4takt 125 w WSK

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
kubuspucharek
Posty: 6
Rejestracja: 2011-12-30, 23:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06L '63
WSK 125 '73
Lokalizacja: Kobylnica
Kontaktowanie:

4takt 125 w WSK

Post autor: kubuspucharek » 2014-04-29, 22:05

Witam. Czy ktoś z Was spotkał się z czterosuwowym silnikiem w motocyklu WSK? Może ktoś pracuje nad taką przeróbką? Co myślicie o instalacji LPG w WSK 125?

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: Muciek » 2014-04-29, 22:23

Była taka na tablicy (125cc) rok temu za 1000zł z butlą LPG i reduktorem. Działaj bo widać się da. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: Savier » 2014-04-29, 22:27

chiński 110 wsadzić za 700zł, wibracje pewnie te same :D jak z quada dasz to jeszcze wsteczny będzie :D

abaddon666ave
Posty: 90
Rejestracja: 2011-07-14, 18:18
GG: 35012995
Moje maszyny: Komar 232 65
Romet ogar 200 87
WSK 175 72
WSK 175 75
Lokalizacja: Kończyce Małe
Kontaktowanie:

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: abaddon666ave » 2014-04-29, 23:36

To już najlepi wsadzic 200 z chinola 5 biegów do przodu ale zdo mi sie ze bydzie cieżko to w rame upchnoć

Gondek
Posty: 158
Rejestracja: 2013-03-18, 17:44
GG: 0
Moje maszyny: jawa
shl
gnom
perak
sport 2(sprzedany )

Velorex 560
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: Gondek » 2014-04-30, 22:27

Słyszałem taką opinie że wueski czwórki lepiej znoszą gas niz wueski trójki. Dopytam znajomego gaziarza i dam znać :hihi:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: AudioBas » 2014-05-01, 09:18

A co ze smarowaniem?
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: Szymon_1998 » 2014-05-01, 14:18

AudioBas pisze:A co ze smarowaniem?
Podobno są jakieś koks bajery,że mieszają gaz z olejem. Ile w tym prawdy? Nie wiem.
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

Awatar użytkownika
rafalgb
Posty: 479
Rejestracja: 2011-02-16, 05:20
GG: 6822956
Moje maszyny: wsk175
wsk125
junak m10
XTZ 750
Lokalizacja: 64-980 trzcianka
Kontaktowanie:

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: rafalgb » 2014-05-01, 19:04

Szymon_1998 pisze: koks bajery
:lol:
WSK 175 CDI POWER
Wysłane z mojego Laptopa :)

kubuspucharek
Posty: 6
Rejestracja: 2011-12-30, 23:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06L '63
WSK 125 '73
Lokalizacja: Kobylnica
Kontaktowanie:

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: kubuspucharek » 2014-05-01, 19:56

Nie myślę o wstawianiu LPG do dwusuwa. Napisałem o silniku 4T w WSK właśnie po to by nie mieć problemów ze smarowaniem.
Udało mi się taki silnik zamontować. Jest to silnik z Suzuki DR125.
WSK-S.jpg
Jeśli chodzi o LPG to plan jest następujący:
Zostanie zastosowany reduktor typowo motocyklowy firmy LOVATO bez podgrzewacza. Jest na niego miejsce pod zbiornikiem paliwa przy główce ramy. Będzie dzięki temu całkowicie niewidoczny. Mikser będzie wykonany jako rurka rozwalcowana w kształt dzwonu i umieszczona pomiędzy filtrem powietrza a gaźnikiem. Zbiornik na gaz to turystyczna butla 1kg mieszcząca 2 litry gazu. Ma 14 cm średnicy i początkowo planowałem umieścić ją pod siedzeniem ale nie zmieści się niestety. W związku z tym planuję umieścić ją na stelażu za tylnym amortyzatorem i równolegle do niego. Rozważam użycie sakwy tak by butla nie rzucała się w oczy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
MajkelCIN
Posty: 455
Rejestracja: 2013-06-27, 10:19
GG: 0
Moje maszyny: WSK 59' XJr 1300 01'
Gnom 5.?
Lokalizacja: Cinowo
Kontaktowanie:

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: MajkelCIN » 2014-05-01, 21:02

No ale ten tłumik od dwusuwu, w jego oryginalnej postaci raczej nie pasuje do czterotakta :) .

Działaj, gdyż mimo skundlenia zabytku może wyjść coś ciekawszego, jak Junak z gazem z alledrogo :) .

kubuspucharek
Posty: 6
Rejestracja: 2011-12-30, 23:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06L '63
WSK 125 '73
Lokalizacja: Kobylnica
Kontaktowanie:

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: kubuspucharek » 2014-05-01, 22:20

Wciąż biorę pod uwagę powrót do oryginału. Prawdopodobnie wrócę do oryginalnego silnika. Jednak na chwilę obecną jest to baza do eksperymentów. Dziś pierwszy raz po wymianie silnika wyjechałem motorem na trasę i jestem bardzo zadowolony ze zmiany. Silnik pracuje znacznie ciszej, nie czuć drgań pomimo że silnik jest mocowany na sztywno do ramy. Bardzo dobrze ciągnie od najniższych obrotów. Jak dla mnie znacznie większa przyjemność z jazdy.

misiolek
Posty: 287
Rejestracja: 2007-04-01, 16:14
GG: 1970710
Moje maszyny: WSK KOS '82
K750
Lokalizacja: Dzierżoniów
Kontaktowanie:

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: misiolek » 2014-05-02, 07:27

Wrzuć więcej fotek. Może jest skundlona, ale strasznie ładnie wygląda ten silnik w wueskowej ramie.
"o święty benzyniarzu ... "

kubuspucharek
Posty: 6
Rejestracja: 2011-12-30, 23:06
GG: 0
Moje maszyny: WSK M06L '63
WSK 125 '73
Lokalizacja: Kobylnica
Kontaktowanie:

Re: 4takt 125 w WSK

Post autor: kubuspucharek » 2014-05-02, 08:17

Krótki film, odpalenie i praca na wolnych obrotach.[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tNyWHh3 ... e=youtu.be[/youtube]

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości