Strona 4 z 5

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-01, 11:51
autor: Muciek
Tak ten sam.

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-01, 12:02
autor: Garry1
Spawy bardzo przyzwoite:)

Tylko czy za mało nie jest nalane na styku krawędzi cylindra i połówek?

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-01, 12:18
autor: Sebastian440
Garry1 pisze:Spawy bardzo przyzwoite:)

Tylko czy za mało nie jest nalane na styku krawędzi cylindra i połówek?
Jest za mało w jednym miejscu, muszę podjechać to kliknąć. Mówił, że spawało się ładnie nie wychodził syf.

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-24, 01:04
autor: Sebastian440
Żeby nie było działamy cały czas. kartery poszły znowu do napawania bo okazało się, że po poszerzeniu rozstawu szpilek nie było by w co ich wkręcić. Musze tu pochwalić pana Zenka za fachową robotę :-) Emotikon smile Z taką przylgnią to i gar od 500 bym na tym postawił. Fotki przed i po.

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-24, 20:03
autor: grzechu212
Jaki tłok będzie bazą tego projektu?

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-24, 22:11
autor: Muciek
Od DT125 60mm , chyba że znajdzie się coś innego.

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-25, 07:09
autor: rss
jesli ten 60mm to nominal, to z tego co sie orientuje mozna w fabryce zamowic nadwymiary bodajze do +2mm.
jasli bedzie potrzebna pomoc z jakims mailem do fabryki to dajcie znac.

otwory po szpilkach sa zaslepione gwintowanymi pretami czy kolkami? beda dodatkowo spawane?
ile kosztowalo takie spawanie (jesli to nie tajemnica)

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-25, 11:11
autor: Sebastian440
Tłok to jeszcze nic pewnego, jak będzie problem to odezwę się do Ciebie. W otwory są wkręcone nagwintowane pręty aluminiowe dodatkowo posmarowane klejem do łożysk. Spawanie to handel wymienny. Ja naprawiam znajomemu auto on mi spawa :)

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-25, 18:27
autor: grzechu212
Dlaczego nie chcecie zastosować tłoka o podobnych wymiarach tylko nieco większego? np z Suzuki TS 185? lub Alienowską anodę ak20 :) :?:

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-25, 19:16
autor: Garry1
Zapewne nie chcą przekroczyć pojemności 175 ccm:)

A druga odpowiedź to chęć montażu tłoka kutego.

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-25, 19:39
autor: Muciek
Nie musi być kuty, ale almot i żeliwne pierścienie się nie nadają . Custom tłoki od Wossnera są po 200€ /250$ także nie wchodzi to w grę.

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-03-25, 23:53
autor: Sebastian440
grzechu212 pisze:Dlaczego nie chcecie zastosować tłoka o podobnych wymiarach tylko nieco większego? np z Suzuki TS 185? lub Alienowską anodę ak20 :) :?:
Przekroczenie pojemności. A trzeba mieć w zanadrzu jakieś szlify na wszelki wypadek.
Garry1 pisze:Zapewne nie chcą przekroczyć pojemności 175 ccm:)

A druga odpowiedź to chęć montażu tłoka kutego.
Większość dostępnych markowych tłoków jest kuta, więc pewnie przyjedzie taki.

Jakby kogoś interesował temat tłoków kutych a odlewanych:
"W temacie wyboru pomiędzy tłokiem kutym a odlewanym, należy pamiętać, że istnieją plusy i minusy obu rozwiązań. Producenci motocykli także biorą je pod uwagę. Różnica w koszcie produkcji na dużą skalę jest minimalna. Więc nie chodzi tu o cenę! Dodatkowo żaden producent nie pozwoliłby sobie na obniżenie osiągów wyścigowego motocykla, aby osiągnąć nic nie znaczącą redukcję kosztów. Tłoki kute są mocniejsze, ale nie można ich wykonać ze stopu zawierającego optymalną ilość krzemu (silicon content alloy), co powoduje, że wymagają większego luzu przez co trudniej jest osiągnąć maksymalne osiągi. Z czterech największych japońskich producentów motocykli tylko Kawasaki wkładało do swoich dwusuwowych maszyn kute tłoki i zaprzestali tego 20 lat temu. Jednym z najmocniejszych współczesnych dwusuwów jest Honda RS 125 GP Racer, która ma ponad 50 KM. Daje to ponad 400 KM z litra (to więcej niż bolidy F1 czy motocykle Moto GP). W tym silniku Honda montuje odlewane tłoki. Podobne wyniki z litra osiąga także KTM 85, który także ma odlewany tłok. Dlaczego? Ponieważ tłok odlewany jest jedynym sposobem na uzyskanie luzów, które pozwalają uzyskać maksymalną moc. Tłok kuty rzeczywiście będzie lepiej pracował przy przekroczonych parametrach serwisowych, np. po tuningu silnika. Tym jednak zajmują się dobrzy fachowcy."
Więcej info na stronie : http://www.paramotor.com.pl/prawda-i-mity-o-tlokach-2t/

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-04-08, 17:21
autor: Sebastian440
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-1-0408

Siemka. Szukam mocowania silnika do SHL11W. Czy ma ktoś z was coś na sprzedaż lub czy któreś z mocowań z linku wyżej podpasuje ? Moje jest strasznie pomodzone, a nie chce mi się tego spawać od zera. Pomóżcie ! ;-)

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-04-09, 10:23
autor: Garry1
Jak ci się nie spieszy to mogę ci takowe dorobić.

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-04-09, 12:20
autor: Sebastian440
Jak nigdzie nie znajde to z chęcią :)

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-05-22, 14:54
autor: adam12
http://www.apanonar.pl/viewpage.php?page_id=14 .Tutaj jest regulamin.Tłok nie może być importowany.W czerwcu na zlocie rotor będzie próba bicia rekordu na junaku.Ale tłok też ma japoński ciekawe co powie mu PZM.Chyba że przepisy się zmieniły ale trzeba by się zapytać pzm

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-06-18, 15:45
autor: Sebastian440
Sebastian440 pisze:http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-1-0408

Siemka. Szukam mocowania silnika do SHL11W. Czy ma ktoś z was coś na sprzedaż lub czy któreś z mocowań z linku wyżej podpasuje ? Moje jest strasznie pomodzone, a nie chce mi się tego spawać od zera. Pomóżcie ! ;-)
Ponawiam , niema nikt ?

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-06-18, 16:21
autor: Szymon_1998
adam12 pisze:http://www.apanonar.pl/viewpage.php?page_id=14 .Tutaj jest regulamin.Tłok nie może być importowany.W czerwcu na zlocie rotor będzie próba bicia rekordu na junaku.Ale tłok też ma japoński ciekawe co powie mu PZM.Chyba że przepisy się zmieniły ale trzeba by się zapytać pzm
Człowieku kto Ci będzie kazał ściągać cylinder,żeby sprawdzić jaki masz tłok....

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-06-18, 18:02
autor: revo
Bardzo świeży temat (na dole strony):
http://www.sfm-junak.pl/forum/viewthrea ... post_42592

Re: Nasza WueSKa 175 Rekord - www.wueska.pl

: 2016-06-18, 18:41
autor: Muciek
Szału niema ,151 a w silnik pewnie kilkadziesiąt taczek pieniędzy wywalone :mrgreen: