Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
zzaspa
Posty: 159
Rejestracja: 2012-07-23, 15:32
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 (175) 1973r
Lokalizacja: Bieszczady Zagórz/Sanok/Rzeszów
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: zzaspa » 2017-08-29, 07:54

Szczepan pisze:
2017-08-24, 11:38
Kup CDI 150W na magnecie, zamiast bawić się w rzeźbe z royalem. Przy CDI stary zapłon odkręcasz, nowy przykręcasz, podłączasz kilka przewodów i jeździsz, a przy royalu masz wątpliwą przyjemność zabawy z przewijaniem cewek, przelutowywaniem i docinaniem puszki od piwa na czop wału ;D
Nie chciałem się bawić w CDI głównie z powodu tego iż moja WSK wpisana jest już do rejestru pojazdów unikatowych dlatego wszystkie zmiany robię tak aby jak najbardziej przypominały oryginał. Jednak widzę że wszelkie modyfikacje nie będą takie łatwe.

bayu
Posty: 399
Rejestracja: 2012-07-15, 00:25
GG: 0
Moje maszyny: vs800
Pannonia
WSK125x2
Honda XL-500
Junak M10 skradziony
Lokalizacja: Krakow
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: bayu » 2017-12-06, 23:27

Jestem W stanie dopasować - Osadzić wirnik z Royala na czopie wału bez zadnych puszek itp, tak jak ma być, Fachowo, Więcej info tel lub Priw
Potrzebny do tego jest wał i wirnik

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4038
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: AudioBas » 2017-12-09, 23:50

Przy royalu masz dużo więcej zabawy...
Royal był dobry na dane czasy, teraz lepiej postawić na coś mniej ingerującego w oryginalny zapłon...
Kupujesz CDI, stary pakujesz na półkę i w każdej chwili wracasz do oryginału...

A z tymi wirnikami royala to jak z wałami loteria...
U mnie na jednym silniku siedział ciasno, na innym podkładałem blaszkę...
Promocja na profesjonalne zapłony CDI WSK 125 - 350 zł z wysyłką ---> KLIKNIJ :super:

bayu
Posty: 399
Rejestracja: 2012-07-15, 00:25
GG: 0
Moje maszyny: vs800
Pannonia
WSK125x2
Honda XL-500
Junak M10 skradziony
Lokalizacja: Krakow
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: bayu » 2017-12-10, 22:38

tak zgadza sie jest tam zabawy, kwestia indywidualnych potrzeb, ale robiłem adaptacje czopa do Royala i idzie to dobrze zrobić. Nie kwestionuje innych wad czy zalet.

picek
Posty: 607
Rejestracja: 2008-07-13, 13:46
GG: 0
Moje maszyny: WSK, itp.
Lokalizacja: Zwoleń-Mazowieckie
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: picek » 2017-12-12, 18:09

to podobnie jak u mnie, zrobiłem sobie motocykl na royalu i dorobiłem specjalny klin z mega twardego materiału. spasowałem zamocowałem i co . 2 tyś km i cewka poszła , takiej cewki nie dostaniesz nigdzie na trasie. ściągnąć w moim przypadku wirnik mogłem tylko w swoim warsztacie bo ściągacz do tego mam specjalny (zwykłe albo nie mają podejścia albo się gięły) z CDI nie ma takich problemów cewkę wymienisz na drodze bez lutowania czy kombinowania, pozatym jakość i tak jest większa nawet tych chińskich części. W pełni zgadzam się z Adiobasem że Royal był dobry na tamte czasy a nie na obecne.
Trzeba też uwzględnić charakterystykę pracy na CDI i na royalu. Najlepiej pojeździć trochę i przemyśleć co się chce.
Z CDI jest też zwiększone spalanie- średnio statystycznie motocykle palą więcej i to sporo więcej. Nie wiadomo z czego to wynika. Dopiero w na wiosnę przetestuje rozwiązania które powinny temu zaradzić. Zwłaszcza że jeden motocykl spala mniej niż na platynkach.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4038
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Alternator z motocykla Royal Enfield w WSK 175

Post autor: AudioBas » 2017-12-13, 12:03

picek pisze:
2017-12-12, 18:09
Z CDI jest też zwiększone spalanie- średnio statystycznie motocykle palą więcej i to sporo więcej. Nie wiadomo z czego to wynika. Dopiero w na wiosnę przetestuje rozwiązania które powinny temu zaradzić. Zwłaszcza że jeden motocykl spala mniej niż na platynkach.
Z tym spalaniem to chyba mi tam właśnie od Ciebie ktoś mówił.
Wiadomo ciut więcej może palić, bo prądnica jest bardziej wydajna i daje więcej prądu.
Ale, żeby pisać sporo więcej to się nie zgodzę.
Promocja na profesjonalne zapłony CDI WSK 125 - 350 zł z wysyłką ---> KLIKNIJ :super:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość