Gaźniki do WSK 175

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
miklek
Posty: 70
Rejestracja: 2007-01-29, 23:56
GG: 0
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Gaźniki do WSK 175

Post autor: miklek » 2007-08-12, 22:26

Jakie gaźniki można zamontować w wuesce 175 wiem że czeskiego Ikova a jakie jeszcze bardzo mi zależy bo mam dosyć tego pegaza oczywiście nie wyrzucam go tylko che spróbować na jakimś innym bo mojego pegaza nie idzie wyregulować nie reaguje na żadną regulacje jedynie na ustawienie poziomu paliwa a poza tym jest już tak wyrobiony że raz działa a raz nie

Awatar użytkownika
leśia
Posty: 51
Rejestracja: 2007-06-26, 22:14
GG: 11543476
Lokalizacja: złotów
Kontaktowanie:

Post autor: leśia » 2007-08-12, 22:52

pasuje też od jawy 350 ts
\...lubisz to się bawisz.../
http://www.youtube.com/watch?v=GSDNg6IZla0

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2007-08-15, 07:58

Tak naprawdę to nie pasuje żaden , każdy inny gaźnik trzeba samemu dopasować i to nie tylko na uchwytach .
Najrozsądniejsze wydaje się założenie gaźnika od CZ 350, zrobił to i opisał Fenix na swej stronie .

Awatar użytkownika
Maniekk
Posty: 327
Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
GG: 2028919
Lokalizacja: ŚWIDNIK
Kontaktowanie:

Post autor: Maniekk » 2007-08-20, 19:37

Najlepiej porządnie przeczyścić i wyregulować oryginalny gaźnik od motocykla, każdy inny nie komponuje sie z całością tak jak należy. Dla chcącego nic trudnego. Jeżeli już rzeczywiscie nie idzie go wyregulować to kup nowy oryginalny. :-D
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Awatar użytkownika
miklek
Posty: 70
Rejestracja: 2007-01-29, 23:56
GG: 0
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: miklek » 2007-08-22, 00:12

kd pisze:Miklek powinien Ci podziękować Maniekk za twoje zbawienne rady dotyczące zakupu nowego orginalnego gaźnika do 175-ki. Ale ludziom w tak zaawansowanym wieku wiele się wybacza ( można zwalić na sklerozę ). Gdyby nie te wcześniej opisane przypadłości zdrowotne, to pewnie byś pamiętał, że produkcję gaźników GM26U3 zakończono ponad dwadzieścia lat temu.
kd
Kd masz racje że powinienem podziękować ManiekK jak tak mówisz że można kupić nowy i oryginalny to powiedz skąd kupie go od razu bez zastanowienia pomysł z gaźnikiem od malucha jak dla mnie szalony oki spasować by sie dało mocowanie ale co dalej przecież maluch ma większą pojemność i inne zapotrzebowanie na benzynkę a poza tym za dużo z tym kombinowania gra niewarta świeczki zamówiłem już Ikova w sklepie będzie na poniedziałek a co sie dowiedziałem od sprzedającego że dobre gaźniki do wueski to gaźniki od Mz 150 i 250 tylko trzeba zrobić krucieć a w zasadzie przerobić mocowanie

Awatar użytkownika
Maniekk
Posty: 327
Rejestracja: 2007-08-08, 12:57
GG: 2028919
Lokalizacja: ŚWIDNIK
Kontaktowanie:

Post autor: Maniekk » 2007-08-22, 07:58

http://www.agmot.pl/sklep.php?k=16&cz=2
Gaźnik WSK 175 nowy.
Mozesz byc wdzięczny. Zawsze są zamienniki skoro produkcja jest zakończona.
Sorry nie gniewajcie sie chłopaki :lol:
LIVE TO RIDE - RIDE TO LIVE

Awatar użytkownika
miklek
Posty: 70
Rejestracja: 2007-01-29, 23:56
GG: 0
Lokalizacja: Toruń
Kontaktowanie:

Post autor: miklek » 2007-08-22, 08:30

Maniekk pisze:Jeżeli już rzeczywiscie nie idzie go wyregulować to kup nowy oryginalny.
tak Maniekk ale jak sam napisałeś kup nowy oryginalny a nie zamiennik dzięki za linka ale to ten sam o którym tu mowa IKOV pasujący do wueski ale nie oryginalny

szef1990
Posty: 94
Rejestracja: 2007-03-20, 19:51
GG: 0
Lokalizacja: Net
Kontaktowanie:

Post autor: szef1990 » 2007-08-22, 18:29

Gaźnik Bing bodajze Bing 18 od Mz pasuje, widziałem takie konstrukcje ale najpopularniejszym zamiennikiem są gazniki jikov z jawy

Awatar użytkownika
Ciowiec
Posty: 16
Rejestracja: 2007-01-25, 22:38
GG: 0
Lokalizacja: podkarpacie
Kontaktowanie:

Post autor: Ciowiec » 2008-01-21, 21:38


Awatar użytkownika
Xabi
Posty: 292
Rejestracja: 2007-11-02, 17:26
GG: 0
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontaktowanie:

Post autor: Xabi » 2008-01-21, 21:41

Troche dziwne to ustrojstwo ;/ Ciekawe jak by to sie sprawdzało w WSK. Może jest ktoś taki co posiada taki gaźnik, i opowie o nim więcej. Chętnie sie dowiem czegoś o tym Rosyjskim wynalazku. ;)
->>.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸ < O.S.T.R. >.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸.<<-

Fenix
Posty: 494
Rejestracja: 2007-01-30, 20:17
GG: 0
Moje maszyny: WSK KOBUZ
Lokalizacja: Kielce
Kontaktowanie:

Post autor: Fenix » 2008-01-21, 22:11

leśia pisze: pasuje też od jawy 350 ts
Gażnik Jawy 350 TS wymaga trochę przeróbek, bo ma inny uchwyt do króćca. Podobny Jikov ale dedykowany CZ 350 ma uchwyt pasujący do króćca pod Pegaza bez przeróbek.
Ostatnio zmieniony 2008-01-21, 22:40 przez Fenix, łącznie zmieniany 3 razy.

Awatar użytkownika
Xabi
Posty: 292
Rejestracja: 2007-11-02, 17:26
GG: 0
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontaktowanie:

Post autor: Xabi » 2008-01-21, 22:14

Fenix pisze: Wymaga jednak
Wymaga jednak..... ;) ??
->>.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸ < O.S.T.R. >.¸¸.¤*¨¨*¤.¸¸.<<-

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2008-01-21, 22:19

Ciowiec pisze: co powiecie o tym cudzie?
znam ten cud, to gaźnik od silnika rozruchowego ciągnika gąsienicowego DT 75 , Kirowiec 150 i wiele innych rosyjskich maszyn .
wciąga benzynę jak smok wawelski, ale silniki odpalają na nim nawet na Syberii .
DO motocykli się nie nadaje .

Awatar użytkownika
Ciowiec
Posty: 16
Rejestracja: 2007-01-25, 22:38
GG: 0
Lokalizacja: podkarpacie
Kontaktowanie:

Post autor: Ciowiec » 2008-01-21, 22:21

andi pisze:DO motocykli się nie nadaje .
czemu się nie nadaje? Mam na niego ochotę. Wiesz coś więcej o tym gaźniku? Jaką ma średnicę gardzieli? Będę wdzięczny za info....... ;-) ;-)

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2008-01-21, 22:35

Ciowiec pisze:Mam na niego ochotę
jak masz ochotę to bierz, wiem o tym gaźniku wszystko = nie nadaje się do motocykli , możesz mi wierzyć na słowo, nie mam ochoty rozpisywać się na jego temat .

Awatar użytkownika
Ciowiec
Posty: 16
Rejestracja: 2007-01-25, 22:38
GG: 0
Lokalizacja: podkarpacie
Kontaktowanie:

Post autor: Ciowiec » 2008-01-21, 22:36

Uzasadnij swoją tezę - nie chcę, żebyś się raozpisywał...............kilka zdań wystarczy ;-)

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2008-01-21, 22:43

No właśnie chodzi o te kilka zdań, nie miałem ochoty o tym pisać .
Napiszę jednak , przez ten gaźnik przechodzi pół litra benzyny na 20 sekund pracy silnika, był zrobiony do silników rozruchowych które pracują kilkanaście sekund zapalając silnik główny .Jak masz własny dystrybutor , to go kup.

rykun
Posty: 368
Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
Kontaktowanie:

Post autor: rykun » 2008-01-21, 23:05

andi, masz słuszną racje. Te gaźniki maja bogatą mieszankę ułatwiającą rozruch, ale wykluczającą go z używania w motocyklu. Ten gaźnik podaje tyle paliwa ile jest w stanie przepuścić przewód paliwowy. Nie sugeruj się membraną. Będą tylko kłopoty z ustawieniem gaźnika. Nie pamiętam jak było w decie, ale tego typu gaźniki często wymagają przewodu podciśnieniowego. Lepiej skupić się na jakiś japońskich gaźnikach. Niedrogo można wyrwać jakiegoś keihin'a lub mikuni. W sumie delorto też by się nadał. Można się też bawić z jikovami. Ten z jawy ts ma gardziel 28mm, więc do 175 za bardzo się nie nada, ale lekko usprawnione silniki dobrze go znoszą.

Awatar użytkownika
1angel
Posty: 1113
Rejestracja: 2007-01-19, 18:14
GG: 10200026
Moje maszyny: Kilka legend PRLu
Lokalizacja: WGR
Kontaktowanie:

Post autor: 1angel » 2008-01-22, 00:31

no i tu sprawa chyba nie jest do końca taka prosta bo z doborem odpowiedniego gaźnika mogą być problemy i to nie małe , jak wiadomo te gaźniki japońskiej produkcji choć nie tylko , nie posiadają możliwości zatopienia pływaka tak aby do gaźnika dotarło maksymalnie dużo paliwa co wzbogaca mieszankę pal-pow i zimny silnik ma o wiele łatwiej zapalić czyli tego co jest przykładowo w WSK , montując inny gaźnik niestety najczęściej posiada on jedynie ssanie które teoretycznie powinno podczas rozruchu wzbogacić mieszankę na tyle aby silnik swobodnie odpalił jednak nie zawsze mieszanka pal-pow jest wzbogacona o tyle paliwa ile jest niezbędne i żeby odpalić trzeba się nieźle naganiać za sprzętem .W WSK 175 poza zatapiaczem pływaka mamy jeszcze ssanie więc nie mam pojęcia jak tutaj silnik zareaguje na jakikolwiek zmiany gaźnika na inny nowszej generacji . Słyszałem opinie kilku osób które do silników S01 adaptowały gaźniki dellorto , od MZ ETZ 150 i pewnie jeszcze od czegoś innego i w każdym przypadku występowały problemy z zapalaniem.
no stop signs, speed limit, nobody’s gonna slow me down

Awatar użytkownika
Ciowiec
Posty: 16
Rejestracja: 2007-01-25, 22:38
GG: 0
Lokalizacja: podkarpacie
Kontaktowanie:

Post autor: Ciowiec » 2008-01-22, 10:27

http://www.allegro.pl/item298121703_oka ... s_400.html

ciekawe, czy ten gaźnik by pasował - akurat pojemność 200 ccm. Tylko pytanie - czy gaźniki od czterosówów zapewnią bezproblemową pracę w WSK - przecież właściwości paliwa zmieniaja sie wraz z dodaniem oleju (większa lepkość) i co za tym idzie może być problem z dostarczeniem odpowiedniej ilości paliwa do silnika............

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości