dodatkowe kanały płuczące w wsk

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Conqeror
Posty: 13
Rejestracja: 2008-01-13, 20:45
GG: 0
Lokalizacja: ozo
Kontaktowanie:

Post autor: Conqeror » 2008-01-22, 19:51

1angel pisze:a w ogóle to jak robiłeś te kanały młotkiem i meslem ,
Bardzo śmieszne , tulej jest wybijalna . Pilniki i kamienie szlifierskie i wiertarka.

Tak na marginesie z wsk 175 da się wybić tulej .
1angel pisze:to może wcale nie zmieniaj biegów tylko jeździj na jedynce jak tak ci ciągnie
Długa jazda na takich obortach powoduje szybsze grzanie , a jawka ma słabe chłodzenie.

Ja tylko tak zasugerowałem, jak nie wierzycie to :

http://www.extreme50.yoyo.pl/223t1012.jpg
http://www.extreme50.yoyo.pl/223t1011.jpg

To jest zdjęcie mojego pierwszego cylindra teraz okienka są dużo większe i bardziej podniesione.

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2008-01-22, 20:08

No ciekawe mistrzu ciekawe .....

Możesz opisać coś więcej jak ten patent sprawdza się dokładnie w praktyce?

Awatar użytkownika
KLINAR
Posty: 129
Rejestracja: 2007-06-10, 10:54
GG: 0
Lokalizacja: STG
Kontaktowanie:

Post autor: KLINAR » 2008-01-23, 01:07

Conqeror jak skombinujesz cos z cylindrem od kobuza daj znac :p Swoja droga znajomy wyciskal tulej z cylindra Charta, nagrzal cylinder i wyciskal, z reszta Conqeror podejzewam ze opisze wam to dokladnie :-)

Conqeror
Posty: 13
Rejestracja: 2008-01-13, 20:45
GG: 0
Lokalizacja: ozo
Kontaktowanie:

Post autor: Conqeror » 2008-01-24, 00:41

No Klinar wie o co chodzi. Nie podejme się ryzyka wybijania bo mam tylko 1 cylnider , a nie chciałbym niczego zrąbać.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości