnikiem 150 to tylko osa m50. Jakoś tak się przyjeło że silnik s-34 o pojemności 125 ccm jest uwazany za 150 a tak nie jest więc nie ma co rozwijać .
Polskie motocykle ymmm klasa :-)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości