cylek 150 w 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Imagia
Posty: 26
Rejestracja: 2014-06-04, 13:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 80r
Lokalizacja: Grudziądz
Kontaktowanie:

cylek 150 w 125

Post autor: Imagia » 2014-10-03, 07:45

Witam . temat zalozylem z czystej ciekawości czy wal wytrzyma takie tortury jak cylek o pojemności 150 wiem ze pada juz po kilku motogodzinach na garnku od minska ale jakby zadoptowac jakaś inna korbe albo na zamówienie jakiś dobry stop z której BD wykonana korba włożyć jakieś dobre łożysko albo cylek od shl myślę ze by pochulalo . dlaczego myślę o takiej przeróbce zęby prędkość przelotowa się zwiększyła i była na przełomie 70-85km

Awatar użytkownika
AndrzejJ
Posty: 389
Rejestracja: 2013-05-19, 13:14
GG: 0
Moje maszyny: VF750 '83
ZX6R '97
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: AndrzejJ » 2014-10-03, 15:22

przecież 70 to przelotówka dobrego rowera.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Sebastian440 » 2014-10-03, 18:29

A czemu s01 siada już po kilku godzinach jazdy na cylu minska ? Ktoś na taki zestawie już jeździł ?
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Imagia
Posty: 26
Rejestracja: 2014-06-04, 13:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 80r
Lokalizacja: Grudziądz
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Imagia » 2014-10-03, 18:43

No jeździli i powiadali ze wal szybko siada

jannex
Posty: 665
Rejestracja: 2008-09-28, 10:33
GG: 0
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: jannex » 2014-10-03, 20:32

Przelotówka dobrego rowera na trasie to 60, jakbyś go popiłował więcej grozi zacierem. Do tego nie potrafię wymienić NIKOGO kto ma taką modyfikację na cylek od mińska i tym lata. Jest jeszcze jedno ale - silnik mińska jest tańszy niż wyjdzie taka przeróbka a pasuje do jednoramówki więc po co ta zabawa?

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: rss » 2014-10-04, 07:23

Imagia pisze:No jeździli i powiadali ze wal szybko siada
a nie powiedzieli co konkretnie siada?
wogole to opisz wiecej jak taka przerobka wyglada, czy glowica, gaznik, tlumik zostaja z WSK?
zwroc uwage ze sama zmiana pojemnosci 125-->150 podnosisz stopien sprezania z 7 na 8.4, a to sporo.
przy tego typu zabawach trzeba sporo popracowac nad ustawieniem zaplonu i gaznika (skladu mieszanki) zanim
zachce sie na czyms takims jezdzic.

max obroty w tak przerobionym silniku ograniczy Ci maly przelot gaznika i zestrojenie tlumika, wiec jesli nie bardzo wiesz
co robic dalej po samej zmianie cylindra to zastanow sie czy warto. moze lepiej zainwestuj w caly silnik od Minska,
albo w jakies 125 od crossowki. emocje gwarantowane- jak bedzie malo to od 250. bedziesz mial pierwsza WSK o mocy 55KM
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Imagia
Posty: 26
Rejestracja: 2014-06-04, 13:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 80r
Lokalizacja: Grudziądz
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Imagia » 2014-10-04, 08:09

Mógłbym zmienić silnik ale zaraz obrońcy krzyża się BD udzielac ale co mogę zrobić jak nie mam dokumentów najlepiej włożyć silnik od SHL ale to 2 konie więcej a Mińsk Trzeba przerabiac a na markowe moto mnie nie stac

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Muciek » 2014-10-04, 09:55

rss pisze:albo w jakies 125 od crossowki. emocje gwarantowane- jak bedzie malo to od 250. bedziesz mial pierwsza WSK o mocy 55KM
Obrazek

Teraz bardzo ważne pytanie ile jesteś w stanie wydać pieniędzy na przeróbkę i czy masz jakieś zdolności manualne żeby zwinąć blachę na dyfuzor?

Imagia
Posty: 26
Rejestracja: 2014-06-04, 13:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 80r
Lokalizacja: Grudziądz
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Imagia » 2014-10-04, 11:31

Mógłbym zmienić silnik ale zaraz obrońcy krzyża się BD udzielac ale o mogę zrobić jak nie mam dokumentów najlepiej włożyć silnik od SHL ale to 2 konie więcej a Mińsk Trzeba przerabiac a na markowe moto mnie nie stac

Imagia
Posty: 26
Rejestracja: 2014-06-04, 13:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 80r
Lokalizacja: Grudziądz
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Imagia » 2014-10-04, 11:35

Pierw to ja bym musiał kapitalke zrobic bo silnik mam w częściach i teraz nie wiem czy remontować czy wkładać inny silnik

franq87
Posty: 1096
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: franq87 » 2014-10-04, 11:59

Ze się udzielę. W WSK 175 jest to samo łożyskowanie stopy korbowodu i wytrzymuje więcej niz kilka godzin. W mińsku sworzeń tłokowy jest o średnicy 14mm więc po rozwierceniu główki korby i dotoczeniu tulejki też nie może szlag tego trafić. Więc co w wale wysiada po zastosowaniu jakimś cudem cylindra Mińska? Jakieś mity tu wyczuwam.

Imagia
Posty: 26
Rejestracja: 2014-06-04, 13:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 80r
Lokalizacja: Grudziądz
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Imagia » 2014-10-04, 12:54

No niestety nie mogę znaleźć tego tematu . możliwe ze gdzieś przeczytałem i zostało mi to w głowie zapewnie nie potwierdzone info , próbowali zakladac ten set inżynierowie polskich piwnic i malo przekazali informacji. .
I teraz moje pytanie jest takie:
1.Bawić się w tjunera i zaczynając od podstaw i mając minimalne pojęcie .
Czyli jakieś 400-500 zł remont silnika +300 osprzęt z mińska albo lekko podlubac w garze z wsk
2. Kupować silnik od mińska , SHL 400 zł
Dostrojenie wszystkiego lepszy gaźnik lekko okna powiększone 300 zl(malo części).
3 . mieć wy*ebane i jeździć komarkiem

Imagia
Posty: 26
Rejestracja: 2014-06-04, 13:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 80r
Lokalizacja: Grudziądz
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Imagia » 2014-10-04, 13:01

I może mi ktoś powiedzieć czym różniły się silniki s32(9KM)od s32u (10KM)
Wiem ze cylindrem z większymi oknami

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Savier » 2014-10-04, 14:19

Inna mapa okien w cylindrze, cylinder aluminiowy.

franq87
Posty: 1096
Rejestracja: 2012-11-05, 20:52
GG: 0
Moje maszyny: KILKA ŚWIDNIKÓW, RESZTA NIEWAŻNA
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: franq87 » 2014-10-04, 15:11

Pasowaniem tłoka (w żeliwnym na 0,10mm; w aluminiowym na 0,05- 0,06mm)

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: rss » 2014-10-05, 08:08

Imagia pisze:Pierw to ja bym musiał kapitalke zrobic bo silnik mam w częściach i teraz nie wiem czy remontować czy wkładać inny silnik
i od tego powinna sie zaczac dyskusja wogole - czego oczekujesz od motóra
czy ma to byc wsk do popyrkania czy do orania po polu i lesie

przypome Ci stara maksyme - "z g*wna bata nie ukrecisz", wiec jesli chcesz cos przerabiac to
najpierw doprowadz to do pelnej sprawnosci

PS: komentarz Mucka rzadzi :D
:super:
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Garry1 » 2014-10-05, 08:43

Co do konfiguracji wsk cylinder Mińska, kumpel na tym jeździł w trochę już podjechanym silniku plus domorosły dyfuzor i przejeździł cały sezon. Nie siadl mu zaraz wał jak to piszecie...
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Muciek » 2014-10-05, 11:32

Wsadź sobie silnik SHL 175 albo W2a i tak będzie najlepiej. Tam też zawsze można dozwijać dyfuzor i nie blokuje Cię gaźnik 20mm.

Imagia
Posty: 26
Rejestracja: 2014-06-04, 13:04
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 80r
Lokalizacja: Grudziądz
Kontaktowanie:

Re: cylek 150 w 125

Post autor: Imagia » 2014-10-08, 09:55

Ogarne ramę (Da ktoś link jak zregenerować amortyzatory szklankowe i przednie lagi w b3(działają tylko wydają metaliczny dźwięk przy używaniu ich) hamulce i inne duperele i wtedy pomyśle o silniku najprawdopodobniej SHL s32 i poprawiona fabryka )

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości