Anodowane i modyfikowane tłoki

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
ozi
Posty: 96
Rejestracja: 2013-06-28, 22:58
GG: 0
Moje maszyny: m06b1
Lokalizacja: zielona góra
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: ozi » 2013-10-21, 21:17

mamy prawie listopad, alien działasz?

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Alien » 2013-10-21, 21:47

Miałem ostatnio trochę nieplanowanych atrakcji, więc temat nie ruszył. Ale zaczynam działać ponownie, anodowanie powinno wystartować w następnym tygodniu.

ps. cierpliwość jest cnotą :->

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Matej » 2013-10-21, 22:39

Uwzglednij też w planie ,,wrocław" :D

Awatar użytkownika
Skinder
Posty: 2220
Rejestracja: 2007-03-22, 15:49
Moje maszyny: Perkoz 0001
Lokalizacja: Lubicz
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Skinder » 2013-10-21, 23:04

Matej pisze:Uwzglednij też w planie ,,wrocław" :D
I ofertę dla "Lubicz Dolny" w cenniku :roll:

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: jannex » 2013-10-22, 08:38

Skoro jesteś taki zasypany robotą to rozumiem dlaczego o mnie nie pamiętasz :roll: Kasa czeka jakby co :-P

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: AudioBas » 2013-10-22, 12:28

Skinder pisze:I ofertę dla "Lubicz Dolny" w cenniku :roll:
Alien dla tych co trzymają z Mućkiem nie robi tłoków :D :D

:D :D

:D :D

:D :D

:D :D
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Matej
Administrator
Posty: 734
Rejestracja: 2012-01-18, 22:11
GG: 2507850
Moje maszyny: Wsk MR16 T
Wsk 125 Kos,
Wsk 175 kobuz,
Romet chart 211
Lokalizacja: Miłoszyce
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Matej » 2013-10-22, 12:35

AudioBas pisze:
Skinder pisze:I ofertę dla "Lubicz Dolny" w cenniku :roll:
Alien dla tych co trzymają z Mućkiem nie robi tłoków :D :D

:D :D

:D :D

:D :D

:D :D


HAHHAHAHAH aż jeb*em na plecy :D

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: raflo87 » 2013-10-22, 12:57

"Alien dla tych co trzymają z Mućkiem nie robi tłoków :D :D "

Jeszcze może być tak , że lepiej wyjdzie się na tym :D :D :D ( nie mówię ,że napewno ani nie neguję niczyich umiejętności :D )
chodzi tylko o fakt adoptowania jakiegoś innego tłoka:) Tematów i rozkminiań było sporo , ale podejrzewam że każdy kto chce zachować orginał to będzie robił obróbki i anody u aliena.
Jeśli chodzi o jakość,osiągi,trwałość,niezawodność to najlepszą opcją będzie adoptowanie tłoka(jestem w tym etapie i kiedyś to ocenię) .

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: raflo87 » 2013-10-25, 20:13

Czy kiedyś ten tłok po lewej popracuje w Wsce ? to się okaże za pół roku;) jak myślicie jest sens to anodować lub cokolwiek robić z tym ? Pierścienie : 1,1mm górny grubości , dolny 1,3mm.

Yamaha 350RD (198g) vs WSK Almot 3r (216g)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Alien » 2013-10-25, 20:26

Z tego co widzę to odlewany, anodować zawsze można :) chociaż stop to pewnie jakieś AK24 więc i tak cuda na kiju w stosunku do oryginału. To Ty dziergałeś te otwory?

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: raflo87 » 2013-10-26, 02:01

Nie. Otwory są orginalne .Widać ,że to odlew tak jak mówisz, pierścienie są dużo lżejsze jak orginalne w wsk i o wiele cieńsze.Widać także na nich , grubą warstwę jakiejś powłoki,ogólnie wszystko jest lepsze.
Jeśli stop jest taki jak piszesz to będzie cudownie:)Pewnie nie będe go ani odchudzał,ani anodował bo i tak będzie pracował w mniejszych obrotach jak orginalnie Yamaha.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Alien » 2013-10-29, 01:35

Ruszam ponownie, więcej info w dziale usługi - viewtopic.php?f=121&t=16927

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Alien » 2013-11-02, 10:45

http://sprzedajemy.pl/mos2-anodowanie-t ... s&offset=0

Final, wiem że kopiowanie to coś, co idzie Ci najlepiej, ale żałosnym jest że nawet tekst ogłoszenia jest żywcem zerżnięty z pierwszego postu tego tematu. Nawet akapity w tym samym miejscu. To że zmieniasz zczepienie na czepienie nie sprawia, że nagle powstanie Twój autorski tekst.

Awatar użytkownika
Alien
Posty: 1981
Rejestracja: 2007-03-13, 00:06
GG: 0
Moje maszyny: M21W2 '72, Romet Komar typ 100, Kobuz '82
Lokalizacja: Słomniki/Kraków
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Alien » 2013-11-03, 17:25

Każda średnio inteligentna małpa jak przeczyta te dwa opisy to się złapie na głowę. Jak w podstawówce zżynałem interpretacje wiersza od koleżanek z klasy to dokładnie tak zmieniałem treść:
Alien pisze:Witam,temat dotyczy twardych powłok anodowych (anodowanie typu III)
final pisze:Witam temat dotyczy anodowania typu III (tzw. twardego)
O reszcie treści nie wspomnę :roll: jak ja zaczynałem anodować to nikt o tym nie pisał, sam to musiałem wszystko rozkminić. A Ty sobie czytałeś, oglądałeś zdjęcia, dopytywałeś, dedukowałeś, aż w końcu sam zacząłeś anodować. Brawo, masz do tego prawo. ALE jak na chama kopiujesz w tak bezczelny sposób moja prace to zasługujesz na strzała w ryjek. Miej to na uwadze.

ps. widziałem Twoje tłoki i pomijając te słynną historie ze smarem do przegubów jestem na 99% pewny że powłoka którą robisz nie jest anodowaniem twardym. To i owszem anodowanie, jest bardziej twardo niż na standardzie, jest mniejszy współczynnik tarcia, jest progres itd...Ale to nie jest III typ, więc jest progres, ale nie taki jak przy twardym. I tu jest 'drobna' różnica - samo skopiowanie tekstu o tym jaka to powłoka, niestety tego nie załatwi.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Sebastian440 » 2013-11-04, 11:33

Jednym słowem u Finala (na forum simsonów SuZuSon) nie warto anodować bo to ściema i wielkie gówno ! Ludzie nie dajcie się oszukać !
Wystarczy poczytać jego bełkot i bzdury które wypisuje.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: AudioBas » 2013-11-04, 13:10

Sebastian440 - to daj wreszcie te słynne zdjęcia, o których wszyscy wiedzą, ale nikt ich nie widział.
I zrobi się raz na zawsze porządek z pewnymi sprawami :)
Alien pisze:A Ty sobie czytałeś, oglądałeś zdjęcia, dopytywałeś, dedukowałeś, aż w końcu sam zacząłeś anodować.
Z CDI tak samo więc luzik :)
Nie ma co się spinać.
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Sebastian440 » 2013-11-04, 15:12

Dam :) spokojnie narazie nie chce mi się brudzić w tym smarze mos2 :D
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: grzechu212 » 2013-11-18, 17:43

Co robiłeś dokładnie u final'a? anoda + obróbka i ta niby powłoka MOS2 :] ?to jeszcze zależy od szlifu i jakie zastosujesz pasowanie tłoka. Na pewno będzie lepszy ten tłok jak oryginał. Jak odpowiednio będziesz docierał i dasz luz w granicach 0,05 mm do 0,07 mm oraz będziesz robił mieszankę jak książka piszę to będzie hulać ;-). Ja katuje tego tłoka już parę miesięcy i wszystko gra. Za niedługo będę rozbierał silnik to wrzucę fotkę tłoka po sezonie...
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: Savier » 2013-11-18, 19:01

Na forum SHL ta "negatywna" opinia była? :) Mam nadzieję, ze do końca się zapoznałeś się z tematem. Tłoki Aliena widziałem na żywo i po prostu widać, że jest zrobione z głową.

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Anodowane i modyfikowane tłoki

Post autor: grzechu212 » 2013-11-18, 20:52

Ja wyraziłem jedynie opinię patrząc przez pryzmat użytkowania tłoka final'a w moim silniku. Pod niczym się nie podpiszę bo po prostu się na tym nie znam, są specjaliści na forum to niech wyrażą swoją opinię. Mogę zapewnić jedynie że będzie lepszy jak oryginał bo po anodowaniu tłok zwiększył się parę setek więc w tym nadzieja że już nie spuchnie nam bardziej w cylindrze :).
Destroyers of the system

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości