WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz 150

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Stasiu
Posty: 11
Rejestracja: 2013-08-19, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: WSk 125
VFR 800
Lokalizacja: Kurkocin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz

Post autor: Stasiu » 2013-09-09, 20:40

Jak dopracuje całość i wykonam testy szosowe to coś nagram.

Co do moich modyfikacji to filozofii niby nie ma:

1. Cylinder Mińsk 125
- dorobione szpilki z pręta fi8 pod oryginalne gwinty karterów WSK
- zlikwidowane progi karter-cylinder (dużo szlifowania nie było)
- zaokrąglone krawędzie tulei

2. Tłok WSK 125
- spiłowany tłok przy kanałach płuczących (ok,2mm) przy kanale wydechowym bez ingerencji pilnika.
- skrócony od strony, kanału ssącego o 1.5mm
-zatoczony i wypolerowany od wewnątrz

3. Gaźnik
- współczesna produkcja do Mińska rzekomo

4. Układ wydechowy
- kompletny od Mińska 125

5. Zapłon
- kompletny zapłon cdi od skutera 2T

O likwidacji wszystkich progów i polerowaniu nie muszę chyba pisać ;-)

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz

Post autor: Muciek » 2013-09-09, 20:46

Jakie OWK Ci wyszło na płukach i wydechu w porównaniu do cylindra zamontowanego w mińsku i ori gara WSK?

Stasiu
Posty: 11
Rejestracja: 2013-08-19, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: WSk 125
VFR 800
Lokalizacja: Kurkocin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz

Post autor: Stasiu » 2013-09-09, 21:35

Nie mierzyłem. Tak samo jak pojemności skokowej czy sprężania. :looka:
To i wiele innych zostawiam na zimę.

final

Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz

Post autor: final » 2013-09-12, 09:37

ŁADNIE !!! Jak jazda ? Miałeś oryginalny tłok ? Czy ktoś wie czy Tłok od mińska miał obniżone krawędzie denka od strony płuków ?

Stasiu
Posty: 11
Rejestracja: 2013-08-19, 16:32
GG: 0
Moje maszyny: WSk 125
VFR 800
Lokalizacja: Kurkocin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz

Post autor: Stasiu » 2013-10-17, 18:22

Tłok od Mińska nie miał obniżonych krawędzi od strony płuków. Na razie jazda zaczyna się od połowy obrotów. W dolnym zakresie obrotów brak mocy.

gawri
Posty: 34
Rejestracja: 2012-01-24, 16:43
GG: 0
Moje maszyny: Wsk m21w2
wsk 132/4/M
kacha z wozem na BMW
Lokalizacja: Krasnystaw
Kontaktowanie:

Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz

Post autor: gawri » 2014-11-15, 13:18

Temat umarł? Może ktoś już może więcej napisać o tej modyfikacji?

Awatar użytkownika
qpa
Posty: 617
Rejestracja: 2011-09-12, 13:11
GG: 0
Moje maszyny: mustang ttr
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz

Post autor: qpa » 2015-06-16, 21:52



gawri
Posty: 34
Rejestracja: 2012-01-24, 16:43
GG: 0
Moje maszyny: Wsk m21w2
wsk 132/4/M
kacha z wozem na BMW
Lokalizacja: Krasnystaw
Kontaktowanie:

Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz

Post autor: gawri » 2016-01-03, 18:40

qpa pisze:https://www.youtube.com/watch?v=kzxOdT1 ... e=youtu.be

ktos wie co tam jest porobione?
Tak. Przyglądałem się temu tematowi. Ale nic nie działo więc sam się ruszyłem i zrobiłem ten silnik z pomocą kilku osób. A jeździ to jak na filmie. Więcej o wsk w temacie Wsk 132/4/M w dziale usprawnienia. Co jakiś czas będę zamieszczał info co się dzieje z wsk.

Gurio
Posty: 64
Rejestracja: 2015-02-13, 14:49
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B3 . 1976.r
WSK M06 B3 . 1976r.
Lokalizacja: Połczyn-Zdrój
Kontaktowanie:

Re: WSK 125: cylinder, głowica, wydech - mińska. Gaźnik - mz

Post autor: Gurio » 2016-07-14, 22:38

jak tam, ma ktos silnik wsk i gar od minska?

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości