Planowanie przylgni cylindra - wał od Bay'a

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Planowanie przylgni cylindra - wał od Bay'a

Post autor: Muciek » 2013-09-02, 21:41

final pisze:W Sporcie Stopień Sprężania wynosi nawet 16;1 a realne jest poniżej dychy tak jak padło wcześniej RZECZYWISTY stopień sprężania liczy się od górnej krawędzi okna wydechowego.

Odległość między tłokiem a głowicą NIE MOŻE BYĆ mniejsza niż 1mm !! Jest to tak zwane Squish. Poniżej tej wartości z cylindra dochodzą straszne hałasy .
Raz przepisujesz to co podali wcześniej dwa jakieś głupoty o squishu wypisujesz :lol:

final

Re: Planowanie przylgni cylindra - wał od Bay'a

Post autor: final » 2013-09-02, 21:50

Raz że już wiem skąd masz tyle postów bo nabijasz sobie posty. Dwa że piszesz nie na temat. Trzy pokarz głowice w której jest poniżej 1 mm stawiam browar.

Do zdrapania Tak śladowych ilości jak 0.2mm to Polecam Papier 400-800 putapren i szkło(papier przyklejamy butaprenem do szkła i jedzesz !! )

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Planowanie przylgni cylindra - wał od Bay'a

Post autor: Muciek » 2013-09-02, 22:00

Honda rs 125 0,7mm aprilla rsa 2007 125 0,7mm :) tego browara sobie możesz zatrzymać ;)

Tutaj masz opis dane komory
a125he11.gif

bayu

Re: Planowanie przylgni cylindra - wał od Bay'a

Post autor: bayu » 2013-09-02, 22:10

napisal o 1mm bo w mz tak jest ze jak ustawic mniejsze to sie tlucze ale to nie efekt szczeliny tylko zaczyna dawac o sobie znac spalanie stukowe wynikłe ze zbys wysokiego stopnia spr, ktore nominalnie wynosi jakos 10-10,5 o ile dobrze pamietam

no macie racje, stopien spr, w wsk wynosi 9, a ciśnienie 7,5
wiec proporcjonalnie przy 12 ciśnienie wyniesie 10,5
a te 0,7 to fabryczne wymiary, ktore zapewne zapewniają rezerwę eksploatacyjną.
W temacie o st sprężania w 2T Fenix podaje ze przy st spr, wychodzi mu ok 9atm mierzonego ciśnienia, kwestia teraz czy fabryka te 7,5 podaje przy zamkniętej czy otwartej przepustnicy.
Ostatnio zmieniony 2013-09-03, 23:50 przez bayu, łącznie zmieniany 1 raz.

rykun
Posty: 368
Rejestracja: 2007-11-22, 19:39
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
Kontaktowanie:

Re: Planowanie przylgni cylindra - wał od Bay'a

Post autor: rykun » 2013-09-03, 09:49

Jak ktoś chce w wsk 175 uzyskać stopień sprężania pow. 10,5:1 to musi się liczyć z tym że będzie musiał napawać komorę w okolicy świecy bo samym planowaniem trzeba bardzo dużo towaru zdjąć. Ja przy okazji wspawałem tulejkę pod gwint do długiej świecy i rozwiązał się problem kupowania świec z krótkim gwintem. Poza tym przydatny patent przy mocniejszych zestawach to dołożenie dwóch dodatkowych szpilek w głowicy i miedzianej uszczelki. Wtedy mamy gwarancję szczelności.

bayu

Re: Planowanie przylgni cylindra - wał od Bay'a

Post autor: bayu » 2013-09-04, 21:54

Robiac taka przerobke z napawywaniem komory to juz warto faktycznie zwiekszyc stopien na maksa zawsze mozna zejsc. a dodatkowe szpilki tez dobry patent, tylko nie kazdy jest w stanie to zrobic a i traci sie na orginalnosci jesli sprzet ma byc orginalny z usprawnieniami jedynie silnika nie dostrzegalnymi na zewnątrz, dlatego wlasnie piszemy o tym co mozna realnie w miare latwo zrobic bez wielkich modyfikacj wymuszajacych zmiene wygladu

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości