Obrotomierz VDO

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
Viper
Posty: 125
Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Obrotomierz VDO

Post autor: Viper » 2007-08-04, 12:26

Dorwałem za free taki oto obrotomierz - http://allegro.pl/item220763028_obrotom ... html#photo

Jest jakaś możliwość podłączenia go w wuesce? Ewentualnie po przerobieniu?

Wychodzą 3 kable. Czerwony, brązowy i zielony.

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2007-08-04, 12:31

myślę żę tak zależy na jakie jest napięcie ale na pewno na zmienne tylko trzeba wiedzieć co do czego musisz pokombinować

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-08-04, 12:32

z tego co wiem to w WSK raczej taki myk nie podejdzie , jeżeli jest do czterech cylindrów 4T do będzie do 2 cylindrów 2T czyli ewentualnie mógłbyś go podłączyć do jawy ts 350 ;) w wieśce brakuje jednego cylindra :D
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
Viper
Posty: 125
Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Post autor: Viper » 2007-08-04, 12:35

Nie da sie nic przerobić?

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2007-08-04, 12:36

ale może spróbować jeden może akurat to będziemy wiedzieli czy da się coś takiego zrobić do wski

[ Dodano: 2007-08-04, 12:37 ]
no ja myślę że tak tylko masz tam oznaczenia ile amper i volt a poza tym zrób zdjęcia tyłu to coś może poradzę

Awatar użytkownika
Viper
Posty: 125
Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Post autor: Viper » 2007-08-04, 12:56

Raczej nic nie pomogą te fotki :/ Nie tym aparatem :/

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2007-08-04, 13:23

no ale jak będziesz miał lepsze to daj na forum to zobaczymy

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Post autor: Wężu » 2007-08-04, 13:24

Wiem ze podchodza od kanta, malucha i poldka ale po przeróbce kondensatora z 12V na 6V. Wiec moze jak ma lub przerobisz go na 6V to bedzie działał.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Viper
Posty: 125
Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Post autor: Viper » 2007-08-04, 13:25

Jeździł w skodzie 105

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Post autor: Wężu » 2007-08-04, 13:26

A nie pisze ilu jest voltowy???
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
Viper
Posty: 125
Rejestracja: 2007-01-02, 22:12
GG: 0
Lokalizacja: Świdnik
Kontaktowanie:

Post autor: Viper » 2007-08-04, 13:30

Własnie nie bardzo. Ale pewnie 12V jak w skodzie jeździł.

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Post autor: Wężu » 2007-08-04, 13:42

Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2007-08-04, 21:21

no wpożo widzę że korzystamy z podobnych materiałów tak powinieneś popatrzeć to może być kondensator bądź rezystor

[ Dodano: 2007-08-04, 21:27 ]
wezu nie tam jest ale o 12v trzeba go przerobić i wyskalować bo tak to nie pokaże nic albo pokaże 5 x mniej

szef1990
Posty: 94
Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Net
Kontaktowanie:

Post autor: szef1990 » 2007-08-05, 08:24

Moim zdaniem podejdzie tylko wymagane bedzie skalowanie rezystorem, jesli pracowal na 4-cylkach to w wieśce pokaze ci 4 razy mniej, z tego co wiem to vdo podlaczalo sie w ten sposób ze jeden kabel szedl do styku 19 cewki zaplonowej( styk z prądem stałem o napieciu 6 lub 12 volt), drugi kabel lecial do styku 21 cewki zaplonowej czyli kabla czarnego od przerywacza a trzeci kabel był do podłączenia podświetlenia, w ogarze 200 widzialem obrotek od malucha, działał całkiem nieźle

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2007-08-05, 10:47

szef1990 pisze:w ogarze 200 widzialem obrotek od malucha, działał całkiem nieźle
i taki obrotek to dobre rozwiązanie do wsk bo możesz podłączyć bez przeróbek , a tak sobie myślę czy w 125 by się nie dało pokombinować z obrotkiem ??
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

szef1990
Posty: 94
Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Net
Kontaktowanie:

Post autor: szef1990 » 2007-08-22, 18:33

chcac zakladac obrotek musisz miec stałe źróło stałego prądu (aumulator), w wsk 175 da sie zalozyc ale zekomo tylko przy instalacji 12 volt, nie jestem expertem w tej dziedzinie ale nie slyszalem o obrotu na 6volt

Awatar użytkownika
Maniekk
Posty: 327
Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
GG: 2028919
Lokalizacja: ŚWIDNIK
Kontaktowanie:

Post autor: Maniekk » 2007-08-22, 21:40

A ja wam powiem, że najpiękniesze motocykle to takie, które mająw sobie tylko to co fabryka im dała. ŻADNYCH ULEPSZEŃ ;-) Oczywiście można kombinować.
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Awatar użytkownika
Wężu
Posty: 1149
Rejestracja: 2007-06-26, 12:36
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06 B1, WSK M06 B3 3x, Iż 49
Lokalizacja: Rdziostów
Kontaktowanie:

Post autor: Wężu » 2007-08-22, 21:45

Maniekk pisze:które mająw sobie tylko to co fabryka im dała.
No ale czasem i fabrykę trzeba poprawić ;-) W końcu jak produkowano WSK'i to obrotomierz chyba nie był popularny w komunistycznych motocyklach.
Jeżdżę motocyklem WSK ;)

Ekipa Południe®

Awatar użytkownika
125 arek
Posty: 535
Rejestracja: 2007-06-12, 20:53
GG: 6055683
Moje maszyny: M 06 B1
Lokalizacja: marcinkowice
Kontaktowanie:

Post autor: 125 arek » 2007-11-10, 13:17

planuje do mojej mz ts podłączyć obrotomierz od poldka ale nie wiem czy to zda egzamin może wie ktoś jak go podłączyć ob tam jest 3 wejścia 1 na pewno masa (GND) 2 wejście to pewnie z cewki i 3 +12v to chyba z aku dobrze mówię??
Ekipa Południe®

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości