Re: Silnik WSK 350 - układ widlasty
: 2014-11-07, 10:03
Podejrzewam, że silnik zatarł się podczas prób na obrabiarce...1250 obr/min na sucho Ale poza tym pogratulować chęci.
Forum dotyczące motocykli z czasów PRL-u
http://wueska.pl/
...ciekawi rezultatów Kolego to jesteśmy od dobrych dwóch lat jak powstał ten temat, jednak sam jego twórca crinos pomimo próśb o informację na temat postępów zlał nas jak przeczytasz wyżej stwierdzeniem, że "nie ma czasu na pisanie postów"Vidon pisze:http://olx.pl/oferta/uslugi-spawalnicze ... 6d5aa924e9
Ogłoszenie zapewne autora tematu, więc kto jest ciekawy rezultatów niech się kontaktuje
podobne "wytrzepy" robia Niemcy z Simsonami i MZ-ami (MZ ETZ 500 i Simson 140 do wyszperania na YT), dlaczego mielibysmy pozostawac w tyleradza76 pisze:Crinos chyba zmienił koncepcje silnika, zobaczcie na jego oficjalnej stronie http://crinoschoppersrzeszow.weebly.com/silnik.html
To już nie jest V2 tylko dwu cylindrowy z dwoma wałami
Pewnie rozważył wypowiedzi rykuna i gracka i stwierdził, że nie będzie mu ta V-ka działać tak jak by sobie życzył .
Przede wszystkim, gówno prawda. Kąt pracy drugiego tłoka jest przesunięty o 84 stopnie (o ile udało Ci się tak uspawać silnik w zgodzie z Twoimi "wyliczeniami"). "Gdy tłoki będą w tym samym momencie osiągać DMP i GMP" - zdanie jest prawidłowe, jednak jego rozumowanie przez Crinosa już nie. Jeśli jeden tłok będzie osiagał DMP w tym samym czasie co drugi i analogicznie GMP - konstrukcja będzie pracować. Dla przykładu - silnik simosn S102 i S153 kolejno dwu i trójcylindrowe. Mają jedną wielką wadę - wibracje które na wolnych oborotach odbijają cały motocykl na dwa metry w powietrze. (Podkolorowałem ) BMEP - czyli ciśnienie wytwarzane pod tłokiem (tłokami w tym przypadku) - jest głównym czynnikiem decydującym o mocy silnika. Choć byś się zesrał, nalał na to i na koniec spuścił się, nie uzyskasz odpowiedniego BMEP do zasilenia tych cylindrów. Musiałbyś chyba mieć pięciolitrową komorę korbową (Again podkolorowałem, to niemożliwe, serio. Bimota już projektuje motocykle silniki "kilka" lat i dobrze o tym wie)Silnik 2-u suwowy będzie pracował prawidłowo gdy tłoki w tym samym momencie będą osiągać punkty GMP i DMP. W moim silniku kąt drugiego tłoka jest przesunięty o 6 stopni od pierwszego, w chwili gdy pierwszy tłok rozpoczyna suw ssania, drugi zaczyna pracę.
Marcin194 pisze: Jako osoba wykształcona w kierunku projektowania silników spalinowych powiem otwarcie: w ten sposób to się nie uda.
Sebastian440 pisze:38 KM z WSK 175 mówisz Marcinie ? Pięknie się o tym czyta, teorie masz w jednym palcu. Ale pokaż mi silnik 175 który zrobi na wale "chociaż" te 30 KM. Rozumiem, że tą moc zrobisz na oryginalnym poprzerabianym cylindrze. Chyba to dla Ciebie nie problem ?