CDI w wfm 125

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
Awatar użytkownika
motokonrad
Posty: 73
Rejestracja: 2015-04-08, 20:59
GG: 0
Moje maszyny: Dużo by pisać :P
Lokalizacja: Myszyniec
Kontaktowanie:

CDI w wfm 125

Post autor: motokonrad » 2016-04-10, 21:19

Witam.
Mam problem otóż, poszukuję zapłonu do silnika WFM i nie wiem czy kupić oryginalny, czy dołożyć i kupić CDI.
Co byście zrobili? Jakieś + i - owego CDI. Na pewno - jest cena.. Czekam na odpowiedź.

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI w wfm 125

Post autor: Savier » 2016-04-10, 22:47

Ale co my Ci mamy powiedzieć? :D
Chcesz dużo jeździć i nie zaglądać? Kup CDI :).
Chcesz przekopać i być może czasami pogrzebać? Kup przerywacz :)
Chociaż do głębokiego zapłonu bez problemu dostanie części?

Awatar użytkownika
gołąb83
Posty: 305
Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie

Re: CDI w wfm 125

Post autor: gołąb83 » 2016-04-11, 08:23

Jak dla mnie dobry oryginalny idealnie ustawiony też będzie chodził masz tu link(https://www.youtube.com/watch?v=TXo50XBrSAs) do mojej wueski i bez CDI dajeradę, ja bym w CDI się nie pchał. Dam Ci przykład ja "gilem" byłem w tamtym roku w Garwolinie (128km w jedną stronę ) i nawet nic nie "kichneła" oczywiście na oryginalnym zapłonie w tym roku lecę wfm i też myślę ze da radę. ps. zobacz moje inne filmy na yutube wszystkie wueski są na oryginalnym zapłonie PZD gołąb83
Wszędzie Szybko Komfortowo:)

Awatar użytkownika
Savier
Administrator
Posty: 6351
Rejestracja: 2010-05-20, 18:47
GG: 0
Moje maszyny: Lelek '76
M21W2 '76
Gil spec. '75
Lokalizacja: Działdowo/Gdańsk
Kontaktowanie:

Re: CDI w wfm 125

Post autor: Savier » 2016-04-11, 09:04

Łał, udało Ci się odpalic wueskę na przerywaczu, jesteśmy pod wrazeniem, bo teraz to nic tylko te cdi zakładajo :D.
Tak jakby od początku produkcji na nich ludzie nie jeździli :D.

Jeżeli masz dostęp do PORZĄDNYCH części (cewka, przerywacz itp) to będzie Ci to chodzić jak trzeba. Co jakiś czas przesmarujesz i baja :). Wielkiej filozofii tutaj nie ma, i to i to chodzi - na CDI nie trzeba smarowac, ustawiać co jakiś czas i są lepsze światła/ładowanie, przerywacz... No przerywacz jest i też chodzi :D.

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1770
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: CDI w wfm 125

Post autor: Szczepan » 2016-04-11, 11:50

Jak chcesz skompletować porządny oryginał, to wyjdzie drożej niż CDI :mrgreen:
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
gołąb83
Posty: 305
Rejestracja: 2015-12-13, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: http://www.polskajazda.pl/Profil/38751
Lokalizacja: Nowa Wola,Lubartowski,Lubelskie

Re: CDI w wfm 125

Post autor: gołąb83 » 2016-04-11, 15:46

Szczepan ma racje kupić oryginalny głęboki zapłon to trzeba ok 400zł wydać......
Wszędzie Szybko Komfortowo:)

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości