Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Muciek » 2016-03-01, 11:51

Tak ten sam.

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Garry1 » 2016-03-01, 12:02

Spawy bardzo przyzwoite:)

Tylko czy za mało nie jest nalane na styku krawędzi cylindra i połówek?
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Sebastian440 » 2016-03-01, 12:18

Garry1 pisze:Spawy bardzo przyzwoite:)

Tylko czy za mało nie jest nalane na styku krawędzi cylindra i połówek?
Jest za mało w jednym miejscu, muszę podjechać to kliknąć. Mówił, że spawało się ładnie nie wychodził syf.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Sebastian440 » 2016-03-24, 01:04

Żeby nie było działamy cały czas. kartery poszły znowu do napawania bo okazało się, że po poszerzeniu rozstawu szpilek nie było by w co ich wkręcić. Musze tu pochwalić pana Zenka za fachową robotę :-) Emotikon smile Z taką przylgnią to i gar od 500 bym na tym postawił. Fotki przed i po.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: grzechu212 » 2016-03-24, 20:03

Jaki tłok będzie bazą tego projektu?
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Muciek » 2016-03-24, 22:11

Od DT125 60mm , chyba że znajdzie się coś innego.

rss
Posty: 445
Rejestracja: 2014-04-14, 18:18
GG: 0
Moje maszyny: WSK 175 '80;
HondaXR600R '93; Varadero 125, Junaki
Lokalizacja: Jablonna
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: rss » 2016-03-25, 07:09

jesli ten 60mm to nominal, to z tego co sie orientuje mozna w fabryce zamowic nadwymiary bodajze do +2mm.
jasli bedzie potrzebna pomoc z jakims mailem do fabryki to dajcie znac.

otwory po szpilkach sa zaslepione gwintowanymi pretami czy kolkami? beda dodatkowo spawane?
ile kosztowalo takie spawanie (jesli to nie tajemnica)
Troche o naszym Wieslawie: viewtopic.php?f=72&t=18728

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Sebastian440 » 2016-03-25, 11:11

Tłok to jeszcze nic pewnego, jak będzie problem to odezwę się do Ciebie. W otwory są wkręcone nagwintowane pręty aluminiowe dodatkowo posmarowane klejem do łożysk. Spawanie to handel wymienny. Ja naprawiam znajomemu auto on mi spawa :)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: grzechu212 » 2016-03-25, 18:27

Dlaczego nie chcecie zastosować tłoka o podobnych wymiarach tylko nieco większego? np z Suzuki TS 185? lub Alienowską anodę ak20 :) :?:
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Garry1 » 2016-03-25, 19:16

Zapewne nie chcą przekroczyć pojemności 175 ccm:)

A druga odpowiedź to chęć montażu tłoka kutego.
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Muciek » 2016-03-25, 19:39

Nie musi być kuty, ale almot i żeliwne pierścienie się nie nadają . Custom tłoki od Wossnera są po 200€ /250$ także nie wchodzi to w grę.

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Sebastian440 » 2016-03-25, 23:53

grzechu212 pisze:Dlaczego nie chcecie zastosować tłoka o podobnych wymiarach tylko nieco większego? np z Suzuki TS 185? lub Alienowską anodę ak20 :) :?:
Przekroczenie pojemności. A trzeba mieć w zanadrzu jakieś szlify na wszelki wypadek.
Garry1 pisze:Zapewne nie chcą przekroczyć pojemności 175 ccm:)

A druga odpowiedź to chęć montażu tłoka kutego.
Większość dostępnych markowych tłoków jest kuta, więc pewnie przyjedzie taki.

Jakby kogoś interesował temat tłoków kutych a odlewanych:
"W temacie wyboru pomiędzy tłokiem kutym a odlewanym, należy pamiętać, że istnieją plusy i minusy obu rozwiązań. Producenci motocykli także biorą je pod uwagę. Różnica w koszcie produkcji na dużą skalę jest minimalna. Więc nie chodzi tu o cenę! Dodatkowo żaden producent nie pozwoliłby sobie na obniżenie osiągów wyścigowego motocykla, aby osiągnąć nic nie znaczącą redukcję kosztów. Tłoki kute są mocniejsze, ale nie można ich wykonać ze stopu zawierającego optymalną ilość krzemu (silicon content alloy), co powoduje, że wymagają większego luzu przez co trudniej jest osiągnąć maksymalne osiągi. Z czterech największych japońskich producentów motocykli tylko Kawasaki wkładało do swoich dwusuwowych maszyn kute tłoki i zaprzestali tego 20 lat temu. Jednym z najmocniejszych współczesnych dwusuwów jest Honda RS 125 GP Racer, która ma ponad 50 KM. Daje to ponad 400 KM z litra (to więcej niż bolidy F1 czy motocykle Moto GP). W tym silniku Honda montuje odlewane tłoki. Podobne wyniki z litra osiąga także KTM 85, który także ma odlewany tłok. Dlaczego? Ponieważ tłok odlewany jest jedynym sposobem na uzyskanie luzów, które pozwalają uzyskać maksymalną moc. Tłok kuty rzeczywiście będzie lepiej pracował przy przekroczonych parametrach serwisowych, np. po tuningu silnika. Tym jednak zajmują się dobrzy fachowcy."
Więcej info na stronie : http://www.paramotor.com.pl/prawda-i-mity-o-tlokach-2t/
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Sebastian440 » 2016-04-08, 17:21

http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-1-0408

Siemka. Szukam mocowania silnika do SHL11W. Czy ma ktoś z was coś na sprzedaż lub czy któreś z mocowań z linku wyżej podpasuje ? Moje jest strasznie pomodzone, a nie chce mi się tego spawać od zera. Pomóżcie ! ;-)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Garry1
Posty: 395
Rejestracja: 2011-12-27, 15:54
GG: 7047182
Moje maszyny: Wsk 125
Ogar 200
Komar mr230
Honda mb8
dt 80 mx
sr2
Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Garry1 » 2016-04-09, 10:23

Jak ci się nie spieszy to mogę ci takowe dorobić.
-spawaki
-króćce/membrany
-toczenie, spawanie ALUMINIUM
http://www.bikepics.com/members/garry1/

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Sebastian440 » 2016-04-09, 12:20

Jak nigdzie nie znajde to z chęcią :)
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

adam12
Posty: 24
Rejestracja: 2014-02-08, 18:54
GG: 0
Moje maszyny: wsk 175
Lokalizacja: Sieradz
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: adam12 » 2016-05-22, 14:54

http://www.apanonar.pl/viewpage.php?page_id=14 .Tutaj jest regulamin.Tłok nie może być importowany.W czerwcu na zlocie rotor będzie próba bicia rekordu na junaku.Ale tłok też ma japoński ciekawe co powie mu PZM.Chyba że przepisy się zmieniły ale trzeba by się zapytać pzm

Awatar użytkownika
Sebastian440
Administrator
Posty: 1960
Rejestracja: 2007-01-02, 00:48
Moje maszyny: .
www.mr16bp.blogspot.com
Lokalizacja: Thorn Kupie polskie motocykle sportowe seba440t2@wp.pl
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Sebastian440 » 2016-06-18, 15:45

Sebastian440 pisze:http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-1-0408

Siemka. Szukam mocowania silnika do SHL11W. Czy ma ktoś z was coś na sprzedaż lub czy któreś z mocowań z linku wyżej podpasuje ? Moje jest strasznie pomodzone, a nie chce mi się tego spawać od zera. Pomóżcie ! ;-)
Ponawiam , niema nikt ?
Kupię polskie motocykle sportowe, kontakt: seba440t2@wp.pl
http://www.mr16bp.blogspot.com ®

Awatar użytkownika
Szymon_1998
Posty: 992
Rejestracja: 2012-03-02, 21:59
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 LELEK
WSK 125 KOS
WSK 125 M06-B1
JAWA 350 TS
Komar 3

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Szymon_1998 » 2016-06-18, 16:21

adam12 pisze:http://www.apanonar.pl/viewpage.php?page_id=14 .Tutaj jest regulamin.Tłok nie może być importowany.W czerwcu na zlocie rotor będzie próba bicia rekordu na junaku.Ale tłok też ma japoński ciekawe co powie mu PZM.Chyba że przepisy się zmieniły ale trzeba by się zapytać pzm
Człowieku kto Ci będzie kazał ściągać cylinder,żeby sprawdzić jaki masz tłok....
Jeżdżę pojazdem z Prl'u, wiec wyróżniam się z wielu. :D

revo
Posty: 112
Rejestracja: 2014-10-06, 11:47
GG: 0
Moje maszyny: Wsk M21W2,
Wsk M06
Lokalizacja: Kutno
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: revo » 2016-06-18, 18:02

Bardzo świeży temat (na dole strony):
http://www.sfm-junak.pl/forum/viewthrea ... post_42592

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

Post autor: Muciek » 2016-06-18, 18:41

Szału niema ,151 a w silnik pewnie kilkadziesiąt taczek pieniędzy wywalone :mrgreen:

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości