Moduły zapłonowe do WSK

Modyfikacje oraz poprawa sprawności motocykla. Forum NIE popiera modyfikacji motocykli na crossy itp. Tematy będą usuwane bez uprzedzeń.
Odpowiedz
karol.hol
Posty: 4
Rejestracja: 2007-01-13, 11:18
GG: 0
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontaktowanie:

Moduły zapłonowe do WSK

Post autor: karol.hol » 2007-01-25, 20:07

Witam. Czy moduł zapłonowy , np.
http://allegro.pl/item159545701_modul_z ... z_wsk.html
nadaje się do zamontowania w wsk 125 ?
Ostatnio zmieniony 2007-08-19, 23:35 przez karol.hol, łącznie zmieniany 1 raz.
MoTóR NiE UmIeRa NiGdY , MoTóR JeSt WiEcZnY !!!

Awatar użytkownika
RaPi
Posty: 121
Rejestracja: 2007-01-03, 18:40
GG: 0
Moje maszyny: ze Świdnika
Lokalizacja: Lublin
Kontaktowanie:

Post autor: RaPi » 2007-01-25, 21:37

Bez przerabiania iskrownika i montowania akumulatora odp: NIE

Awatar użytkownika
hades10
Posty: 145
Rejestracja: 2007-01-03, 17:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '77
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: hades10 » 2007-01-25, 22:20

jeżeli jest to prawdą, że moduł będzie działał na 6V, to możesz montować. w iskrowniku odłączasz cewkę zapłonową i kondensator, a podpinasz kable z modułu. akumulator jest tu niezbędny.
"jeżeli ktoś twierdzi, że mnie słuchał uważnie i zrozumiał, to albo mnie nie uważnie słuchał, albo mnie nie zrozumiał"
Alan Greenspan
__________________
widze, że staję się coraz sławniejszy:D

ira initium insaniae est

Sławek

Post autor: Sławek » 2007-01-25, 23:05

Na poprzednim forum o tym module był temat. Z tego co pamiętam moduł dziła dobrze znaczy wogule działa powyrzej 10 stopni i nie można zostawić go w pomieszczeniu w którym jest poniżej 0 stopni bo można go na śmieci wyrzucić bo według tego co pisali na poprzednim forum to jest BADZIEWIE!!
Ostatnio zmieniony 2007-01-26, 11:15 przez Sławek, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Ciowiec
Posty: 16
Rejestracja: 2007-01-25, 22:38
GG: 0
Lokalizacja: podkarpacie
Kontaktowanie:

Post autor: Ciowiec » 2007-01-26, 16:22

polecam inny moduł:

http://allegro.pl/item159977776_modul_z ... _126p.html

właśnie go dzis odebrałem.
Robota pierwsza klasa, wykonanie dużo lepsze.

Awatar użytkownika
hades10
Posty: 145
Rejestracja: 2007-01-03, 17:12
GG: 0
Moje maszyny: WSK 125 M06B3 '77
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: hades10 » 2007-02-12, 20:54

Ciowiec pisze:właśnie go dzis odebrałem.
Robota pierwsza klasa, wykonanie dużo lepsze.
a do jakiej maszyny podpiąłeś moduł?
"jeżeli ktoś twierdzi, że mnie słuchał uważnie i zrozumiał, to albo mnie nie uważnie słuchał, albo mnie nie zrozumiał"
Alan Greenspan
__________________
widze, że staję się coraz sławniejszy:D

ira initium insaniae est

Awatar użytkownika
Ciowiec
Posty: 16
Rejestracja: 2007-01-25, 22:38
GG: 0
Lokalizacja: podkarpacie
Kontaktowanie:

Post autor: Ciowiec » 2007-02-12, 22:01

Jeszcze nie podpiąłem, bo sesja na karku. Mam MZ TS 150, ale z opisu aukcji wynika, że można stosować w wielu maszynkach. Widać, że gość zna się na rzeczy, z modułem była instrukcja, ale i tak pogadaliśmy sobie o motorach - doradził mi, jak najlepiej go podpiąć.
full wypas

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2007-02-13, 08:31

Słyszałem o tych modułach już wiele , ale jeszcze od nikogo nie słyszałem żeby na nim jeździł .
To bardzo Ciekawe jak to się rozwinie .

Awatar użytkownika
Ciowiec
Posty: 16
Rejestracja: 2007-01-25, 22:38
GG: 0
Lokalizacja: podkarpacie
Kontaktowanie:

Post autor: Ciowiec » 2007-02-13, 12:09

andi pisze:ale jeszcze od nikogo nie słyszałem żeby na nim jeździł
Wystarczy popatrzeć na komentarze - jest tam kilka takich, którzy stwierzdzili, że jest duża poprawa. Powiem tak: dziś podpiąłem go do swojego moto, na razie prowizorycznie (gdyby nie to, że mam ściągniętą przednią zawiechę wypróbowałbym w jeździe) i iskra ok. Ale, żeby się przekonać, czy prawdą jest to, co przeczytałem kiedyś na stronie Fenixa(jak zamontował moduł do swojego kobuza), że iskra potrafi mieć po kilka cm - odkręciłem fajkę , przykładam do głowicy, kopię i .........na moje oko najdłuższą, jaką udało mi się osiągnąć to ok 2 cm :shock: :shock: :shock: :shock: w ciągu najbliższych 2 tygodni postaram się złożyć zawieszenie i moduł tak jak ma być i wtedy opiszę jak sie moto zachowuje.
Ale po tym, co dziś zobaczyłem, myśle, że nie ma żadnego kłamstwa w tym, co gośc pisze w opisie aukcji. Tym bardziej, ze jak mówię - rozmawiałem z nim na gg ponad pół godziny i z tego, co odczułem zna się na rzeczy i myślę, nawet jestem przekonany, że nie wprowadzałby wszystkich w błąd pisząc niesprawdzone czy nieprawdziwe zalety swojego modułu. Dodan, że w ofercie ma jeszcze moduł do MZ ze zmiennym wyprzedzeniem zapłonu - własnej konstrukcji :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
Stary
Posty: 1195
Rejestracja: 2007-01-04, 12:45
GG: 3029753
Moje maszyny: Wigry 3 + Gnom.
Lokalizacja: Kraków
Kontaktowanie:

Post autor: Stary » 2007-02-13, 14:01

Super, tylko jak go podpiąć do S01?

Awatar użytkownika
Bercik
Posty: 104
Rejestracja: 2007-01-02, 21:57
GG: 9173472
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontaktowanie:

Post autor: Bercik » 2007-02-13, 16:05

W S01 nie da rady, chyba, ze... zrobił byś zapłon bateryjny :D To jest akurat do zrobienia ;) Kiedyś na allegro były do kupienia moduły dedykowane do silników z cewka zapłonowa w iskrowniku, zdaje mi się ze nawet kolega Markiz to kupił, ale nie wiem jak tam dalej było :D Markizie, przetestowałeś już ten moduł? :D

Awatar użytkownika
Ciowiec
Posty: 16
Rejestracja: 2007-01-25, 22:38
GG: 0
Lokalizacja: podkarpacie
Kontaktowanie:

Post autor: Ciowiec » 2007-02-13, 18:09

otóż to - zapłon musi być bateryjny

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2007-02-14, 21:22

No dobrze odrobiłem lekcję przeczytałem opis tego produktu , a więc pierwsza uwaga, do tego modułu musicie wymienić cewkę wysokiego napięcia na taką poniżej 1,4 ohm (sporo kosztuje)
nie doczytałem się ale zdaje się że moduł nie odłącza się samoczynnie gdy silnik nie pracuje, a więc gdy przytrafi wam się zapomnieć wyłączyć stacyjkę to w najlepszym przypadku moduł rozładuje wam błyskawicznie akumulator ( przy oporności cewki poniżej 1,4 ohm cewka potrafi pobrać około 6 amperów, dla nie wtajemniczonych info 6Amp przy 6Volt = 36Watów)
Teraz nawiąże do ceny, biorąc pod uwagę te niedoskonałości o których napisałem powyżej to nie jest ona wcale niska.
Przecież za niewiele więcej kupicie zapłon od Andy-ka i do niego nie musicie wymieniać cewek i jest wolny od wad które opisałem .

Awatar użytkownika
Wojtek
Posty: 954
Rejestracja: 2007-01-12, 18:22
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Post autor: Wojtek » 2007-02-19, 23:09

Ja zapytam inaczej. Jakie rozwiązanie uznałeś za najlepsze?
Przecież za niewiele więcej kupicie zapłon od Andy-ka i do niego nie musicie wymieniać cewek i jest wolny od wad które opisałem .
Czy dobrze rozumiem ze sam skonstruowałeś moduł który spełniał Twoje wymagania?
Jaki 'impulsator' jest najlepszym kompromisem między niezawodnością, bezobługowością i dostępnością w rozsądnej cenie? Przerywacz przez który nie płynie duży prąd wystarczy?
Będę wdzięczny jak opiszesz najlepsze rozwiązanie. Niekoniecznie zależy mi na teorii bo odniosłem wrażenie że nużące jest dla Ciebie uczenie od podstaw. Chodzi mi o sam konkret.

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2007-02-22, 18:12

Andy-k to jest nick producenta modułów adres i linki znajdziesz na stronie Fenixa (Fenix go kupił i zamontował ) podobieństwo naszych nicków jest przypadkowe .
Andy-k I andi to dwie inne osoby .
Najlepsze rozwiązanie wg mnie to Instalacja 12Voltowa, moduł i przerywacz .
Nie będę się rozpisywał co do szczegułów z jednego powodu, gdy opisałem kiedyś na ulubionym forum moje rozwiązanie dotyczące zapłonu elektronicznego to, pojawiło się natychmiast na zaprzyjaźnionym forum jako rozwiązanie ale już kogoś innego .
Wybaczcie mi ale tak było .

edit.
Po namyśle! a niech wam będzie lubię Was !
Podaję link do najlepszego ( sprawdzone) i najtańszego modułu na rynku , idealnie nadaje się do przeróbki na stykowy zapłon elektroniczny w Wsk-ach i ta cena !!!!

na wszelki wypadek przed chwilą sam kupiłem jeden na zapas .
podaje link ==> http://www.allegro.pl/show_item.php?item=168987182
kto pierwszy ten lepszy.

Awatar użytkownika
Ciowiec
Posty: 16
Rejestracja: 2007-01-25, 22:38
GG: 0
Lokalizacja: podkarpacie
Kontaktowanie:

Post autor: Ciowiec » 2007-02-22, 21:17

Ja nie ufałbym zbyt w jakość tego modułu - co tu duzo mówić za taką smieszną cenę nie można być pewnym jego jakości. Co tanie to drogie, co drogie to tanie.
Jak kto woli, jak wolałem wydać te 2 dychy więcej i być pewnym, że wszystko jest ok/
andi pisze:na wszelki wypadek przed chwilą sam kupiłem jeden na zapas
włąśnie, jak padnie jeden, będzie można podmienić :mrgreen: :mrgreen:

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2007-02-22, 23:54

Napisałem sprawdzone , a Ci którzy mnie znają wiedzą że nie lubię pisać jak nie wiem .
Nie chcesz nie kupuj twoja wola, lubisz plastikowe pudełka też twoja wola .
Proszę Cię nie prowokuj mnie do napisania kilku przykrych zdań , przemyśl dwa razy to co chcesz napisać i dopiero napisz .
Moduł mam zamontowany w 2 motocyklach od roku, moduł ma wszystko co potrzeba ,jest kompatybilny z cewkami od poldka i co najważniejsze ma automatyczne ( po 5 sekundach ) odcięcie zapłonu gdy silnik nie pracuje
cena jest taka bo dziewczyna sprzedaje już ostatnie sztuki , pozostało jeszcze 8 szt orientujcie się koledzy .
Tych modułów już się nie produkuje jak też zresztą pojazdu do którego był przeznaczony za 20 złotych macie wszystko to co jest dostępne w takim samym za 120 .

gorylfx
Posty: 30
Rejestracja: 2007-01-21, 22:45
GG: 0
Lokalizacja: Marszew
Kontaktowanie:

Post autor: gorylfx » 2007-02-23, 21:45

Może mi ktoś to tak w miarę przystępnie wytłumaczyć jak działa zapłon z tym modułem. Mam coś podobnego w mińsku, tam w ogóle nie ma platynek :lol: . Ale w mińsku nie ma aqumulatora. Jeśli ktoś napisze, będę wdzięczny.

andi
Posty: 376
Rejestracja: 2007-01-22, 14:03
GG: 0
Lokalizacja: Wołczyn
Kontaktowanie:

Post autor: andi » 2007-02-24, 10:49

Nikt z tego forum na takie coś nie da się nabrać .
To ty powinieneś wykazać wyższość plastikowego pudełka nad modułem który był produkowany przez szereg lat i ma opinię niezawodnego , chcesz parametrów wpisz sobie w google i znajdziesz, czego nie można powiedzieć o tym czymś co tak zawzięcie zachwalasz .
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 02:00 przez andi, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
marianek_spox
Posty: 218
Rejestracja: 2007-01-04, 02:10
GG: 0
Moje maszyny: SHL M11W
WSK M06B3
WSK M06-Z2
Jawa 353
WFM M06
Komar
Lokalizacja: Myszków/Kraków-DS14kapitol
Kontaktowanie:

Post autor: marianek_spox » 2007-02-24, 13:28

Dołączam się do Andiego . Kolego Cichowiec , nie dość że nie wypada pyskować starszym ,to robisz to bezczelnie na naszym forum. Takie rzeczy załatwiamy na PW ,zwykłe nabijanie postów i zaśmiecanie forum... Jeśli masz coś do powiedzenia w temacie to słucham ,może wszyscy dowiemy się czegoś ciekawego. Jeśli nie masz zapału i chęci to proszę kupuj układzik polutowany chałupniczo i zalany jakimś syfistym silikonem. Nie ufam "cudom z allegro" ,bo wystarczy pomyśleć i skręcić coś własnymi siłami - będzie taniej i prawdopodobnie lepiej. To że użytkownicy poldżerów narzekają na moduły gl-200 wynika z mentalności kierowców ,zaglądają pod maskę dopiero gdy coś szwankuje. Mogę się założyć że 80% awarii tych modułów w samochodach było spowodowane zaniedbaniem instalacji ,czy też zaśniedzeniem styków. Pozdrawiam ;) I więcej konstruktywnych wypowiedzi na przyszłość .
Pozdrawiam Marian

Ekipa Południe

Odpowiedz

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości