kompleksowy tuning silnika WSK 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: kompleksowy tuning silnika WSK 125

Post autor: jannex » 2013-10-22, 09:44

Na moim jest napisane 3 gx i pasuje.
Wracając do tematu, warto zaopatrzyć się w docisk na 9 sprężyn, oferowany przez Garrego za 15 złociszy. Usprawniony silnik oddaje większą moc na wysokich obrotach, poza tym nawet podczas podjazdu pod górę zauważysz że coś jest nie tak ;-)

final

Re: kompleksowy tuning silnika WSK 125

Post autor: final » 2013-10-22, 10:37

Ja pod sprężynami mam podkładki 1,5mm i sprzęgło ani się myśli ślizgnąć :D

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: kompleksowy tuning silnika WSK 125

Post autor: Savier » 2013-10-22, 15:49

To ja przeczę prawom natury. ;-)

final

Re: kompleksowy tuning silnika WSK 125

Post autor: final » 2013-10-23, 21:57

Dzieje się coś ?? Jak masz zamiar używać cyla od wsk daj luźniejsze pasowanie. nie bierz pod uwagę żeliwa.

Awatar użytkownika
fxer
Posty: 39
Rejestracja: 2013-05-30, 18:45
GG: 0
Moje maszyny: wsk 125
fso polonez
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: kompleksowy tuning silnika WSK 125

Post autor: fxer » 2013-10-24, 21:56

Na razie silnik rozkręcony i weryfikacja jego stanu żeby mi się V2 z niego nie zrobiło :)

Damixon
Posty: 10
Rejestracja: 2011-12-31, 00:53
GG: 0
Moje maszyny: Simson S51B
Romet Pony m-2
Wsk 125 Kos
Lokalizacja: Sochaczew
Kontaktowanie:

Re: kompleksowy tuning silnika WSK 125

Post autor: Damixon » 2013-12-08, 22:41

Pierwszym krokiem do tuningu tego silnika to zaadoptowanie tłoka od innego motocykla, poniewaz nowe tłoki czy nawet epokowy nie wytrzyma presji mocy i obrotów, bedzie puchł pojawi sie ring flutter, czyli odcinanie w pewnych partiach obrotów ciekawe czy po stoczeniu cylindra nie podpasowałby od jakiejs nsr125. Dorobienie dodatkowych dwóch kanałow płuczacych oraz poprawka reszty to tez dobry pomysł. Lekkie splanowanie głowicy, Zapłon cdi to podstawa bo platynki moga nie wytrzymać. Wiekszy gaźnik nawet od simsona amal21t lub dellorto do cylindra dorobić opaske ze szpilkami aby móc zamontować ten gaźnik. Lepszy docisk sprzegła ponieważ przy wiekszej mocy bedzie slizgać. I oczywiscie generalny remont silnika przed tym :) Oraz jeszcze jakies podstawy o których każdy wie.

Awatar użytkownika
krzysiek200
Posty: 880
Rejestracja: 2012-12-02, 22:26
GG: 0
Moje maszyny: WSK M21W2 DUDEK '75
WSK M21W2 KOBUZ '77
Lokalizacja: Łowicz/Nieborów
Kontaktowanie:

Re: kompleksowy tuning silnika WSK 125

Post autor: krzysiek200 » 2013-12-09, 17:58

Jak amal21 może być większym gaźnikiem skoro oryginalny ma 20mm, lepiej założyć coś jeszcze większego.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości