Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: raflo87 » 2014-03-16, 01:11

rybak117 pisze:Przełożenie to 16-49. V-max sprawdzony : 120 km/h ale myślę, że na serii byłoby dużo więcej, ponieważ na 4 biegu na rezie silnik w momencie się zbiera się do maxa nie czując większych oporów. Ciekawostką są obroty które wykręca na luzie : 10500 RPM !!!!
Co do tłoka to świetna alternatywa, wyjątkowo mocny tłok i pierścienie, można grzać na full ogniu i zero "łapania" lub choćby przebarwień na tłoku :)

Niezle , same obroty to nie wszystko , na 2b więcej kręciłem(10800) po korekcie i Twoim dyfie ale mocy uzytkowej po 8000 nie było, teraz już na lepszej modyfikacji z membrana i dyfuzorem od platka ciągnie do 8500 a do 9000 juz tak coraz mniej ,ale mozna trzymac. Max rpm zapisało mi 11400 , więcej nie oczekuję ze wzg na kształt głowicy i braku mocy w takich partiach.

Niezle Ci sie udało z tłokiem bo ładnie go pałowałes na filmiku a u mnie było wszystko nadwymiarowe, zamki z pierscieniami porysowały cylinder. Składając to nie myślałem o jakiś wystających zamkach , tłok od yamahy myślę to będzie git i mnie pokarało.
Jeżdżę na 7 barach kompresji :lol: już nie dokładam do wynalazku bo zastanawiam się nad czym innym , ile w stanie są wytrzymac te kartery w miejscach wałka zdawczego... a przy moich przełożeniach 14-41 + wysoki profil , skrzynia długa to 1b 50 ,2b 75-80 więc prędkości są za duże jak na moje dziczenie po lasach. Zakładam podobnie jak Ty 13-41 i przy rownomiernej skrzyni mozna szalec.
Już jeden karter upaliłem ze starego moda (być może tylko taka sztuka) ale łańcuch mi tam nie wpadł a były dobre więc pękły przy pałowaniu po lasach.

Musiałbyś coś nagrać jak idzie do tych 120 żeby odpędzić niedowiarków a i może nagroda od forum :P , ogólnie to już nie zabawa vmax, lub gdybyś nagrał do 100kmh z miejsca bo to mniej niebezpieczne.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
rybak117
Posty: 54
Rejestracja: 2011-06-30, 22:28
GG: 9783467
Moje maszyny: CZ 125/516 Cross, WSK 175
Lokalizacja: k/Częstochowy
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: rybak117 » 2014-03-16, 11:17

O kartery raczej bym się nie bał. Ja mam fajnie zniwelowany luz wałek zdawczy- wałek główny bo jak robiłem płaszczyzny to z lewego kartera zebrałem 0,4mm z prawego 0,3mm :). Ja na razie na kartery nie narzekam , wszędzie suchutko , nawet jak mi łańcuch strzelił to tylko rozwaliło tą dźwigienkę sprzęgła.
Ja pomyślałem odnośnie pierścionków i końce sfazowałem :). Ale jeszcze pewnie coś nagram :)
Co tam mistrzu masz do ukrycia ze mapkę mażesz :D
wsk niezawodna !! remont na rowie i do przodu ;)

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: grzechu212 » 2014-05-22, 22:45

O to parę testów mojej WSK 175 po tulejowaniu. Oceńcie sami czy się opłacało przerabiać wysłużone W2 pod względem osiągów ;-)
https://www.youtube.com/watch?v=gPjBQQFRCxc
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: AudioBas » 2014-05-22, 22:55

Wszystko ***zajeb***, a gdzie masz 4 bieg? :)
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: grzechu212 » 2014-05-22, 23:49

Z przyjemnością, ale dopiero jutro wieczorem ujrzysz 4b, albo w sobotę bo bedę miał czas na nagrywanie...specjalnie pokaże Ci z jakich obrotów się zbiera na 4b :P żeby nie było wątpliwości...
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: raflo87 » 2014-05-22, 23:58

Idzie mega , a dyfuzor też robi robote ,narzekałeś troche a sprzęgło upala :-> .
Mogłeś jedynie wystartować od 0 ( z miejsca)ale się toczyłeś a takto czad.
Jakiś vmax pewnie będzie i napewno da rade na 4b jechac z tego co już widziałem.

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: grzechu212 » 2014-05-24, 15:57

przez AudioBas » 2014-05-22, 22:55
Wszystko ******zajeb******, a gdzie masz 4 bieg? :)
O to mały test https://www.youtube.com/watch?v=Xm6mucyFf9A dla tych, którzy nie wierzyli w użyteczność 4 biegu w moim modzie. Na dyfuzorze jak każdy wie jest dziura przed rezonansem gorsza jak "choroba kobuzowa" w serii. Tutaj choroby nie ma żadnej bo od 30km/h przyspiesza płynnie na 4b, a z dziurą przed rezo sobie radzi. Na serii wydechu jest mega duł i średnie partie obrotów i przyspiesza na 4 z 2,5k w dwie osoby bez oporów na przełożeniu 16/41 tylko wtedy już sprzęgło nie daje rady tego udrzeć jak mocno odkręcę manetkę tak przy 70km/h , a na dyfuzorze no to wiadomo że dół i średnie słabe dosyć, ale góra z kosmosu ;-)
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: Muciek » 2014-05-24, 16:19

Na hamownie się z tym musicie wybrać we 2 :mrgreen:

Awatar użytkownika
AudioBas
Administrator
Posty: 4114
Rejestracja: 2011-03-15, 19:07
GG: 3615115
Moje maszyny: www.WSK.AudioBas.pl
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: AudioBas » 2014-05-24, 23:42

grzechu212 powiem tyle....



SZACUN!!!!!!!


Do 130 byś rozbujał całość....!
Masakra!
Profesjonalne zapłony CDI WSK i nie tylko... KLIKNIJ :super:
Uważaj na podróby! ---> ZOBACZ

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: grzechu212 » 2014-05-25, 10:41

Widzisz Audio, a jednak jest 4b w tym silniku :) powiem Ci też że te 130km/h jest możliwe do zrobienia, ale trzeba trochę lepszych warunków do jazdy bo wtedy kurde wiało i nosiło mnie po drodze. Ogólnie to ja tam żadnego v-max'a nie miałem zamiaru robić bo pierwszy przejazd miałem 118km/h w tym miejscu, ale mi bateria padła i nie nagrało, a drugie podejście no to te 121km/h. Wiadomo żeby mieć lepszy rezultat i wykorzystać odcinek to trzeba by ostro na 1,2 i 3 a tu lajtowo z 4 wystarczyło żeby był jakiś przyzwoity wynik...jak zdecyduję się na z prawdziwego zdarzenia v-max i przeżyje test to wydaje mi się że powinno być jeszcze lepiej bo ona moc max ma od 6k do 8k...a tu przy tym 120km/k było lekko ponad 7k.
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: grzechu212 » 2014-07-09, 17:21

Kolejny filmik z serii WSK 200 + kilka fotek do tematu z moda dla zainteresowanych :) https://www.youtube.com/watch?v=Pq4NCuVIMMs
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: Muciek » 2014-07-09, 17:32

Ile L paliwa wypaliłeś że już remont (no chyba że masz licznik to podaj km) ? Kiedy nagracie coś na asfalcie ? :D

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: grzechu212 » 2014-07-09, 17:55

Oj niestety nie wiem ile paliwa już wypaliłem, ale na tym Mikuni Tm35 to pali jak smok :mrgreen:, a co do remontu to niestety łożyska na wale mają już zaje...ty luz, a zrobione było raptem z 800km. Jeżeli chodzi o jakieś śmieszne sprinty na asfalcie z miejsca to nie czuje takiej potrzeby bo przy kilku próbach by mi szprych w kole zabrakło :P. Na wcześniejszym filmiku było praktycznie z miejsca i wychodziło niecałe 13s, a na tym mikuni pewnie dało by się zejść do 11s tylko trzeba by spróbować kilka razy...Tylko po co?
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Muciek
Posty: 1466
Rejestracja: 2010-08-22, 23:28
Moje maszyny: Yamahy RD250 75 76 78
Lokalizacja: Radziechowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: Muciek » 2014-07-09, 18:42

A czy ja pisałem coś o jakichś "śmiesznych sprintach" :roll: ? Na normalnej drodze to już nie obróci kołem z gazu ? Tam też można nagrać coś fajnego. :->

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: grzechu212 » 2014-07-09, 20:12

Na koło z gazu nie ma problemu, ale jak siedzę na niej do tego na tak szerokiej oponie to zakręcić na asfalcie może mieć problem :). Ostatnio takie jazdy na kole zakończyły się urwaniem 2 szprych z czego pierwszy raz myślałem że to głupi przypadek, ale gdy urwała się druga właśnie podczas przywalania na 1 na asfalcie postanowiłem oszczędzać podzespoły...ale może coś jeszcze nagram delikatnego przed remontem tylko muszę dopaść jakiegoś operatora kamerki :P
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
Szczepan
Posty: 1771
Rejestracja: 2009-05-14, 15:05
Moje maszyny: B3 Promot
Lokalizacja: Gródki k.Działdowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: Szczepan » 2014-07-09, 21:15

Silniki macie fajne, ale warto też pomyśleć nad usprawnieniem reszty motocykla. Jazda powyżej 100km/h WSKą to raczej walka o przetrwanie na drodze niż normalna jazda.
Ekipa WSKTurbo.pl
Dawniej Borewicz.

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: grzechu212 » 2014-08-04, 20:14

Jeżeli ktoś myśli nad jakiś hardkorowym setem i chce budować to na tłoku kdx 200 tak jak u mnie to mogę komuś oddać taki tłok w komplecie wraz ze złożeniem igiełkowym pod korbę bay'a za przysłowiowe piwo :-P . Tłok przeszedł lekkie zatarcie więc bardzo nie nadaje się do jazdy choć u mnie to śmigało do końca :D, ale na jakieś różne przymiarki np. okien będzie idealny...
Destroyers of the system

bayu

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: bayu » 2014-08-04, 21:33

chyba jedna z lepiej wykonanych przeróbek silnika, bardzo profesjonalnie wykonana, co do łożysk które ci padaja po takim malym przebiegu to coto za marka? bo to bardzo dziwne jest.

Co do tłoka to nawet jesli jest lekko przytarty mozna go uratować :) natomiast jesli ktos by chciał go zaadaptowac pod korbe yz to z korby mozna jeszcze kilka gram zebrac dzieki czemu zrekompensuje to większą wagę tłoka. generalnie widać i słychac ze motocykl ładnie zestrojony, a i wibracji nie slysze, wiec wyważenie mimo wiekszej wagi tloka zachowane. Podziwiam kolege za całoksztalt prac wykonanych przy silniku :)
a na niższych biegach to wkręca sie chyba sporo ponad 8tys?

Awatar użytkownika
grzechu212
Posty: 404
Rejestracja: 2013-07-03, 10:45
Moje maszyny: WSK KOBUZ 175
Lokalizacja: okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: grzechu212 » 2014-08-04, 22:21

Co do łożysk to kurde sam zaje...em sprawę bo kupiłem bez luzu c3 no i ta jazda przede wszystkim w terenie zrobiła robotę :D. Zauważyłem też że luzy na czopach powoli przekraczają luz graniczny nawet na klej :( wiec pewnie czeka mnie kolejny wydatek w postaci nowego wału + przeróbka. Przy normalnej jeździe łożyska spokojnie by wytrzymały kilka dobrych tys. Co do obrotów to spokojnie po 8k na 1,2,3 a na 4 to kurde sam nie wiem bo strach w oczach :) 120km/h było przy jakieś 7300rpm... z 50% sukcesu to Twój wał jakby nie patrząc bo na oryginalnej korbie to szkoda się bawić w takie przeróbki!!! Przed remontem postanowiłem że jak zrobię generalkę to będę oszczędzał maszynę, ale to jest okłamywanie samego siebie :)ponieważ odkręcanie manetki w tej wsk jest jak nałóg :lol: Tutaj kolejne moje dzieło, które powstało spontanicznie po 2 wypadach do lasu...Pozytywne jak i konstruktywne komentarze negatywne miło widziane pod filmem ;-) https://www.youtube.com/watch?v=SZU-krsEybo
Destroyers of the system

Awatar użytkownika
raflo87
Posty: 357
Rejestracja: 2013-03-07, 08:44
Moje maszyny: WSK LC
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Kontaktowanie:

Re: Wiekszy tłok + nowa tuleja do wsk 175

Post autor: raflo87 » 2014-09-01, 16:00

Ostatnie "śmieszne sprinty" na asfalcie , do przysłowiowej setki na gpsie wychodzi różnie 10s lub 11s w zależności jak ruszymy.

https://www.youtube.com/watch?v=46YIt6H ... PQe3_5jRGg

Nie pamiętam ile zostało u mnie grubości tuleii ale tłok ma 64,5mm, muszę to zmierzyć. Pytanie , czy jest możliwe takie zjawisko by tuleja się przegrzewała miejscowo :-/ czy coś w tym stylu ?
Po tłoku kompletnie nic nie widać bo dbam o smarowanie :-) Tuleja w miejscach gdzie przechodzą szpilki wygląda jakby się zacierała , znika honowanie i wygląda jak zacieranie, sprężanie spadło niewiele - da się jęzdzić.
W miejscach oddalonych od szpilek wszystko jest dobrze.
Od samego początku tak mam , myślałem że to szlif jest zle wykonany lub coś z tłokiem.
Tam gdzie przebiło aluminium , choć bardzo,bardzo mało w niczym nie przeszkada , ale też nie dosięgają tam pracujące pierścienie.
Jak będę kiedyś rozbierał to porobię zdjęcia.

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości