Anodowane i modyfikowane tłoki

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Savier » 2014-05-08, 15:41

Patent? :P

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Muciek » 2014-05-08, 15:54

Farbą się maluje kołki .

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Sebastian440 » 2014-05-08, 20:27

Savcia nie spamuj.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: AudioBas » 2014-05-08, 21:16

Muciek pisze:Farbą się maluje kołki .
Nie spamuj...
Po co piszesz o rzeczach oczywistych?
Zaraz zrobi się temat na 48 stron...!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 128
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 gil
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Tomeekkkk » 2014-05-08, 21:54

byle jaką farbą?

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Sebastian440 » 2014-05-08, 23:20

Byle nie plakatową.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Tomeekkkk
Posty: 128
Rejestracja: 2014-01-04, 21:45
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 gil
Lokalizacja: Łódź
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Tomeekkkk » 2014-05-20, 14:42

może być to lakier?

Piąty
Posty: 10
Rejestracja: 2013-02-18, 13:38
GG: 0
Moje maszyny: WSK m06
SHL M11
Lokalizacja: Zielonowo
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Piąty » 2014-06-21, 12:14

Po powrocie wracasz do usług?

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Alien » 2014-06-22, 19:39

A wracam? :D

Nie anoduję usługowo, ostatnie tłoki z AK20 w R3 są dostępne na http://polakpotrafi.pl/projekt/balkantrip

Awatar użytkownika
piter74
Posty: 25
Rejestracja: 2014-08-07, 18:31
GG: 0
Moje maszyny: hd, romet polo, komar, skm 175 :), blata 2,5
Lokalizacja: Legionowo
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: piter74 » 2014-08-10, 16:47

zacząłem przygotowania do remonty silnika wsk 175 w SKM, i tu moje pytanie teraz jest tam tłok 61,50 mozna kupić tłok 62 i go zmodernizować i anodować , tylko co kupić od kogo a moze zamówić kuty :) prosze o opinie

Awatar użytkownika
bing17
Posty: 362
Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: bing17 » 2014-08-10, 21:18

Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie, a masz 100% jakości. Jak wyścigowy silnik to i części odpowiednie :)

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Alien » 2014-08-10, 23:29

bing17 pisze:Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie
Niedrogo powiadasz? Czyli już zamawiałeś w Carillo tłok do swojej wsk?

piter74, mam tłoki AK20 w rozmiarze 62mm bez naciętych pierścieni. Możesz mu wtedy dać pierścień L lub cokolwiek będziesz chciał. Gdybyś był zainteresowany to pisz na PW.

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: raflo87 » 2014-08-11, 20:37

bing17 pisze:Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie, a masz 100% jakości. Jak wyścigowy silnik to i części odpowiednie :)
Masz jakieś szersze informacje na ten temat?

Awatar użytkownika
bing17
Posty: 362
Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: bing17 » 2014-08-12, 22:31

Alien pisze:
bing17 pisze:Zamów kuty w CP Pistons, drogo nie będzie
Niedrogo powiadasz? Czyli już zamawiałeś w Carillo tłok do swojej wsk?

piter74, mam tłoki AK20 w rozmiarze 62mm bez naciętych pierścieni. Możesz mu wtedy dać pierścień L lub cokolwiek będziesz chciał. Gdybyś był zainteresowany to pisz na PW.
Nie mam żadnej WSK, ale sprawdź proszę ile kosztuje u nich zrobiony kuty tłok, produkcja jednostkowa, jakość bardzo wysoka. Części do wyścigowych zawsze będą drogie, ale coś za coś. Miałem ostatnio na stole tłoki CP do Subaru, i jakbym potrzebował sobie wstawić np. do Fiata to wiedziałbym gdzie je robić.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Alien » 2014-08-12, 23:26

Przy jednym tłoku koło 500$, przy 4 sztukach około 200$/szt. + wysyłka ze Stanów i cło. Wydaje mi się to trochę drogo biorąc pod uwagę, że można dopasować kute tłoki z japońców - kilkukrotnie tańsze i przede wszystkim sprawdzone w bojach.

Bo zamówić i zapłacić to jedno, a wiedzieć co zamówić i jak ma wyglądać nowa konstrukcja tłoka który chcemy to drugie :)

Awatar użytkownika
bing17
Posty: 362
Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: bing17 » 2014-08-13, 11:44

Przed zamówieniem dostajesz arkusz gdzie musisz podać kilka wymiarów, dodatkowo możesz dosłać projekt np. w CAD. Masz wtedy tłok skrojony na miarę, ale jeżeli są tłoki od japończyków które można dopasować do 175 to super. Nie orientowałem się w temacie, ale jak jest tańsza, ale podobnie jakościowo alternatywa to nic tylko się cieszyć.

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: AudioBas » 2014-08-20, 00:02

bing17, ale te wymiary przydałoby się najpierw przetestować w WSCe, wyliczenia jedno, ale praktyka drugie.
Wpakować 500 dolarów, aby zobaczyć, że jednak to nie tak i robić drugi tłok to trochę kiepsko....
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Muciek » 2014-08-20, 01:57

WSK 175 to nie NSR 500 że potrzeba super mega kox tłoków "szytych na miarę" :lol: Kolega z tym dorabianiem tłoków trochę popłynął :mrgreen: Te dostępne w sprzedaży są aż nadto do tego silnika.

Awatar użytkownika
wujcio
Posty: 1764
Rejestracja: 2008-06-25, 01:03
GG: 0
Lokalizacja: okolice Krakowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: wujcio » 2014-08-20, 08:37

Najprościej od tego zacząć ekologiczny tłoczek:
http://izhmoto.pl/viewtopic.php?t=5501

Awatar użytkownika
bing17
Posty: 362
Rejestracja: 2007-02-16, 21:59
Moje maszyny: FSO 125p, CZ 516, Junak M10, Romet KadetM780,110
Lokalizacja: Łódź-Ruda.
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: bing17 » 2014-08-20, 09:31

Kolega chciał zamówić kuty tłok to mu napisałeś gdzie może to zrobić najlepiej. Poza tym w kwestii wyceny proponuje najpierw się z firmą skontaktować. Ja na pytanie kolegi pytanie odpowiedziałem, Alien na moje nie w kwestii dopasowania tłoka z japończyków już nie ;)
Audiobas, o jakie dokładnie wymiary Ci chodzi ? Bo te, od których zależą czasy otwarcia poszczególnych kanałów przecież znasz, bierzesz je z tłoka który już działał w silniku, a w kwestii pasowania pomogą albo panowie z CP albo Twój inżynierski nos :)
Osobiście wolałbym ze względu na koszty dopasować tłok, ale skoro kolega chce dorabiać to niech wie chociaż gdzie ma to zrobić :)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości