Strona 1 z 1

4takt 125 w WSK

: 2014-04-29, 22:05
autor: kubuspucharek
Witam. Czy ktoś z Was spotkał się z czterosuwowym silnikiem w motocyklu WSK? Może ktoś pracuje nad taką przeróbką? Co myślicie o instalacji LPG w WSK 125?

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-04-29, 22:23
autor: Muciek
Była taka na tablicy (125cc) rok temu za 1000zł z butlą LPG i reduktorem. Działaj bo widać się da. Pozdrawiam

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-04-29, 22:27
autor: Savier
chiński 110 wsadzić za 700zł, wibracje pewnie te same :D jak z quada dasz to jeszcze wsteczny będzie :D

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-04-29, 23:36
autor: abaddon666ave
To już najlepi wsadzic 200 z chinola 5 biegów do przodu ale zdo mi sie ze bydzie cieżko to w rame upchnoć

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-04-30, 22:27
autor: Gondek
Słyszałem taką opinie że wueski czwórki lepiej znoszą gas niz wueski trójki. Dopytam znajomego gaziarza i dam znać :hihi:

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-05-01, 09:18
autor: AudioBas
A co ze smarowaniem?

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-05-01, 14:18
autor: Szymon_1998
AudioBas pisze:A co ze smarowaniem?
Podobno są jakieś koks bajery,że mieszają gaz z olejem. Ile w tym prawdy? Nie wiem.

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-05-01, 19:04
autor: rafalgb
Szymon_1998 pisze: koks bajery
:lol:

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-05-01, 19:56
autor: kubuspucharek
Nie myślę o wstawianiu LPG do dwusuwa. Napisałem o silniku 4T w WSK właśnie po to by nie mieć problemów ze smarowaniem.
Udało mi się taki silnik zamontować. Jest to silnik z Suzuki DR125.
WSK-S.jpg
Jeśli chodzi o LPG to plan jest następujący:
Zostanie zastosowany reduktor typowo motocyklowy firmy LOVATO bez podgrzewacza. Jest na niego miejsce pod zbiornikiem paliwa przy główce ramy. Będzie dzięki temu całkowicie niewidoczny. Mikser będzie wykonany jako rurka rozwalcowana w kształt dzwonu i umieszczona pomiędzy filtrem powietrza a gaźnikiem. Zbiornik na gaz to turystyczna butla 1kg mieszcząca 2 litry gazu. Ma 14 cm średnicy i początkowo planowałem umieścić ją pod siedzeniem ale nie zmieści się niestety. W związku z tym planuję umieścić ją na stelażu za tylnym amortyzatorem i równolegle do niego. Rozważam użycie sakwy tak by butla nie rzucała się w oczy.

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-05-01, 21:02
autor: MajkelCIN
No ale ten tłumik od dwusuwu, w jego oryginalnej postaci raczej nie pasuje do czterotakta :) .

Działaj, gdyż mimo skundlenia zabytku może wyjść coś ciekawszego, jak Junak z gazem z alledrogo :) .

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-05-01, 22:20
autor: kubuspucharek
Wciąż biorę pod uwagę powrót do oryginału. Prawdopodobnie wrócę do oryginalnego silnika. Jednak na chwilę obecną jest to baza do eksperymentów. Dziś pierwszy raz po wymianie silnika wyjechałem motorem na trasę i jestem bardzo zadowolony ze zmiany. Silnik pracuje znacznie ciszej, nie czuć drgań pomimo że silnik jest mocowany na sztywno do ramy. Bardzo dobrze ciągnie od najniższych obrotów. Jak dla mnie znacznie większa przyjemność z jazdy.

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-05-02, 07:27
autor: misiolek
Wrzuć więcej fotek. Może jest skundlona, ale strasznie ładnie wygląda ten silnik w wueskowej ramie.

Re: 4takt 125 w WSK

: 2014-05-02, 08:17
autor: kubuspucharek
Krótki film, odpalenie i praca na wolnych obrotach.[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tNyWHh3 ... e=youtu.be[/youtube]