Gaźniki do WSK 175

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
km1979wsk
Posty: 121
Rejestracja: 2011-01-18, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21 W2 1973r, KOBUZ 1980r, S1 1975r, S2 1975r.
Lokalizacja: Leżajsk
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: km1979wsk » 2015-02-03, 15:33

Testował ktoś takiego Bing-a 53 http://mz-motor-shop.com/Czesci-do-MZ/c ... -1519.html
Dodam że jest to Bing o przelocie 26 mm.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1667
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: Szczepan » 2016-03-23, 21:06

https://www.youtube.com/watch?v=677h3pkiXR0
Ja polecam od siebie Dellorto, po dorobieniu przejściówki gaźnik pasuje plug&play, linki i guma filtra pasuje. Moje siedzi w S32, ale bez problemu chodziłby również w W2, dobrać dyszę główną ( 95-105 ) i chodzi git :mrgreen: . Dysze w cenie okołu 2zł.
Ekipa WSKTurbo.pl

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6308
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: Savier » 2016-03-23, 21:24

Linki pasują? :D

szczesk
Posty: 43
Rejestracja: 2015-03-30, 18:57
GG: 0
Moje maszyny: SHL M11
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: szczesk » 2018-03-30, 21:48

Panowie, mam problem ze swoim Dellorto PHBH 28. Gaźnik mam zamontowany w SHLce z silnikiem S32. Problem polega na tym, że
motocykl w ogóle nie chce chodzić na wolnych obrotach. objawy są takie, że jak motocykl pyrkoli sobie na wolnych obrotach to po około 3 sekundach zaczyna gasnąć. Jedyną opcją żeby go utrzymać na chodzie jest włączenie ssania na sekundę lub bardzo wysokie podciągnięcie przepustnicy, wtedy motocykl zrobi na chwilę buuu a potem obroty wystrzelą w górę. Po wyłączeniu ssania obroty przez chwilę są stabilne, potem delikatnie rosną (mieszanka ubożeje) i znowu to samo. Podczas jazdy motocykl od niskich obrotów ma zupełnego muła, chyba że się przekroczy pewien poziom obrotów i mocno otworzy przepustnicę, to wtedy motor chce wyskoczyć spod dupy. Generalnie jak się go cały czas trzyma na wysokich obrotach i z wysoko podniesioną przepustnicą to jest mega dynamiczny. Ewidentnie zupełnie nie działa układ biegu jałowego, tylko zupełnie nie wiem dlaczego. Cały gaźnik był rozebrany, wymyty i przedmuchany sprężonym powietrzem. Poziom paliwa ustawiony książkowo (wg zaleceń Dellorto), dysza biegu jałowego 45. Z filtrem i bez jest tak samo. Co przeoczyłem?

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1667
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: Szczepan » 2018-03-30, 22:04

U mnie S32 idealnie pracowało na dyszy wolnych obrotów 38. Dellorto jest bardzo czułe na filtr powietrza, u mnie najlepiej pracowało na filtrze od 126p, na każdym innym były problemy... Może jednak masz niedrożną dysze ? Objawy wskazują zdecydowanie na to.
Moje S32 na Dellorto chodziło tak : https://www.youtube.com/watch?v=s2RUGr_mYdA
Dysza główna 90, wolnych obrotów 38, iglica X4 na samym dole + lekko opuszczony poziom paliwa, filtr 126p, śrubka od składu mieszanki wykręcona gdzieś na 3 obroty, power jet zaślepiony. Dysza główna była ciut przy duża i na samej górze delikatnie odcinało, myślę że najlepiej chodziłoby na 87, ale i tak na tym gaźniku silnik kręcił się wyżej jak na oryginale.
Ekipa WSKTurbo.pl

szczesk
Posty: 43
Rejestracja: 2015-03-30, 18:57
GG: 0
Moje maszyny: SHL M11
Lokalizacja: Kalisz
Kontaktowanie:

Re: Gaźniki do WSK 175

Post autor: szczesk » 2018-04-06, 14:13

Problem (prawie) rozwiązany. Przyczyną tego że nie chodził układ wolnych obrotów było to że były wkręcone jakby 2 dysze. Pierwsza od dołu miała oznaczenie 45, a druga wkręcona za nią 62. Po usunięciu tej pierwszej (oznaczonej strzałką) moto zaczęło chodzić na wolnych obrotach i nawet fajnie jeździć, jednak czuć że 62 to zdecydowanie za dużo. I teraz pojawia się problem, bo takiej dyszy (o takim kształcie i o odpowiedniej przepustowości) nie mogę nigdzie znaleźć do kupienia. Jaką dyszę powinienem kupić i jak to było złożone oryginalnie? Z góry dzięki za odpowiedź ;-)

Foto:
Obrazek

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość