Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
wojtek007
Posty: 15
Rejestracja: 2016-10-20, 14:50
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 model nieznany
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: wojtek007 » 2017-06-07, 11:33

Mixol czytałem wiem że trzeba dać wąż olejoodporny chodzi mi o to co kolega Nowy napisał że założył pod oryginalny króciec gaźnik i chciałbym zaczerpnąć wiedzy innych czy ktoś tak zrobił i czy przejdzie to i działa ??

Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 110
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Tomeekkkk » 2017-07-01, 12:01

u mnie dysza 72, iglica na drugi rowek od góry i go troche dławi przy kazdym biegu ale jak sie rozkręci to idzie

Awatar użytkownika
zamela
Posty: 103
Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
GG: 3213296
Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
Lokalizacja: Pleszew
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: zamela » 2017-07-01, 12:05

a kolor świecy jak ?
u mnie dysza 72 , iglica na samym dole - jakoś to jedzie ale spalanie kosmos jak na tak słaby motorek 4,5-6 L bez wycieków itp tak po prostu to kropi przy rzetelnym wykonywaniu pomiarów a nie na oko
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 110
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Tomeekkkk » 2017-07-04, 09:23

świeca przy kopcona, teraz zmieniłem dysze na 80, i obniżyłem pływak, i powiem że jest lepiej... wiecej info jak zrobię wiecej km
edit
ale teraz chyba za dużo paliwa po obydwie śruby od regulacji wykręcone

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 259
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: peper50 » 2017-07-29, 23:49

Dawid :) pisze:
2016-08-31, 09:29
lykus pisze:Świetny gaźnik. Jak by mnie było stać, każdemu z was dałbym taki gaźnik
Mi możesz dać bo z moim dellorto od początku były problemy, jak go zamontowałem to nie dostawała paliwa więc gaźnik na stół i okazało się że po zakręceniu pokrywy pływak się podnosi i zamyka dopływ paliwa. Mam do was pytanie czy ktoś kupował nowe uszczelki do tego gaźnika ?
U mnie problem chyba jest ten sam. Paliwo w gaźniku jest, dysze czyste a nie idzie paliwo na króciec. Jak rozwiązać ten problem?

Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 110
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Tomeekkkk » 2017-08-08, 17:20

Pytanie do tych którzy jeżdżą na tych gaźnikach, macie taki objaw że na każdym biegu w początkowej fazie motor płynnie wchodzi na obroty a nagle wkręca się wysoko?

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 259
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: peper50 » 2017-08-16, 17:43

Cześć Kolego,

Sprawdź komorę pływakową czy nie masz strupów/pozostałości odlewów, może tak jak u mnie się przycina.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość