Zamiana uszczelniacz łożysko wału ...

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Merfi
Posty: 77
Rejestracja: 2014-09-03, 21:56
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06 1962,
Junak M10 1961,
Lokalizacja: Jarocin
Kontaktowanie:

Zamiana uszczelniacz łożysko wału ...

Post autor: Merfi » 2014-09-25, 09:22

Witam
Czy któryś z Kolegów praktykował zamianę miejscem lewego uszczelniacza wału (strona sprzęgła).
Oryginał łożysko-uszczelniacz-łożysko ... opcja uszczelniacz łożysko-łożysko .... Dwie kwestie
poprawność smarowania oraz podparcie wału ... Główny cel łatwiejsza wymiana... bez rozpoławiania
silnika ....
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: Zamiana uszczelniacz łożysko wału ...

Post autor: Garry1 » 2014-09-28, 12:20

Uszczelniacz raczej pracując w dobrych warunkach przewyższa trwałością łożyska i inne elementy, tego się nie wymienia co sezon. Poza tym w układzie który proponujesz łożysko bedzie gorzej smarowane, jednak olej ze skrzyni to najlepsze rozwiązanie. No i zwiększasz pojemność skrzyni korbowej...
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Merfi
Posty: 77
Rejestracja: 2014-09-03, 21:56
GG: 0
Moje maszyny: WFM M06 1962,
Junak M10 1961,
Lokalizacja: Jarocin
Kontaktowanie:

Re: Zamiana uszczelniacz łożysko wału ...

Post autor: Merfi » 2014-10-21, 08:38

Witam
Dzięki za odpowiedź. Czyli nie ma wątpliwości, również myślałem o tych dwóch aspektach. Brak dobrego smarowanie i powiększenia skrzynki korbowej ... widziałem już takie rozwiązania jednak o trwałości nic będę się wypowiadał ....

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości