Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
wojtek007
Posty: 17
Rejestracja: 2016-10-20, 14:50
GG: 0
Moje maszyny: Wsk 125 model nieznany
Lokalizacja: Janów Lubelski
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: wojtek007 » 2017-06-07, 11:33

Mixol czytałem wiem że trzeba dać wąż olejoodporny chodzi mi o to co kolega Nowy napisał że założył pod oryginalny króciec gaźnik i chciałbym zaczerpnąć wiedzy innych czy ktoś tak zrobił i czy przejdzie to i działa ??

Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 116
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 gil
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Tomeekkkk » 2017-07-01, 12:01

u mnie dysza 72, iglica na drugi rowek od góry i go troche dławi przy kazdym biegu ale jak sie rozkręci to idzie

Awatar użytkownika
zamela
Posty: 108
Rejestracja: 2015-12-10, 19:09
GG: 3213296
Moje maszyny: WSK 125 , DR 350s , ER5
Lokalizacja: Pleszew
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: zamela » 2017-07-01, 12:05

a kolor świecy jak ?
u mnie dysza 72 , iglica na samym dole - jakoś to jedzie ale spalanie kosmos jak na tak słaby motorek 4,5-6 L bez wycieków itp tak po prostu to kropi przy rzetelnym wykonywaniu pomiarów a nie na oko
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 116
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 gil
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Tomeekkkk » 2017-07-04, 09:23

świeca przy kopcona, teraz zmieniłem dysze na 80, i obniżyłem pływak, i powiem że jest lepiej... wiecej info jak zrobię wiecej km
edit
ale teraz chyba za dużo paliwa po obydwie śruby od regulacji wykręcone

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 292
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: peper50 » 2017-07-29, 23:49

Dawid :) pisze:
2016-08-31, 09:29
lykus pisze:Świetny gaźnik. Jak by mnie było stać, każdemu z was dałbym taki gaźnik
Mi możesz dać bo z moim dellorto od początku były problemy, jak go zamontowałem to nie dostawała paliwa więc gaźnik na stół i okazało się że po zakręceniu pokrywy pływak się podnosi i zamyka dopływ paliwa. Mam do was pytanie czy ktoś kupował nowe uszczelki do tego gaźnika ?
U mnie problem chyba jest ten sam. Paliwo w gaźniku jest, dysze czyste a nie idzie paliwo na króciec. Jak rozwiązać ten problem?

Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 116
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 gil
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Tomeekkkk » 2017-08-08, 17:20

Pytanie do tych którzy jeżdżą na tych gaźnikach, macie taki objaw że na każdym biegu w początkowej fazie motor płynnie wchodzi na obroty a nagle wkręca się wysoko?

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 292
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: peper50 » 2017-08-16, 17:43

Cześć Kolego,

Sprawdź komorę pływakową czy nie masz strupów/pozostałości odlewów, może tak jak u mnie się przycina.

Bazant
Posty: 23
Rejestracja: 2017-07-13, 00:20
GG: 0
Moje maszyny: Motoynka Romet Pony
WSK125
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Bazant » 2017-09-11, 11:02

Hej. Mam gaznik klon dellorto 21. Iglica najbardziej w dole. Dysza 75. Najpierw byl zaplon z zewnetrzna cewka z iska z akumulatora. Teraz zmienilem na cdi i mam klopot z wkrecaniem na obroty. Jak go tak potestuje jak w filmiku i zgasze to swieca mokra.
Za to na ssaniu przygasa ale jakby troszke lepiej sie wkreca... wiec juz niewiem czy zabogato czy za ubogo. Czy jest szansa ze ma zamalo paliwa a swieca robi sie mokra jak zdejmuje fajke i ona gasnie to wtedy zalewa swiece?

Filmik jak to chodzi teraz.

https://youtu.be/xq5GIoylrTc

Dzieki

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Bazant
Posty: 23
Rejestracja: 2017-07-13, 00:20
GG: 0
Moje maszyny: Motoynka Romet Pony
WSK125
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Bazant » 2017-09-11, 21:55

Okazalo sie ze problemem byl modul do cdi - skakal zaplon i to byla wina modulu a nie gaznika.

Texas Ranger
Posty: 1089
Rejestracja: 2014-06-30, 12:40
GG: 0
Moje maszyny: szukam WSK Lelek
Lokalizacja: Chrzęsne
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Texas Ranger » 2017-09-12, 22:03

Co to znaczy, że skakał? Był niedokręcony?

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 997
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kosa » 2017-09-13, 20:48

Pytania o regulację takiego gaźnika:
1. Odpalam na ssaniu i co dalej? Po jakim czasie wyłączam ssanie?
2. Reguluję gaźnik na ssaniu włączonym czy wyłączonym?
3. Jak rozumiem lewa, mniejsza śrubka to mieszanka a duża to przepustnica/obroty?
4. Czy regulować tak jak przy G20? Zaczynać od śruby mieszanki wykręconej o 1,5 obrotu i wyregulować obroty?

Awatar użytkownika
peper50
Posty: 292
Rejestracja: 2013-09-17, 17:57
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3; Jawa 250 353/04
Lokalizacja: Radomsko
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: peper50 » 2017-09-14, 10:14

Ad. 1 Od razu wyłącz ssanie. Ssanie włączasz tylko do zapalenia motocykla.
Ad. 2 Na wyłączonym ssaniu po rozgrzaniu silnika. Niech popracuje parę minut i dopiero zacznij regulację.
Ad. 3 Złota śrubka ta mała jest od składu mieszanki a ta większa srebrna od wolnych obrotów. Od mieszanki wkręć do końca i wykręć z 1,5 obrotu. Z tego punktu możesz zacząć regulację. W necie są poradniki do regulacji co i jak. Czy to gaźnik jawy czy inne regulacja ta sama.
Ad. 4 Tak. Później po jazdach próbnych doregulujesz.

Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 997
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kosa » 2017-09-14, 14:34

O to mi chodziło - ponownie dziękuję za pomoc.

Bazant
Posty: 23
Rejestracja: 2017-07-13, 00:20
GG: 0
Moje maszyny: Motoynka Romet Pony
WSK125
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Bazant » 2017-09-19, 16:50

Co do mojego zaplonu to tylko napisze ze winny byl modul. Przestawial zaplon... inny ale identyczny modul i dziala prawidlowo.

A teraz co do gaznika.
Mam klkn dellorto 21.
Krucce zalutowane. Iglica maks w dol. Dysza najmnjejsza 75 i swieca mokra.
Chodzi ale xiezko ruszyc... zdlawia ale jak juz ruszy to idzie jak zly ale swieca mokra... tak samo przy zmiamie biegow. Chyba go zalewa troche.
Sruba mieszanki wykrecona ile sie da...
Dodam ze ten silnik jest w gokarcie i jest tlumim jak w crosach z taka puszka i zwezka moze on bardziej wciaga mieszanke i musze jeszcze mnieksza dysze zalozyc.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


Awatar użytkownika
Kosa
Posty: 997
Rejestracja: 2016-07-30, 07:00
GG: 0
Moje maszyny: WSK Kos
WSK Z2
Motorynia
Komar
Lokalizacja: Poznań
Kontaktowanie:

Re: Alternatywa dla gaźników G20 - Wsk 125

Post autor: Kosa » 2017-09-25, 19:30

Koledzy może ktoś podpowie: w moim przypadku linka od gazu jest za krótka albo coś źle kombinuję... Zamiast kolanka przełożony naciąg z G20 i wkręcony maksymalnie a mimo to nie mogą przy rolgazie wsadzić obsadki (blokady) linki bo moto jest automatycznie na wysokich obrotach... ?
Ktoś wspominał o lince od 175 ?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość