Strona 1 z 1

Moja Wsk 175 i jej gaźnik''ostatnie słabe ogniwo''

: 2017-08-16, 23:23
autor: Magikwsk89
Witam. Wyremontowałem moją M21W2 na orginał zmieniając tylko instalację elektryczną. Zapłon cdi na prąd stały od kymco suprer 9 do tego prądnica ma założone 6 cewek oświetleniowych które pracują bez masy w układzie gwiazdy produkując 3 fazy które podłączyłem do regulatora od kawasaki. Poza tym wirnik wymieniony na ten z royal enfiled, nawet przy żarówce 45W mam spory zapas energi elektrycznej:) Motorek jeździ świetnie na syntetycznym motulu 710 ale i tak mam problemy z gaźnikiem. Widać że motocykl nie przepala wszystkiego paliwa bo je poprostu wypluwa ale zmniejszenie dawki pogarsza pracę silnika, myślę że to wina prymitywnego rozpylacza. Do tego silnik bardzo łatwo jest zalać:( Dlatego myślę jeszcze nad wymianą gaźnika aby wsk stała się jeszcze oszczędniejsza i bardziej niezawodna. Myślałem nad tym molkotem https://sklep.pitbikemrf.pl/uklad-paliw ... 01388.html ale może można zastosować coś jeszcze lepszego albo może da się znacząco poprawić parametry pegaza? Z góry dzięki za podpowiedzi.

Re: Moja Wsk 175 i jej gaźnik''ostatnie słabe ogniwo''

: 2017-08-16, 23:38
autor: halcik
Przeznaczony do 4t, a jak wiadomo podmiany gaźników pomiędzy wsk175 i junakiem do szczęśliwych nie należą z racji występujących między nimi różnic. Chyba że chcesz się bawić w jego dostosowywanie, to z chęcią będę śledził temat. Ewentualnie poszukaj na forum podobnego tematu lub zastosuj jeden z cz175, mz 150, deltoro lub mikuni i dobierz odpowiednie dysze.