Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: jannex » 2014-02-03, 21:16

Kręcenie na luzie a kręcenie na biegu to dwie różne bajki. Jednak ja kibicuję każdemu kto z pojęciem dłubie w S01. :P

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: grzechu212 » 2014-02-04, 20:23

Szymon_1998 » 2014-02-03, 19:10
Weź mi powiedz jaki by był sens robić spawaka na 12 tys. skoro by tyle nie kręciła. :lol:
Kolego mi to trochę śmiać się chce (nie obraź się) jak czytam tego typu komentarze ;-) najpierw może zakup obrotomierz i spróbuj kręcić na luzie swojego S01 nawet bez krzywki co by Ci ułatwić sprawę, a potem komentuj ludzi, którzy naprawdę maja wiedzę i trochę dłużej siedzą w tym od Ciebie. Stawiam dobrą wódkę jak udowodnisz jedynie że wykręcisz takie obroty na luzie, bo o jeździe nie ma raczej mowy. Nie wiem czego :lol:, ale ciężko mi wyobrazić sobie Ciebie wchodzącego w rezonans przy grubo ponad 10tys na swojej wsk 125 ;-). Dodatkowe kanały nie zmienią nagle całej charakterystyki silnika robiąc z niego nagle wysokoobrotowego japońca. Widziałem jak wsk 175 zachowuje się przy 11tys obrotach z dobrym osprzętem, to gwarantuję Ci że bał byś się koło tego stać, a co dopiero jak byś miał tym jechać :P
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Szymon_1998 » 2014-02-04, 20:35

Kolego 12 tys. w 125 jest osiągalne. :)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Savier » 2014-02-04, 20:46

Może na ori wale jeszcze Szymonek ;-)

MI na tym cylindrze przy mniej więcej 6 tyś (niepotwierdzone) łapie ring flutter, a Ty wykręcisz 12k... no dobrze :D

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2014-02-04, 20:55

Ring flutter CI łapie bo masz pierścienie grubości cegły :D

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: grzechu212 » 2014-02-04, 21:13

Szymon_1998 potwierdź mi i kilku gościom z forum jak bardzo się mylę,,,wódeczka schłodzona czeka na Ciebie i moje podziękowanie za to że udowodnisz nam pewne rzeczy. Pomiar kolego przy użyciu obrotomierza rozwieje wszelkie Twoje wątpliwości co do Twojego "osiągalnego" 12tys. Ty nie wykręcisz tego na luzie bez magneta nawet z podniesionym wydechem do samej komory spężania :) , a co dopiero jak Ty chcesz wykorzystywać strojenie dyfuzora w jeździe :lol:, a myślałem że to ja robię hardcorowy set :evil:
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: raflo87 » 2014-02-04, 21:14

Raz wkręciłęm moją czwórę do 10800rpm na 2biegu to już potem nie chodziła tak samo :/ co prawda chwile zeszło żeby dokręcić to. Więcej tego nie zrobię :oops:
Zawsze można osiagnać duże obroty redukując o 2biegi ale to jest zbyt hardkorowe :lol:

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2014-02-04, 21:19

Nie ma rzeczy niemożliwych trzeba tylko wyłożyć odpowiedni $$ na stół i będzie 12k w rowerze :P

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Savier » 2014-02-04, 21:21

Dla chłodnej wódeczki przed 18 robi się rzeczy wielkie :cool:.

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: raflo87 » 2014-02-04, 21:22

Muciek pisze:Nie ma rzeczy niemożliwych trzeba tylko wyłożyć odpowiedni $$ na stół i będzie 12k w rowerze :P
Troche bybył wstyd , rower mieszający konktetną czwórkę :P

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: grzechu212 » 2014-02-04, 21:27

Kolega raflo87 jest tego przykładem ;-) przy prawie 11tys wydawało się że zaraz wybuchnie ta jego wsk :) a Ty Szymon_1998 chcesz wchodzić przy takich obrotach swoim S01 dopiero w rezo przy takim strojeniu :P
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Szymon_1998 » 2014-02-04, 21:29

Nie chce wchodzić w rezo...
Pisałem,że da się osiągnąć 12 k ze 125. :)
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: grzechu212 » 2014-02-04, 21:50

Pisałeś o strojeniu dyfuzora na 12tys, więc rezonans będzie prawdopodobnie zaczynał się w granicach 1000k - 1500k wcześniej jak strojenie wydechu. Tak więc przy takim secie miał byś odlot około 11tys - tam gdzie raflo87 ledwo dokręcił narażając swoje życie :P. Strojenie wydechu nie określa maksymalnych obrotów silnika wiec stwierdzając fakt że takie strojenie jest osiągalne dla S01 musiałeś z góry zakładać że obroty max będziesz miał podobne jak w rs 125 :)
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: AudioBas » 2014-02-04, 23:32

Znam kolesia (zresztą Matej potwierdzi), że rozkręcił WSK 125 w imadle do 16 tys i się silnik rozpadł na części...
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Savier » 2014-02-04, 23:56

Panie, w 75 to my takie silniki sprzedawali na bazarach co 15k na trójce kręcom. Stachu potwierdzi :D.
Ten temat robi się coraz śmieszniejszy, bo ktoś chyba tutaj nie zdaje sobie sprawy z możliwści tego silnika podyktowanymi skrzynią. Ja mam mega dziurę w obrotach z wcale nie wysoko liczonym garze a tutaj już się przerabia na 12k obr... Chyba, że jedynym celen przeróbek ma być dokręcenie do tej granicy, a nie wymierne korzyści chociażby w maszynie na tor, gdzie niskie obroty nie są potrzebne.

Federor

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Federor » 2014-02-09, 13:31

Stroić wsk na 12k przy skrzyni 3b to masakra jest nie jazda. ._. Moja niżej strojona ma dziurę, a co dopiero to. A weź to do tych 12k na 3b bujnij. xD Cylinder będący w temacie lekko poprawić i można na takim ładnie rezonatować. Macie może mapkę tego cyla? Bo tak patrząc to tam wszystko na org. wysokości jest i nie ma się czego po nim spodziewać. Może macie jakieś informacje na temat skrzyni mz w wsce? Google nic takiego nie posiada. :D


O i zapomniałem o ring flutterze, który przy tych ceglastych pierścieniach występuje już przy około 7 tys. obrotów.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Savier » 2014-02-09, 14:07

W moim secie właśnie jest takie zjawisko :). Po wzuceniu 3 ma problem złapać moc, żeby jechać coś szybciej :D.
Mam gdzieś kąty otwarcia okien oprócz ssącego (mam 360'). 168 wydech o ile pamiętam.

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Muciek » 2014-02-09, 14:16

Błażej ale TY nie masz dyfuzora ani normalnego gaźnika więc o jakim secie mówimy...

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Savier » 2014-02-09, 14:18

Że niby to mi wyeliminuje ring flutter, jo? :mrgreen;

Federor

Re: Cylinder 6 kanałowy dla WSK 125, 125/4

Post autor: Federor » 2014-02-09, 14:24

Wysokość kanału wydechowego, dla danego strojenia, podana w stopniach o.w.k.:
7000obr. 175-177
8000obr. 180-182
9000obr. 184-186
10000obr. 190-192
11000obr. 196-198
12000obr. 202-204
13000obr. 205-207
14000obr. 208-210
Tabela pochodzi z książki Bella.
Wysokość wydechowego a strojenie:
40mm - 152*
39mm - 156*
38mm - 160*
37mm - 164*
36mm - 169*
35mm - 173*
34mm - 177*
33mm - 181*


Jak zrobić z ssącym mając membrane? Poszerzyłem go, robić żeby był otwarty cały czas?


Savier skorygowane kanały masz? Bo różnica jest bardzo duża, po szlifie nie skorygowałem ich i masakra była, jak wchodził w rezo to zaczynał ring flutter się dziać i to rezo było dosłownie przez 1sek i potem brzęczenie. Po skorygowaniu już było czuć, że rezo ciągnie, ale ring flutter i tak jest na wyższych obrotach. Wziąłem pierścienie tak jakby zeszlifowałem w miejscu styku z cylindrem, sprawdzę jak to będzie z tym teraz.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości